RSS
امروز سه شنبه ، ۶ فروردین ۱۳۹۸
آخرین اخبار

تشکیل ستاد بحران بیمه دی در استان گلستان

بازدید روسای شعب استان های گلستان و مازندران بیمه ما از مناطق سیل زده

بیمه کوثر در کنار سیل زدگان گلستان از روز اول حادثه

آمادگی بیمه آسیا برای پرداخت خسارت سیل استان های گلستان و مازندران

پرداخت خسارت زیان‌دیدگان سیل در شمال کشور

استمهال پرداخت بدهی محکومین رانندگی مازندران و گلستان

نقش آفرینی بورس کالا در رونق تولید

وضعیت ارز دانشجویی در سال۹۸ چگونه خواهد بود؟

بزرگترین اشتباه اقتصادی دولت در سال۹۷ چه بود؟

رشد ۵۳۵ واحدی شاخص بورس

در تحقق شعار سال تمام توان خود را به کار خواهیم بست

وضعیت اقتصاد ایران در سال ۹۸

بانکداران رفاه به یاری سیل زدگان شتافتند

هشدار به بانک های ناتراز

حق بیمه شخص ثالث ۱۵ درصد گران شد

حضور فعال بانک رفاه در مناطق سیل زده

کمک به سیل زدگان، قابل کسر درآمد مشمول مالیات پرداخت کنندگان است

قیمت طلای جهانی گران شد

رشد ۸۲۰۰۰ واحدی شاخص کل بورس

استقرار پایگاه کمک رسانی بانک قرض الحسنه مهر ایران در گلستان

رشد ۱۵۰ درصدی ارزش معاملات بازار سهام

یک کشتارگاه دولتی ۱۱ میلیارد تومان فروخته شد

مسابقه اینستاگرامی نوروزی بانک شهر

پرداخت فوری خسارت قربانیان سیل شمال کشور

آمادگی بیمه پارسیان جهت رسیدگی به پرونده های بیمه‌گذاران آسیب دیده از سیل

مدیر عامل بیمه آسیا:

موفقیت قرارداد‌ها ‌مرهون کنترل داخلی است

۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۳/۲۲کد خبر: 247881
ایستانیوز:موفقیت قرارداد بیمه آسیا و حوزه در چهار سال اجرا، مرهون کنترل داخلی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، کاردگر،نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در نشست تمدید قرارداد حوزه با ابراز خوشحالی از تمدید قرارداد برای سال چهارم، گفت: موفقیت قرارداد بیمه آسیا و حوزه، نتیجه کنترل داخلی است که از سوی مرکز خدمات انجام می‌شود.
مدیر عامل بیمه آسیا در ادامه افزود : نظارت و کنترل برگ برنده یک شرکت است و اگر کنترل داخلی به خوبی انجام شود می‌توانیم خدمات بهتر و با قیمت پایین‌تری به مردم ارائه کنیم.
کاردگر بیان داشت: کارشناسان مجرب مرکز خدمات حوزه با توان علمی‌بالا، محاسبات بیمه را دقیق انجام می‌دهند و خود به نوعی بیمه‌گر هستند.
مدیرعامل شرکت بیمه آسیا با اشاره به اینکه در صنعت بیمه، ادبیاتی شکل گرفته است که خدمت ارزان برابر با بی‌کیفیتی تعبیر می‌شود،اظهار داشت: بیمه آسیا در فعالیت خودبه‌هیچ‌وجه نخواسته است خدمت ارزان بی‌کیفیت ارائه کند؛ چراکه باعث می‌شود عملاً نتیجه نگیریم.
کاردگر در پایان ابراز داشت: در قرارداد بیمه آسیا و حوزه تلاش کرده‌ایم که خدمات با قیمت پایین ولی با کیفیت خوب ارائه شود و این قرارداد می‌تواند به عنوان یک مدل در صنعت بیمه معرفی شود.
حجت الاسلام والمسلمین ربانی، رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با حمد و سپاس از خداوند به خاطر همکاری سالم دو مجموعه بیمه آسیا و حوزه، گفت: حفظ این نعمت بزرگ الهی (قرارداد حوزه) کاری بس مهم و حیاتی است.
همچنین مهدی شریفی، معاون فنی بیمه‌های اشخاص و مسئولیت، محسن پایدار، مدیر پروژه طلاب بیمه آسیا، حجت الاسلام حسام افروز، معاون امور سلامت و بیمه، حجت الاسلام عدالت، مدیر کل بیمه‌های سلامت و دکتر حدادی، مشاور معاون امور سلامت و بیمه‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در نشست تمدید قرارداد حوزه ،سخنانی بیان داشتند. 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه آسیا
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *