RSS
امروز جمعه ، ۲۹ تیر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

انتقاد از اجرای ۸ماهه برنامه اشتغال روستایی

تمجید مدیر عامل بانک ملّی از کارکنان فداکار شعبه نعمت آباد

افزایش قیمت پایان هفته‌ای سکه طرح جدید

۶۰ شرکت شستا امسال واگذار می‌شود

بازار نگاه کنترلی را برنمی‌تابد

تبریک بانک‌پاسارگاد به‌مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در رقابت های آسیایی هند

نقش هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد در ارتقای سطح سلامت عمومی

تسهیل امور مودیان مالیاتی در بانک ملی+اسامی شعب

سناریوهای نخستین گام اصلاح نظام بانکی ایران

گسترش چتر حمایتی بیمه برای کاهش هزینه های مردم

با تسهیلات کارگشای بانک آینده خرید کنید

دستگیری باند واردکنندگان خودروهای لوکس

خودروی رهام در شیراز رونمایی شد

ماجرای کش‌دار اعلام لیست دریافت‌کنندگان ارز دولتی

طلا نفروشید!

تخصیص ارز دولتی به ۶۰۰ شرکت جدیدالولاده

قطعی‌برق،‌ بدون بیمه خسارت

۴۸ ساعته لیست گیرندگان ارز دولتی تحویل داده شود/ زنجانی اعدام می‌شود

غول‌های فناوری؛ دردسری جدید برای اقتصاد آمریکا و جهان

تحول درهدایت نقدینگی به بازار سرمایه با مکانیزم ارتقا شفافیت بورس

واکنش متکی و «ح.ص» به خبری درباره ثامن‌الحجج

سارق بانک ملی ایران دستگیر شد

انزوای بانکی ایران

سیاست راهبردی بانک ملی ایران

بازدید از شعبه اسکان بانک ملّی ایران

برای نهمین سال متوالی؛

خدمات پس از فروش ایران خودرو اول شد

۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۴/۱۷کد خبر: 250374
ایستانیوز:شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سال «حمایت از کالای ایرانی» با کسب بالاترین امتیاز در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات باز هم مقام اول این حوزه را از آن خود کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، برمبنای نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از عملکرد شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو در سال ۹۶، شرکت ایساکو برای نهمین سال متوالی مقام اول را در سطح کشور به دست آورد.
 
سیدرضا حسینی مدیرعامل ایساکو، با اعلام این خبر گفت: در این ارزیابی ۴۲ شرکت عرضه کننده خودرو و ۲۲۸۱ نمایندگی مجاز، مورد ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران قرار گرفت که در بین تمامی شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده خودرو، ایساکو با دارا بودن بیشترین تعداد نمایندگی‌ها در سراسر کشور توانست در صدر شرکت‌های خدمات پس از فروش کشور قرار گیرد.
 
وی این موفقیت را حاصل کوشش نمایندگی‌های مجاز و همکاران مجموعه ایساکو دانست و گفت: تلاش‌های صورت گرفته در سال 96 برای بهبود کیفیت ارائه خدمات، همچون چابک‌سازی فرآیندها، دو نوبته شدن نمایندگی‌ها، گسترش امکانات اپلیکیشن‌‌های ایساکو و توسعه استفاده از آن توسط هموطنان، تسهیل نوبت‌دهی نمایندگی‌ها، خدمات امدادی شامل خدمت فوری در محل، امداد پلاس و ... از علل مهم دستیابی به این جایگاه بوده است.
 
حسینی در ادامه گفت: همکاران ما به صورت مستمر در تلاش هستند تا با تدوین و اجرای برنامه‌های به روز و نوین بر کیفیت ارائه خدمات بیفزایند.
 
وی در پایان تاکید کرد: ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش شرکت ایران‌خودرو، همواره اهتمام می‌ورزد همچون چند سال اخیر مسیر رو به رشدی را تا حصول رضایت حداکثری رضایت مشتریان، بپیماید و از آن رو به کسب مقام اول برای نهمین بار متوالی به خود می‌بالیم که توانسته‌ایم گام بلند دیگری در راستای خدمت‌گزاری به هموطنان برداریم.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *