RSS
امروز جمعه ، ۲۵ آبان ۱۳۹۷
آخرین اخبار

گزارش IMF از ۱۳ شاخص‌ اقتصاد ایران در سایه تحریم

تحول نظام بانکی ایران با فناوری بلاک‌چین

پیام تسلیت مدیرعامل بانک رفاه برای درگذشت مدیرعامل تامین اجتماعی

تورم نقطه‌ای کالاهای غیرخوراکی و خدمات ۲۷.۲ درصد

برگزاری مجمع بیمه آسیا در آذر ماه

تقدیر معاون سازمان حج و زیارت از خدمت رسانی بانک ملی ایران

اقدام جهادی بانک ملی در توزیع ارز اربعین ستودنی است

ارائه ارز اربعین در شرایط دشوار افتخاری بزرگ در کارنامه بانک ملی

بسیاری از مشکلات توزیع ارز اربعین خارج از حدود اختیارات ما بود

نامه‌نگاری ارزی صادرکنندگان با همتی

پایان صدرنشینی ایران در پولشویی

جهان در حال عبور از دلار

نبود اطلاعات عامل عدم تحقق ۱۰ هزار میلیاردی مالیات

دستوری برای لغو واگذاری کشت و صنعت مغان نرسیده است

مخالفت رئیس اتاق بازرگانی اسلواکی با تحریم ایران

عرضه نفت خام در بورس ادامه دارد

برخی کارخانه ها بعد از واگذاری به ویرانه تبدیل شدند

طلای جهانی گران‌تر شد

بدرقه پیکر رئیس تامین اجتماعی و معاون وی در گرگان + تصاویر

۲ چالش بزرگ قیمت طلا

دلار وارد کانال ۱۱ هزار تومان شد

پرداخت بیش از ۳۲۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن

ناخشنودی عده‌ای از عرضه موفق نفت در بورس

ارزش هر ورقه سهام عدالت به ۲.۲ میلیون تومان رسید

دلیل کاهش نرخ ارز مسایل اقتصادی نیست

برای نهمین سال متوالی؛

خدمات پس از فروش ایران خودرو اول شد

۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۴/۱۷کد خبر: 250374
ایستانیوز:شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در سال «حمایت از کالای ایرانی» با کسب بالاترین امتیاز در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات باز هم مقام اول این حوزه را از آن خود کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، برمبنای نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از عملکرد شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو در سال ۹۶، شرکت ایساکو برای نهمین سال متوالی مقام اول را در سطح کشور به دست آورد.
 
سیدرضا حسینی مدیرعامل ایساکو، با اعلام این خبر گفت: در این ارزیابی ۴۲ شرکت عرضه کننده خودرو و ۲۲۸۱ نمایندگی مجاز، مورد ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران قرار گرفت که در بین تمامی شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده خودرو، ایساکو با دارا بودن بیشترین تعداد نمایندگی‌ها در سراسر کشور توانست در صدر شرکت‌های خدمات پس از فروش کشور قرار گیرد.
 
وی این موفقیت را حاصل کوشش نمایندگی‌های مجاز و همکاران مجموعه ایساکو دانست و گفت: تلاش‌های صورت گرفته در سال 96 برای بهبود کیفیت ارائه خدمات، همچون چابک‌سازی فرآیندها، دو نوبته شدن نمایندگی‌ها، گسترش امکانات اپلیکیشن‌‌های ایساکو و توسعه استفاده از آن توسط هموطنان، تسهیل نوبت‌دهی نمایندگی‌ها، خدمات امدادی شامل خدمت فوری در محل، امداد پلاس و ... از علل مهم دستیابی به این جایگاه بوده است.
 
حسینی در ادامه گفت: همکاران ما به صورت مستمر در تلاش هستند تا با تدوین و اجرای برنامه‌های به روز و نوین بر کیفیت ارائه خدمات بیفزایند.
 
وی در پایان تاکید کرد: ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش شرکت ایران‌خودرو، همواره اهتمام می‌ورزد همچون چند سال اخیر مسیر رو به رشدی را تا حصول رضایت حداکثری رضایت مشتریان، بپیماید و از آن رو به کسب مقام اول برای نهمین بار متوالی به خود می‌بالیم که توانسته‌ایم گام بلند دیگری در راستای خدمت‌گزاری به هموطنان برداریم.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *