RSS
امروز سه شنبه ، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

«یک سرویس خوب» از طرف بانک گردشگری

توپ والیبال بر فراز آسمان ایران به گردش درآمد

۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۴/۴کد خبر: 248614
ایستانیوز: همزمان با هفته پایانی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸، بانک گردشگری به عنوان حامی رسمی تیم‌های ملی والیبال، کمپین ویژه ترویجی- فرهنگی با عنوان «یک سرویس خوب» را در سراسر کشور اجرا کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،همزمان با هفته پایانی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال 2018، بانک گردشگری به عنوان حامی رسمی تیم‌های ملی والیبال، کمپین ویژه ترویجی- فرهنگی با عنوان «یک سرویس خوب» را در سراسر کشور اجرا کرد. به گزارش روابط عمومی، این کمپین با هدف فرهنگ سازی برای ورزش قهرمانی و ترویج هر چه بیشتر ورزش والیبال در سطح جامعه در ابعاد مختلف طراحی و پیاده‌سازی شد که تبلیغات محیطی، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، اطلاع‌رسانی در نشریات مکتوب و فضای مجازی و نیز حضور فعال در مجموعه ورزشی آزادی و محل برگزاری مسابقات را شامل می‌شد. همچنین به منظور جلب توجه شهروندان به این رخداد ورزشی مهم، بالن‌هایی به شکل توپ والیبال، در زمان برگزاری مسابقات بر فراز ساختمان مرکزی بانک و در محوطه ورزشگاه آزادی نصب شدند. همچنین، مسابقه اینستاگرامی کشوری با هشتگ «یک سرویس خوب» و مشارکت چشمگیر کاربران فضای مجازی و علاقه‌مندان به این رشته به شکل تعاملی برگزار شد که از حیث تعداد شرکت‌کنندگان کم‌نظیر تلقی می‌شود.
شایان ذکر است در سال‌های اخیر و با برنامه‌ریزی انجام شده توسط فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران، تیم‌های ملی ایران به سطح جهانی نزدیک شده و در کارنامه رقابت‌های آن‌ها، شکست بسیاری از تیم‌های بزرگ دنیا دیده می‌شود.
یادآور می‌شود تیم ملی والیبال ایران، رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال را با حمایت رسمی بانک گردشگری و حضور گسترده علاقه‌مندان به این رشته، با سه پیروزی در تهران به پایان رساند. در این رقابت‌ها تیم ایران با سه پیروزی برابر تیم‌های کره جنوبی، بلغارستان و آلمان توانست در نهایت در جدول رده‌بندی لیگ ملت‌های والیبال 2018 در رتبه دهم جای گیرد. این در حالی است که حضور و درخشش چهره‌های جوان در این تیم، امید به آینده این رشته را در میان علاقه‌مندان تقویت کرده است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *