RSS
امروز پنج شنبه ، ۲۶ مهر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

سیف: اطلاعات سری را نباید هر جا مطرح کرد

راهکارهای توسعه سودآوری بانک ملی بررسی شد

اطلاعیه بانک پارسیان درباره تحریم های آمریکا

از واحدهای برتر بانک رفاه تجلیل شد

وزارت ورزش سال گذشته ۱۲۰۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی دریافت کرد

واگذاری زیرمجموعه‌ بانک‌ها توسط سازمان خصوصی‌سازی

انتخاب اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی نمایندگان بیمه آرمان

قیمت وام مسکن + محاسبات

جزییات ورود اولین صندوق بازنشستگی به بازار سهام

تلاش بانک مرکزی برای خروج از سوئیفت

بررسی ۷ پرونده در دادسرای پولی و بانکی

بررسی عملکرد شعب بانک ایران زمین

واگذاری ۷۶۰ میلیارد تومان از اموال دولت در آبان ماه

کاهش قیمت طلا همزمان با افزایش دلار

امکان حضور تعاونی‌های سهامی خاص در فرابورس ایران

بانک صادرات ایران با «سپهر دانش» بانکداری را به مدارس برد

حضور بیمه آسیا در نمایشگاه بین المللی بورس،بانک ،بیمه و خصوصی سازی

رشد سهم تعاونی های حوزه پتروشیمی در معاملات بورس کالا

موزه بانک ملّی ایران میزبان سفیر کره جنوبی

عملکرد موفق شش‌ماهه اول بیمه‌‌کوثر

همراهی همه جانبه بانک ملت با زائران راهپیمایی اربعین حسینی

برندگان جشنواره های باشگاه مشتریان بانک سپه مشخص شدند

گرامیداشت روز عصای سفید با حمایت بانک مسکن

بانک پارسیان بانک پیشرو در حوزه دانش بنیان است

۱۱شعبه بانک آینده به سامانه خدمات بانکی نابینایان مجهز است

BYD از ایران نمی‌رود

۹:۰ - ۱۳۹۷/۳/۲۳کد خبر: 247899
ایستانیوز:خودروسازی کارمانیا در صفحه رسمی اینستاگرامش نسبت به اخبار منتشر شده درباره خروج BYD از ایران واکنش نشان داد و اعلام کرد که این برند در ایران می ماند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، خودروسازی کارمانیا در صفحه رسمی اینستاگرامش نسبت به اخبار منتشر شده درباره خروج BYD از ایران واکنش نشان داد و اعلام کرد که این برند در ایران می ماند.در این بیانیه آمده است:
 
در طی روزهای گذشته اشخاصی به اصطلاح کارشناس صنعت خودرو، خبر از خروج برخی برندهای چینی از بازار ایران و تثبیت موقعیت برند مطبوع خود و نیز سوء استفاده از این موقعیت و بزرگنمایی اغراق آمیز علمی از سطح دانش و تخصص خویش نموده اند و برخی خبرگزاری ها متاسفانه بدون کسب اطلاع دقیق و صرفا جهت جلب مخاطب این خبر را پوشش داده اند.
 
طبق قوانین عرف و حرفه ای جامعه خبرنگاری چه از نظر تهیه متن خبر و یا تحلیل از سوی نویسنده و چه از نظر انتشار از سوی منتشر کننده خبر(آنلاین و یا رسانه چاپی)، در صورت وجود نمایندگی رسمی در کشور هم نویسنده و هم منتشران خبر موظف به کسب اطلاعات دقیق در مورد چگونگی صحت مطلب ادا شده می باشند که این عزیزان حتی به خودشان زحمت کسب اطلاع از نماینده انحصاری برند بی وای دی در ایران را نداده و براساس حدسیات خبر از خروج بی وای دی رامنتشر نموده اند که قطعا باید پاسخگو باشند.
 
لازم است اعلام کنیم مادامی که دولت چین همراه دولت و نظام ایران است کمپانی بی وای دی مانند گذشته به فعالیت خود در ایران ادامه خواهد داد.
 
در جمع بندی کلی اعلام می کنیم که رسانه ها باید در مقابل رفتارهای هیجانی برخی افراد سودجو مقاومت و هوشیاری داشته و در سالی که آرمان و ایدئولوژی بر مبنای حمایت از کالای ایرانی، کارگر ایرانی و بالطبع مصرف کننده ایرانی می باشد با تعهد خود، بر انجام وظیفه ذاتی خود به نحو احسن اصرار نمایند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *