RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

در دیدار کرباسی با رایزن بازرگانی سفارت آفریقای جنوبی در تهران مطرح شد

مسائل بانکی و ایجاد خط پرواز مستقیم میان تهران و ژوهانسبورگ

۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۳/۲۳کد خبر: 247923
ایستانیوز:معاون امور بین‌الملل اتاق ایران در دیدار با رایزن بازرگانی سفارت آفریقای جنوبی در تهران ضمن تشریح ویژگی‌های مهم اقتصادی کشور آفریقای جنوبی و ظرفیت‌های همکاری ایران و آفریقای جنوبی، بر لزوم تلاش مسئولانه برای حل مسائل مربوط به همکاری‌های بانکی دو کشور و ایجاد خط پرواز مستقیم میان تهران و ژوهانسبورگ تأکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،محمدرضا کرباسی، معاون امور بین‌الملل اتاق ایران در دیدار با سارا دین، رایزن بازرگانی سفارت آفریقای جنوبی در تهران، بر لزوم تلاش مسئولانه برای حل مسائل مربوط به همکاری‌های بانکی بین دو کشور و ایجاد خط پرواز مستقیم میان تهران و ژوهانسبورگ تأکید کرد.
 
در پی برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای اعزام یک هیات تجاری- بازاریابی به سرپرستی غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران در تاریخ 24 لغایت 28 تیرماه سال جاری به کشور آفریقای جنوبی امروز محمدرضا کرباسی، معاون امور بین‌الملل اتاق ایران با خانم سارا دین، رایزن بازرگانی سفارت آفریقای جنوبی در تهران دیدار و گفتگو کرد.
 
معاون امور بین‌الملل اتاق ایران در این دیدار با تشریح ویژگی‌های مهم اقتصادی کشور آفریقای جنوبی و ظرفیت‌های همکاری ایران و آفریقای جنوبی، بر لزوم تلاش مسئولانه برای حل مسائل مربوط به همکاری‌های بانکی دو کشور و ایجاد خط پرواز مستقیم میان تهران و ژوهانسبورگ تأکید کرد.
 
 رایزن بازرگانی سفارت آفریقای جنوبی در تهران نیز در ادامه ضمن ابراز امیدواری نسبت به دستاوردهای مثبت سفر هیات اتاق ایران به آفریقای جنوبی، حوزه‌های دارو، صنایع غذایی، انرژی، گردشگری سلامت و لوازم‌خانگی را از زمینه‌های مساعد برای توسعه همکاری‌های دو کشور عنوان کرد که در جریان این سفر می‌تواند موردنظر فعالان اقتصادی ایران و آفریقای جنوبی قرار گیرد.
 
در جریان این دیدار، طرفین توافق کردند برای توسعه همکاری‌های دوجانبه در جهت نیل به اهداف هیات تجاری و همچنین بهره‌برداری بهینه تجار از این سفر، نهایت همکاری را داشته باشند.
 
همچنین مقرر شد اتاق ایران در ترکیب هیات تجاری اعزامی به آفریقای جنوبی، از ظرفیت تمام تشکل‌های مرتبط و شرکت‌های خصوصی توانمند ایرانی و اتاق‌های استانی بهره‌برداری کند.
 
وابسته بازرگانی سفارت آفریقای جنوبی در تهران نیز اعلام کرد از هرگونه حمایت و کمک در این راستا دریغ نخواهد کرد تا روابط اقتصادی ایران و آفریقای جنوبی بیش‌ازپیش شکوفا شود.
 



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *