RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

اخذ گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ توسط بیمه‌‌‌کوثر

۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۴/۱۲کد خبر: 249070
ایستانیوز: شرکت بیمه‌‌کوثر موفق به پیاده‌‌سازی سیستم مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ در تمامی حوزه‌های فعالیت شرکت و اخذ گواهینامه معتبر از شرکت IMQ ایتالیا شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)؛ این شرکت با تلاش‌های مداوم و متعهدانه مدیران و کارکنان خود به‌منظور پیاده‌سازی کامل استانداردها و بهبود فرایندها و نیز کنترل و پایش مداوم آن‌ها، موفق شد استاندارد ISO9001 ویرایش سال 2008 را به ویرایش 2015 ارتقا دهد.
مسعود طاهری تاکیدکرد: در ویرایش جدید این استاندارد توجه به مدیریت ریسک نقش محوری داشته است.
وی با بیان اینکه پذیرش سیستم مدیریت کیفیت برای شرکت یک تصمیم استراتژیک است، گفت: پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت به بهبود عملکرد کلی شرکت کمک می‌کند.
مدیر سیستم‌ها و تطبیق مقررات بیمه‌کوثر افزود: ارایه محصولات و خدمات مطابق با نیازهای مشتری، رعایت آیین‌نامه‌ها و ابلاغیه‌های مبادی ذی‌ربط، تسهیل فرصت‌هایی برای افزایش رضایت مشتری، پرداختن به ریسک‌ها و فرصت‌های مرتبط با محیط و اهداف شرکت و نیز بررسی انطباق فعالیت‌های شرکت با استاندارد یادشده ازجمله مسایل ضروری برای پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت است.
مسعود طاهری خاطرنشان‌کرد: پیش از این، شرکت بیمه‌کوثر موفق به اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی استاندارد ISO10002 (راهنمایی برای رسیدگی به شکایات مشتریان)،ISO10004   (راهنمایی برای سنجش رضایت مشتریان) و ISO10015 (مدیریت کیفیت آموزش) شده بود



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *