RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

استارت آپ عیب یاب

استارت آپ ها چگونه در خدمت خطوط تولید قرار گرفته اند؟

۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۴/۹کد خبر: 248853
ایستانیوز:باتوجه به اینکه عیب های کوچک در زمان تولید کالاها به خصوص کالاهای الکترونیک می تواند بسیار پر هزینه و جبران ناپذیر باشد، مدتی است که سم وایس و آنا شدلستکی، استارت‌ آپی را راه‌ اندازی کرده ‌اند که هدف اصلی آن عیب‌ یابی محصولات فناوری روی خط تولید است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،حتما شاهد انتشار اخباری از داشتن عیب در وسیله هایی که وارد بازار می شوند بوده اید؛ مثلا به یک باره کارخانه فولکس اعلام می کند که قطعه ای در خودرویی که جدیدا روانه بازار کرده است مشکل دارد یا یک شرکت الکترونیکی به دلیل خرابی قطعه ای در یک نوع کالای خود مجبور می شود فراخوان جهانی دهد و از مردم بخواهد که آن وسیله را پس دهند و پول خود را دریافت کنند؛ از این اتفاق که البته کم هم رخ نمی دهد می توان به عنوان بدترین حادثه ای یاد کرد که هر شرکت بزرگ و جهانی می تواند در گیر آن شود و این موضوع حتما به قیمت میلیاردها دلار برای آن ها آب خواهد خورد و خرج روی دستشان می گذارد. حادثه ای که برای آخرین نمونه در سال 2016 شرکت سامسونگ درگیرد آن شد. در گوشی های گلکسی نوت 7 تنها یک اشتباه کوچک در روند تولید منحر به شکست بزرگ و جمع کردن این گوشی از سطح بازار شد و میلیاردها دلار زیان دید.
 
باتوجه به اینکه عیب های کوچک در زمان تولید کالاها به خصوص کالاهای الکترونیک می تواند بسیار پر هزینه و جبران ناپذیر باشد، مدتی است که سم وایس و آنا شدلستکی، استارت‌ آپی را راه‌ اندازی کرده ‌اند که هدف اصلی آن عیب‌ یابی محصولات فناوری روی خط تولید است. درواقع هدف اصلی این مجموعه جلوگیری از خطرهای جدی در زمینه تولید محصولات فناوری است.
 
در سایت این استارت آپ که «اینسترومنتال» نام دارد، نوشته شده:« نقص های کوچک و غیرمنتظره باعث می شود که تولید و عرضه محصولات به تاخیر بیفتد، درآمدهای زیادی از دست برود و برند آسیب ببیند؛ حتی برای شرکت های سخت افزاری شگفت انگیز نیز این اتفاق خیلی راحت می تواند رخ دهد.
 
تکنیک های بازرسی و تجزیه و تحلیل کیفیت معکوس و بمباران با داده ها روش هایی هستند که به اندازه کافی دقت ندارند تا به صورت موثر مورد استفاده قرار گیرند و همین موضوع هم خطر اشتباه را با وجود آزمایش ها بالا می برد. تجهیزات Instrumental  تصویر، تصاویری از هر واحد در نقاط مختلف در طول خط مونتاژ را دائم زیر نظر می گیرد و از دستگاه ها و ماشین هایی با تکنولوژی بالا و به طور خودآموز برای شناسایی نقص ها روی خط تولید استتفاده می کند. بنیانگذاران ما سال ها خود در کارخانه های تولید آی پاد و اپل کار کرده اند و از مبارزات ساخت محصولات با کیفیت بالا مطلع هستند. آنها یک تیم متنوعی را ایجاد می کنند که جلوی ناکارآمدی را برای توسعه یک سیستم بگیرند.»
 
در حال حاضر بیش از 2500 شرکت تولید تجهیزات و تکنولوژی با استارت آپ اینسترومنتال همکاری دارند و پیش بینی می شود این استارت آپ در سال های آینده به یکی از استارت آپ های موفق جهان تبدیل شود.



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *