RSS
امروز یکشنبه ، ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
آخرین اخبار

حضور بانک رفاه در مجمع نظام پزشکی

کلیات لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور تصویب شد

ارزش افزوده صادرات باید در داخل کشور و به چرخه اقتصاد برگردد

فرابورس میزبان دو عرضه عمده سهام در اسفند ماه

پیشنهادهای بخش خصوصی برای اصلاح پیش‌نویس لایحه شفافیت

واردات کالاهای اولویت ۴ با شرط و شروط آزاد شد

رتبه برتر باشگاه مشتریان بانک ایران زمین در جشنواره وب و موبایل

مدیریت ریسک اعتباری بانکها لازمه رشد اقتصادی کشور است

بانک ملت، رکورددار حمایت از شرکت‌های دانش بنیان

اپلیکیشن همراه بانک مبتنی بر ساعت‌های هوشمند

پالرمو بازهم به تعویق افتاد!

تاکید بر اجرایی شدن طرح‌های پیشران استان کردستان

پیام تسلیت مدیرعامل بانک دی درپی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان

درج نماد بانک گردشگری در تابلوی «ب» بازار پایه فرابورس

ارائه خدمات بانکی متنوع به شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی

تقدیر از بانک پاسارگاد برای مسابقات کشتی کرمانشاه

دلار ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان

۱۷۶ شرکت دولتی از ۳۸۵ شرکت مندرج در بودجه سود می‌دهند + جدول

دستورالعمل جدید قیمت‌گذاری فولاد

اختصاص ۱۳۲سهم برای خریدار "افق کوروش "

کاهش ۱۹۶ واحدی شاخص کل بورس

رشد ۵۰ درصدی درآمد مالیات بر ارزش افزوده در سال آینده

"بله" سه میلیونی شد

افتتاح دو طرح صنعتی با حمایت بانک ملی ایران در یزد

مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ورزشی بانک‌پاسارگاد برگزار شد

برای نهمین سال متوالی؛

خدمات پس از فروش ایران خودرو اول شد

۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۴/۱۷کد خبر: 250374
ایستانیوز:شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سال «حمایت از کالای ایرانی» با کسب بالاترین امتیاز در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات باز هم مقام اول این حوزه را از آن خود کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، برمبنای نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از عملکرد شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو در سال ۹۶، شرکت ایساکو برای نهمین سال متوالی مقام اول را در سطح کشور به دست آورد.
 
سیدرضا حسینی مدیرعامل ایساکو، با اعلام این خبر گفت: در این ارزیابی ۴۲ شرکت عرضه کننده خودرو و ۲۲۸۱ نمایندگی مجاز، مورد ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران قرار گرفت که در بین تمامی شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده خودرو، ایساکو با دارا بودن بیشترین تعداد نمایندگی‌ها در سراسر کشور توانست در صدر شرکت‌های خدمات پس از فروش کشور قرار گیرد.
 
وی این موفقیت را حاصل کوشش نمایندگی‌های مجاز و همکاران مجموعه ایساکو دانست و گفت: تلاش‌های صورت گرفته در سال 96 برای بهبود کیفیت ارائه خدمات، همچون چابک‌سازی فرآیندها، دو نوبته شدن نمایندگی‌ها، گسترش امکانات اپلیکیشن‌‌های ایساکو و توسعه استفاده از آن توسط هموطنان، تسهیل نوبت‌دهی نمایندگی‌ها، خدمات امدادی شامل خدمت فوری در محل، امداد پلاس و ... از علل مهم دستیابی به این جایگاه بوده است.
 
حسینی در ادامه گفت: همکاران ما به صورت مستمر در تلاش هستند تا با تدوین و اجرای برنامه‌های به روز و نوین بر کیفیت ارائه خدمات بیفزایند.
 
وی در پایان تاکید کرد: ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش شرکت ایران‌خودرو، همواره اهتمام می‌ورزد همچون چند سال اخیر مسیر رو به رشدی را تا حصول رضایت حداکثری رضایت مشتریان، بپیماید و از آن رو به کسب مقام اول برای نهمین بار متوالی به خود می‌بالیم که توانسته‌ایم گام بلند دیگری در راستای خدمت‌گزاری به هموطنان برداریم.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *