RSS
امروز سه شنبه ، ۳ مهر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

تکذیب برخی نقل و قول‌های منتسب به رییس کل بانک مرکزی

نقش بی بدیل بانک ملی ایران در اقتصاد بانک محور کشور

استقبال از نسخه ویندوزی پات

قانون منع به کارگیری بازنشستگان در شستا اجرا می‌شود

مدارس شهدای بانک دی در مناطق زلزله زده کرمانشاه افتتاح شد

۲۵ درصد از کل معاملات در اختیار ۵ کارگزار

تور بخشودگی جرایم تسهیلاتی در بانک مسکن پهن‌تر شد

تمدید پرداخت وام بدون سپرده به خریداران مسکن

تاسیس صندوق حمایت از شرکت‌های بیمه

بررسی سیستم نظارت بانکی با تاکید بر قوانین بانکداری

بانک مرکزی اطلاعات ۴۰۰ صرافی‌ را لو نداده است

مصوبات شورای بیمه تضمین اجرایی ندارد

آخرین وضعیت سهام بانک پارسیان

۱۳۶هزار زن خانه دار تحت پوشش تامین اجتماعی

سکه ۴میلیون ۷۰۰هزار تومان

کاهش مجدد روپیه در برابر دلار

پیش‌بینی شرایط بازار طلا از زبان رییس اتحادیه

عرضه ریالی نفت در بورس

افزایش ۳۵۵۲واحدی شاخص بورس

تورم بالای ۱۰ درصدی ۵ گروه کالایی در یک ماه + جدول

توضیحات بانک صادرات از صورت های مالی سال ۹۶

نقش آفرینی بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی

افزایش موجودی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملّی

دستگیری باند جعل اسکناس‌ و چک پول

کاردگر مدیرعامل بیمه دانا شد

برای نهمین سال متوالی؛

خدمات پس از فروش ایران خودرو اول شد

۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۴/۱۷کد خبر: 250374
ایستانیوز:شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سال «حمایت از کالای ایرانی» با کسب بالاترین امتیاز در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات باز هم مقام اول این حوزه را از آن خود کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، برمبنای نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از عملکرد شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو در سال ۹۶، شرکت ایساکو برای نهمین سال متوالی مقام اول را در سطح کشور به دست آورد.
 
سیدرضا حسینی مدیرعامل ایساکو، با اعلام این خبر گفت: در این ارزیابی ۴۲ شرکت عرضه کننده خودرو و ۲۲۸۱ نمایندگی مجاز، مورد ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران قرار گرفت که در بین تمامی شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده خودرو، ایساکو با دارا بودن بیشترین تعداد نمایندگی‌ها در سراسر کشور توانست در صدر شرکت‌های خدمات پس از فروش کشور قرار گیرد.
 
وی این موفقیت را حاصل کوشش نمایندگی‌های مجاز و همکاران مجموعه ایساکو دانست و گفت: تلاش‌های صورت گرفته در سال 96 برای بهبود کیفیت ارائه خدمات، همچون چابک‌سازی فرآیندها، دو نوبته شدن نمایندگی‌ها، گسترش امکانات اپلیکیشن‌‌های ایساکو و توسعه استفاده از آن توسط هموطنان، تسهیل نوبت‌دهی نمایندگی‌ها، خدمات امدادی شامل خدمت فوری در محل، امداد پلاس و ... از علل مهم دستیابی به این جایگاه بوده است.
 
حسینی در ادامه گفت: همکاران ما به صورت مستمر در تلاش هستند تا با تدوین و اجرای برنامه‌های به روز و نوین بر کیفیت ارائه خدمات بیفزایند.
 
وی در پایان تاکید کرد: ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش شرکت ایران‌خودرو، همواره اهتمام می‌ورزد همچون چند سال اخیر مسیر رو به رشدی را تا حصول رضایت حداکثری رضایت مشتریان، بپیماید و از آن رو به کسب مقام اول برای نهمین بار متوالی به خود می‌بالیم که توانسته‌ایم گام بلند دیگری در راستای خدمت‌گزاری به هموطنان برداریم.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *