آخرین اخبار

ثبت قیمت کالاهای بهره‌مند از ارز رسمی الزامی شد

دستگیری ۹۷ نفر دلال ارزی/ کشف ۱۲۴ هزار دلار

کاهش قیمت سایر انواع سکه

دور جدید مذاکرات اقتصادی با اروپا

معاونان فنی، منابع اصلی حوزه فنی شرکت های بیمه هستند

وضعیت مستمری بگیران تامین اجتماعی

هم افزایی بورس، بانک و بیمه باید تقویت شود

تعیین تکلیف سپرده‌های ۳ میلیارد ریالی ثامن‌الحجج

۱۰۰ شرکت اروپایی در راه ایران

حباب ۴۰۰هزار تومانی سکه همچنان پابرجا است

ظریف به شروط دوازده‌گانه پمپئو پاسخ داد

فهرست کامل کالاهای مشمول ۳اولویت ارزی منتشر شد

از آشوب دلار تا انفجار قیمت خودرو

بازار مسکن دوباره به لاک رکود خزیده است؟

چگونه غول نقدینگی به زانو در می‌آید؟

تغییرات نرخ ۳۹ ارز در آخرین روز بهار +جدول

دستورالعمل تبدیل وضعیت کارمندان پیمانی به رسمی ابلاغ شد

کنترل نوسان ارزی با محوریت سیاست های بانک مرکزی

بهره برداری از سامانه ثبت الکترونیکی شکایات مودیان سازمان مالیاتی

راه های پرداخت حق بیمه کارفرمایی

۹ متهم پرونده موسسات مالی در بازداشت هستند

انتظار افزایش نرخ سود بانکی

صورت‌های مالی بانک اقتصادنوین برای سال ۹۶ منتشر شد

پیشنهاد تاسیس بانک مشترک ایرانی – سوری

بانک آینده بیش از ۲ هزار فقره وام ازدواج اعطا کرده است

تجربه جدید خرید از روی استوری اینستاگرام

۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۳/۲۳کد خبر: ۲۴۷۹۵۷
ایستانیوز:اینستاگرام روزبه‌روز تجاری‌تر شده و قرار است کاربران به‌طور مستقیم از طریق لینک درج‌شده روی استوری به صفحه خرید برندهای معروف هدایت شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از خبرآنلاین، تجربه خرید به‌عنوان ایده‌ای نوین برای اکانت‌های معروف تجاری رفته‌رفته رنگ و بوی واقعی‌تر به خود گرفته و حالا پس از فیدبک خوب کاربران پس از دیدن استوری برندهای معروف، مدیران اینستاگرام تصمیم گرفته‌اند تا ایده خرید مستقیم از طریق استوری را توسعه دهند.
 
نظرسنجی اخیر توسط اینستاگرام نشان داد کاربران علاقه دارند تا محصولات جدید برندهای معروف را از طریق استوری دنبال کنند و قرار دادن لینک به‌صورت استیکر مشوق خوبی برای تجاری‌سازی برند است.
 
بیش از 300 میلیون کاربر به‌صورت روزانه به استوری‌های مختلف سر می‌زنند و معرفی و قرار دادن محصولات جدید از طریق استوری می‌تواند گرایش جدید برای خرید تلقی شود.
 
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *