RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

ارتقاء سود آوری از برنامه‌های اصلی و راهبردی بانک مهر اقتصاد

۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۴/۱۰کد خبر: 248921
ایستانیوز:با حضور مدیر عامل بانک مهر اقتصاد و معاونین امور مناطق، طرح و توسعه، پشتیبانی، مالی، مدیر کل حراست و سرپرست معاونت حقوقی و اعتبارات، نشست هم اندیشی مدیران اداره امور شعب استان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – در این نشست با بررسی وضعیت استان و جمع بندی نظرات تخصصی معاونت‌های حاضر در جلسه، راهکارهای عملیاتی را در راستای مرتفع شدن موانع و مشکلات ابلاغ کرد. ایمانی با تشکر از تلاش‌ها و زحمات همکاران در پیشبرد اهداف و ماموریت‌های بانک، بر توسعه سهم از بازار و مصرف بهینه منابع و وصول مطالبات تاکید کرد و گفت: حضور گسترده و موثر و شناسایی بازارها و بنگاه‌های مختلف اقتصادی، جذب مشتریان کلان و ارتقاء سود آوری از برنامه‌های اصلی و راهبردی بانک است که مسئولیت آن بر عهده تمامی‌همکاران و رسیدن به آن مستلزم تلاش همه جانبه آن‌ها می‌باشد.
ایمانی با تاکید بر اهمیت فروش دارایی‌های مازاد، تصریح کرد: فروش املاک تملیکی و مازاد یکی از مهم‌ترین برنامه‌های در دست اقدام است و در تلاش هستیم تا با فروش دارایی‌های سمی، بهره وری و سوآوری بانک افزایش یابد. مدیر عامل بانک در بخش دیگری از سخنان خود عملکرد و ارتقاء بهره وری را مستلزم برخورداری از راهکارهای عملیاتی دانست و ادامه داد: مدیران و کارکنانی می‌توانند زمینه جذب، حفظ و نگهداشت مشتریان را فراهم کنند که روز به روز بر سطح معلومات شغلی و حرفه‌ای خود بیفزایند و برآورد صحیحی از مطالبات مشتریان و سپرده گذاران داشته باشند. وی نظم و انضباط کاری را هسته اصلی فعالیت‌های اقتصادی و بانکی عنوان کرد و افزود: برخورداری از یک برنامه منسجم برای پیشرفت و تکامل سازمان در جهت نیل به اهداف بانک، یکی از اولویت‌هایی است که همه همکاران در بخش‌های مختلف باید اقدامات و فعالیت‌های خود را بر اساس این برنامه‌های مدون، تنظیم و اجرایی کنند.
در ادامه، ایوب تابانی - رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی - به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته و وضعیت استان در سه ماهه نخست سال در حوزه‌های منابع، مصارف و مطالبات پرداخت و موفقیت‌های کسب شده را مرهون همت و تلاش همکاران متعهد خود دانست و ابراز امیدواری کرد در ادامه نیز شاهد ارتقاء سودآوری و بهره وری و شکوفایی بیشتر استان و رشد و تعالی بانک مهر اقتصاد باشیم.
گفتنی است در این نشست پیرامون موضوعاتی در خصوص ساختمان اداره امور شعب استان، تعیین تکلیف مطالبات شرکت تجلی مهر و شرکت فراسوی شرق و تعیین تکلیف پروژه نان صنعتی بحث و تبادل نظر شد که معاونین حاضر در جلسه، رئیس اداره امور شعب و روسای دوایر ستاد استان خراسان رضوی، نقطه نظرات خود را در این خصوص عنوان کردند.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *