RSS
امروز دوشنبه ، ۲ مهر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

توضیحات بانک صادرات از صورت های مالی سال ۹۶

نقش آفرینی بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی

با مجوز بانک ملت، تراکنش های شرکت سکه ثامن نامحدود بود!

افزایش موجودی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملّی

دستگیری باند جعل اسکناس‌ و چک پول

کاردگر مدیرعامل بیمه دانا شد

دلیل اصلی‌ صعودی شدن بازار سرمایه

شکست بسترسازی برای حذف نفت ایران

نظام بازار جایگرین ارز ۴۲۰۰ تومانی شود

کاهش قیمت طلا به دلیل لغو مذاکره چین با آمریکا

۲۲.۷ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی باید به چرخه اقتصادی بازگردد

توصیه های بانک‌مرکزی برای افزایش امنیت پرداخت‌های الکترونیک

ارزش روز پرتفوی سهام عدالت بیشتر شد

بهره برداری از دهمین مدرسه از مجموعه مدارس «اُمید آینده» در استان تهران

نقش «کاردان» در بازارگردانی اوراق مشارکت «رایان سایپا»

پیمان‌سپاری ارزی با دستور قابل اجرا نیست

خدمات ویژه برای دارندگان کارت خوان های بانک ملّی

عرضه بیش از ۱۱۹ هزار تن انواع ورق « فولاد مبارکه اصفهان»

مدیرعامل صندوق بازنشستگی، بازنشسته محسوب نمی‌شود

چند درصد از بازار ارز ثانویه در اختیار دولت است؟

کاهش نرخ ۲۲ ارز بانکی + جدول

برگزاری دوره های آموزشی بازاریابی و فروش بیمه ما

آغاز واریز مابه التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان

استقرار سیستم تحویلداری تحت وب در ۲۰۰۰ شعبه بانک ملی

سیف ممنوع الخروج است

بیکاری ۱۰ هزار نفر در پی ممنوعیت واردات خودرو

۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۴/۳کد خبر: 248483
ایستانیوز:یک کارشناس صنعت خودرو با اشاره به ممنوع شدن واردات خودرو اظهار کرد: در پی این سیاست بازار خودرو مجددا ناپایدار شده و حدود ۱۰ هزار نفر نیز بیکار می‌شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)؛ فربد زاوه در گفت‌و گو با اقتصاد آنلاین با بیان این‌که در حال حاضر مردم نگران سرمایه گذاری و شغل خود هستند، تصریح کرد: این شوک برای صنعت خودرو  نیازی نبود چرا که با وجود نرخ بالای ارز و عدم تخصیص آن، میزان واردات به اندازه کافی کاهش یافته بود.
 
وی به افزایش هجوم سرمایه به سمت خودروهای سی کی دی اشاره کرد و اضافه کرد: با اجرای این  سیاست روند کاهش قیمتی که در بازار به وجود آمده بود متوقف شده و قیمت‌ها مجددا به همان روال گذشته بازمی‌گردد، از طرفی موجب گرانی خودروهای سی کی دی را نیز شاهد خواهیم بود.
 
زاوه بیان کرد: در این بین واردکنندگانی که توانستند با دلار دولتی و بدون انتقال ارز ثبت سفارش انجام دهند، مجاز به واردات خودرو هستند که این چیزی جز رانت مستقیم نیست.
 
این کارشناس خودرو درباره تاثیر ممنوعیت واردات بر قیمت خودروهای داخلی توضیح داد: این سیاست در قیمت و تولید خودروهای پر تیراژ داخلی تاثیر چندانی نخواهد گذاشت.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *