RSS
امروز سه شنبه ، ۶ فروردین ۱۳۹۸
آخرین اخبار

تشکیل ستاد بحران بیمه دی در استان گلستان

بازدید روسای شعب استان های گلستان و مازندران بیمه ما از مناطق سیل زده

بیمه کوثر در کنار سیل زدگان گلستان از روز اول حادثه

آمادگی بیمه آسیا برای پرداخت خسارت سیل استان های گلستان و مازندران

پرداخت خسارت زیان‌دیدگان سیل در شمال کشور

استمهال پرداخت بدهی محکومین رانندگی مازندران و گلستان

نقش آفرینی بورس کالا در رونق تولید

وضعیت ارز دانشجویی در سال۹۸ چگونه خواهد بود؟

بزرگترین اشتباه اقتصادی دولت در سال۹۷ چه بود؟

رشد ۵۳۵ واحدی شاخص بورس

در تحقق شعار سال تمام توان خود را به کار خواهیم بست

وضعیت اقتصاد ایران در سال ۹۸

بانکداران رفاه به یاری سیل زدگان شتافتند

هشدار به بانک های ناتراز

حق بیمه شخص ثالث ۱۵ درصد گران شد

حضور فعال بانک رفاه در مناطق سیل زده

کمک به سیل زدگان، قابل کسر درآمد مشمول مالیات پرداخت کنندگان است

قیمت طلای جهانی گران شد

رشد ۸۲۰۰۰ واحدی شاخص کل بورس

استقرار پایگاه کمک رسانی بانک قرض الحسنه مهر ایران در گلستان

رشد ۱۵۰ درصدی ارزش معاملات بازار سهام

یک کشتارگاه دولتی ۱۱ میلیارد تومان فروخته شد

مسابقه اینستاگرامی نوروزی بانک شهر

پرداخت فوری خسارت قربانیان سیل شمال کشور

آمادگی بیمه پارسیان جهت رسیدگی به پرونده های بیمه‌گذاران آسیب دیده از سیل

بانک دی در حوزه ی امنیت رتبه برتر را به خود اختصاص داد

۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۳/۲۴کد خبر: 247989
ایستانیوز:بانک دی از سوی بانک مرکزی و مراکز نظارتی در حوزه ی امنیت به عنوان بانک‌ برترکشور شناخته شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)؛ محمد علی بخشی زاده، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات الکترونیک بانک دی با اشاره به اهمیت نقش امنیت در نظام بانکی گفت: امنیت سایبری در بانک دی نسبت به سال های گذشته بیشتر شده و تلاش ما بر این است که با بهره گیری از شیوه های روزآمد به مطلوب ترین حد امنیت دست یابیم که در این راستا ارتباط گسترده، مستمر و هدفمندی با مرکز مدیریت راهبردی افتا ریاست جمهوری و مرکز کاشف بانک مرکزی ایجاد شده است.
وی در ادامه افزود: حوزه بانکی یکی از کسب و کارهایی است که به دلیل ویژگی‌های خاص خود و بستر اصلی اجرایی و ارتباطی آن که مبتنی بر فناوری اطلاعات است، مقوله امنیت اطلاعات در آن در اولویت قرار دارد و توجه به این مهم در تمام ابعاد کسب و کار بانکی یک ضرورت است.
بخشی زاده خاطرنشان کرد: امنیت، تنها محدود به فناوری‌ها و تجهیزات نمی‌شود، بلکه خط‌مشی‌ها، زیرساخت‌های نظارت و ارزیابی و مهم تر از همه برخورداری از نیروی انسانی متخصص برای استقرار و استمرار امنیت را شامل می شود و در این راستا این معاونت در سال گذشته اقدام به تدوین نظام نامه مدیریت امنیت اطلاعات بانک دی برای حصول تمامی ابعاد امنیت فناوری اطلاعات در بانک نموده است.
معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات الکترونیک بانک دی در ادامه به خدمات الکترونیکی بانکی اشاره کرد و یادآور شد: خدمات الکترونیکی بانکی شامل شبکه گسترده داخلی بین شعب، ستاد و شرکت های زیر مجموعه، نرم‌افزارهای بانکی متمرکز از جمله Core Banking و نیز پایگاه داده‌های بانکی می باشند که از مهم‌ترین حوزه‌های امنیت بانک‌ها به شمار می روند و به همین دلیل وجود گروه‌های تخصصی امنیت نرم افزار، امنیت شبکه، امنیت سیستم عامل، امنیت پایگاه داده‌ها و نیز حقوقی در میان کارشناسان امنیت هر بانک ضروری است.
وی در پایان به برنامه آگاهی‌رسانی امنیتی که شامل مجموعه دانش و رفتار اعضای یک سازمان است تاکیدکرد و گفت: برنامه آگاهی‌رسانی امنیتی به‌منظور حفاظت از دارایی‌های دیجیتال سازمان روی می‌دهد که خوشبختانه بانک دی با ارتقای زنجیره تأمین امنیت توانسته در صدر بانک های نظام بانکی در این حوزه قرار گیرد.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک دی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *