RSS
امروز پنج شنبه ، ۲۹ فروردین ۱۳۹۸
آخرین اخبار

راه‌‌اندازی سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در بیمه کوثر

رکورد شکنی مرکز ارتباط ملت در پاسخگویی به مشتریان

کمک ٢٥ میلیارد ریالی مشتریان و کارکنان بانک صادرات به مناطق سیل زده

بانک سامان رتبه نخست در شاخص رضایتمندی مشتریان را کسب کرد

حضور بیمه نوین در دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

محور اصلی ورود سرمایه به شرکت‌های تولیدی بازار سرمایه است

برنامه اجرایی وزارت اقتصاد تا سال ۱۴۰۰ تدوین شد

اعلام آمادگی ۳ شرکت برای راه اندازی معاملات گواهی سپرده شمش طلا

نقش اصلی فاینکس، فرهنگ سازی بازارسرمایه است

فروش سهام «بانک های نظامی» اختیاری است

سه سال توسعه مستمر بازار سرمایه

دورخیز بانک صادرات ایران برای جهش بزرگ

دست بانک‌ها از جیب بانک مرکزی کوتاه شد

آخرین نرخ خرید وام مسکن

ادامه کاهش نرخ دلار و یورو

ماست ایران در آمریکا!

مطالبات فرهنگیان تا قبل از هفته معلم پرداخت می‌شود

لوایح بانکداری احتمالا در روزهای آتی به تصویب می‌رسد

اعلام جزییات عرضه سهام تادیه نشده بیمه حکمت صبا

کاهش ۱۹۷۲ واحدی شاخص کل بورس تهران

توقف صادرات نفت ایران چقدر برای آمریکا و جهان هزینه دارد؟

کاهش قدرت خرید، هشداری برای تولید

آزمایش موفقیت‌آمیز سامانه کوپن الکترونیک توسط بانک مرکزی

ابلاغ قانون دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری

تامین سرمایه در گردش، ضامن تقویت تولید

اعتماد «نماد اعتماد» به کاسبان پیام رسان‌های مجاز

۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۴/۱۱کد خبر: ۲۴۸۹۸۳
ایستانیوز:از این پس تمامی فعالان کسب‌وکارهای الکترونیکی در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها می‌توانند برای فعالیت خود در این شبکه‌ها نماد اعتماد الکترونیکی بگیرند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در حال حاضر شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های مجاز با طیف گسترده و متنوعی از امکانات و قابلیت‌ها، نظیر کانال‌های تعاملی، گروه‌های عمومی و اختصاصی، انواع بات‌ها و فروشگاه‌سازها، پروفایل‌های تجاری، انواع ابزارهای مالی و پرداخت و تحویل، فرصتی استثنایی برای فعالیت مطمئن و پایدار کسب‌وکارها مطابق با قوانین و مقررات کشور از جمله مصوبات اخیر شورای عالی فضای مجازی را فراهم کرده‌اند.
 
با فراخوان مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، در راستای تسهیل فرآیندهای شکل‌گیری کسب‌‌و‌کارها و حمایت و هدایت کسب‌وکارها، مذاکرات راهبردی با مسئولان شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های داخلی آغاز شده است و از تمامی فعالان کسب‌وکارهای الکترونیکی در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، برای ثبت نشانی فعالیت خود و آغاز فرآیند اخذ نماد اعتماد الکترونیکی دعوت شده تا با مراجعه به سایت نمـاد اعتماد الکترونیکی و ایجاد حساب کاربری، اقدام به ثبت نشانی فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان ها کنند.
 
کسب‌وکارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی نیز می‌توانند با ورود به پنل کاربری خود، از قسمت افزودن شناسه نشانی فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها  را ثبت کنند.
 
مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، لایحه‌ای را برای حمایت از کسب‌وکارهای الکترونیکی تهیه کرده است که به زودی تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *