RSS
امروز دوشنبه ، ۲۵ تیر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

شناسایی متقاضییان واقعی آلومینیوم با همکاری بورس کالا

پتانسیل‌های مثبت بورس، ترمز اصلاح قیمتی را می‌کشد

احمدی‌نژاد و روحانی چقدر نفت فروختند؟

شرایط دریافت ارز دولتی تغییر کرد

تمام خودروهای پژو ۲۰۰۸ ثبت‌نامی تحویل مشتریان می‌شود

امکان تمدید، صدور و تعویض دفترچه بیمه به‌شکل آنلاین با بیمه‌بازار

پرداخت ۲هزار میلیارد تومان وام اشتغال روستایی توسط بانک تعاون

بنیاد مستضعفان به دنبال واگذاری سهام کنترلی «غگل»

افزایش سهم بانک‌های دولتی از سپرده‌ها

کاهش ۸۴۴ واحدی شاخص کل بورس

در اقتصاد واردات محور، بازار ثانویه مشکلی را حل نخواهد کرد

پیشنهاد تاسیس صندوق توسعه‌ای منطقه ای

تلاش برای یافتن راه حل های اقتصادی برای اقتصاد

اقدامات بانک پاسارگاد در حمایت از تولید ملی

انتصاب سرپرست بیمه مرکزی

بانک صادرات سه هزار و ۶۹۰ نفر از اقشار ویژه را صاحب‌خانه کرد

رشد ۲۶درصدی حق‌‌بیمه‌های تولیدی کوثر در سه ‌ماهه اول۹۷

دعوت به مجمع عمومی‌فوق العاده صاحبان سهام بیمه سرمد

افتتاح شعبه اهواز بیمه تجارت نو

نقش بانک مسکن در تسریع جریان نوسازی بافت فرسوده

بیمه نامه آتش سوزی حامی ما توسط بیمه ما ارائه می‌شود

تامین مالی تولید یک هزار مگاوات برق توسط بانک صادرات

ساختار گزارش‌های تفسیری ناشران باید متحول شود

کاهش زمان ثبت افزایش سرمایه

به پرداخت ملت صدر نشین تعداد ومبلغ تراکنش در خاورمیانه و آفریقا

بیکاری ۱۰ هزار نفر در پی ممنوعیت واردات خودرو

۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۴/۳کد خبر: 248483
ایستانیوز:یک کارشناس صنعت خودرو با اشاره به ممنوع شدن واردات خودرو اظهار کرد: در پی این سیاست بازار خودرو مجددا ناپایدار شده و حدود ۱۰ هزار نفر نیز بیکار می‌شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)؛ فربد زاوه در گفت‌و گو با اقتصاد آنلاین با بیان این‌که در حال حاضر مردم نگران سرمایه گذاری و شغل خود هستند، تصریح کرد: این شوک برای صنعت خودرو  نیازی نبود چرا که با وجود نرخ بالای ارز و عدم تخصیص آن، میزان واردات به اندازه کافی کاهش یافته بود.
 
وی به افزایش هجوم سرمایه به سمت خودروهای سی کی دی اشاره کرد و اضافه کرد: با اجرای این  سیاست روند کاهش قیمتی که در بازار به وجود آمده بود متوقف شده و قیمت‌ها مجددا به همان روال گذشته بازمی‌گردد، از طرفی موجب گرانی خودروهای سی کی دی را نیز شاهد خواهیم بود.
 
زاوه بیان کرد: در این بین واردکنندگانی که توانستند با دلار دولتی و بدون انتقال ارز ثبت سفارش انجام دهند، مجاز به واردات خودرو هستند که این چیزی جز رانت مستقیم نیست.
 
این کارشناس خودرو درباره تاثیر ممنوعیت واردات بر قیمت خودروهای داخلی توضیح داد: این سیاست در قیمت و تولید خودروهای پر تیراژ داخلی تاثیر چندانی نخواهد گذاشت.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *