RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

ارتقای بازاریابی و فروش با توانمندسازی نمایندگان محقق می‌شود

۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۴/۱۲کد خبر: 249087
ایستانیوز: یکی از دغدغه‌های نمایندگان فعال در صنعت بیمه، موانع موجود در بخش فرهنگ‌سازی بیمه در کشور است که فروش محصولات بیمه را کاهش می‌دهد. به علت آشنایی محدود بسیاری از اقشار جامعه با مفهوم بیمه مشکلات دیگری همچون عدم درک نیاز مشتری، انتقال صحیح مفاهیم بیمه‌ای و ایجاد حس اعتماد در مشتریان بر سر راه نمایندگان بیمه وجود دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در همین راستا با جناب آقای حسین خادم نمایندگی مشهد مقدس، به گفت‌وگو نشسته‌ایم که در ادامه شرح آن را می‌خوانید:
با توجه به وقوع حادثه آتش‌سوزی در بازرگانی شعبانی شهر مشهد مقدس، شما به عنوان نماینده بیمه سرمد در این استان چه اقداماتی را در راستای تسریع در پرداخت خسارت انجام نمودید؟
صبح روز حادثه، آقای رسولی ریاست شعبه رضوی و آقای صدیقی‌کیا نمایندگی کد 1389 بیمه سرمد به منظور ارائه گزارش اولیه خسارت در محل واقعه حاضر شدند، فردای همان روز نیز تیم ارزیابی و کارشناسی بیمه سرمد به سرپرستی حسین قربانی، مدیریت بیمه‌های اموال به دستور دکتر اسماعیل دلفراز، مدیرعامل شرکت، در راستای تحقق اهداف بیمه سرمد در حوزه مشتری‌مداری، جلب رضایت بیمه‌گذاران و رسیدگی و پرداخت خسارت در کوتاه‌ترین زمان به بیمه‌گذاران در محل حادثه حضور یافتند و برآورد اولیه میزان خسارت در حدود 27 میلیارد ریال تخمین زده شد و گزارشی از آن تهیه شد. در این بازدید تیم کارشناسی ارزیاب بیمه مرکزی از جمله ارزیاب موجودی، ارزیاب ساختمان و تاسیسات، تیم بیمه سرمد را همراهی کردند.
در این گزارش مورد بیمه انبار و نمایشگاه بزرگ بازرگانی شعبانی که فروشگاه لوازم PVC و بهداشتی ساختمانی، لوله، شیرآلات و... را دارد، بررسی و بر اساس شواهد موجود علت حریق اتصالی برق عنوان شد، سپس مقرر شد مبلغ خسارت بلافاصله پس از تکمیل مدارک و مستندات توسط بیمه سرمد پرداخت شود.
عملکرد تیم ارزیابی و خسارت بیمه سرمد در این حادثه چگونه بوده است؟
حضور به موقع تیم ارزیاب در کمترین زمان ممکن بسیار اثرگذار بود، به طوری که روند پرداخت خسارت بلافاصله در دست بررسی قرار گرفت. 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه سرمد
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *