RSS
امروز یکشنبه ، ۲۵ آذر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

پیام تبریک مدیر عامل چادرملو به رییس هیات عامل ایمیدرو

برگزاری جلسه روسای شعب استان گیلان بانک ایران زمین

پرداخت ۹میلیاردو۹۶۴میلیون ریال به زیان‌ دیده خراسانی

پرداخت نرخ سود بالا نشانه ورشکستگی بانک‌ است

اجرای موفقیت آمیز دومین رزمایش سایبری در بانک دی

حضور فعال شرکت چاپ ونشر بانک ملی در نمایشگاه بین المللی چاپ

انتقاد از نبود صورت مالی شفاف در شستا

سکه طرح جدید ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان شد

زندان یا وثیقه سنگین درانتظار اجاره‌دهندگان حساب

اعلام زمان واریز یارانه آذرماه

درج ۷ نماد آتی سبد سهام در سامانه پس از معاملات

اختلال موقت در ارائه خدمات بانک سینا به دلیل اجرای رزمایش سایبری

تامین مالی موفق صنعت طیور از مسیر بورس کالا

تحقق شفافیت اقتصادی به واسطه فعالیت بورس کالا

ادعایی درباره ارتباط ایران‌خودرو با عظام +آمار

نرخ جدید سود سپرده‌ بانک‌های خصوصی

فصل سیاه وال استریت

شرط موفقیت اجرای مبادلات بین‌المللی بر پایه بلاک‌چین

آزاد شدن واردات ارز تاثیر مثبت بر بازار داخل خواهد گذاشت

مصوبه جدید هیات مقررات زدایی برای سازمان مالیاتی

پولشویی از طریق چک‌های تضمینی و کارت‌های بانکی متوقف شد

بانک شهر پشتوانه طرح های توسعه ای در کلانشهرها

رشد ۵۰.۶ درصدی تسهیلات اعطایی بانک مسکن

بهبود شاخص عملکرد فنی بیمه ایران در ۸ ماهه سال ۹۷

تیزر بانک ملی در جشنواره LAMPA روسیه اول شد

مدیر عامل بیمه آسیا:

موفقیت قرارداد‌ها ‌مرهون کنترل داخلی است

۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۳/۲۲کد خبر: 247881
ایستانیوز:موفقیت قرارداد بیمه آسیا و حوزه در چهار سال اجرا، مرهون کنترل داخلی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، کاردگر،نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در نشست تمدید قرارداد حوزه با ابراز خوشحالی از تمدید قرارداد برای سال چهارم، گفت: موفقیت قرارداد بیمه آسیا و حوزه، نتیجه کنترل داخلی است که از سوی مرکز خدمات انجام می‌شود.
مدیر عامل بیمه آسیا در ادامه افزود : نظارت و کنترل برگ برنده یک شرکت است و اگر کنترل داخلی به خوبی انجام شود می‌توانیم خدمات بهتر و با قیمت پایین‌تری به مردم ارائه کنیم.
کاردگر بیان داشت: کارشناسان مجرب مرکز خدمات حوزه با توان علمی‌بالا، محاسبات بیمه را دقیق انجام می‌دهند و خود به نوعی بیمه‌گر هستند.
مدیرعامل شرکت بیمه آسیا با اشاره به اینکه در صنعت بیمه، ادبیاتی شکل گرفته است که خدمت ارزان برابر با بی‌کیفیتی تعبیر می‌شود،اظهار داشت: بیمه آسیا در فعالیت خودبه‌هیچ‌وجه نخواسته است خدمت ارزان بی‌کیفیت ارائه کند؛ چراکه باعث می‌شود عملاً نتیجه نگیریم.
کاردگر در پایان ابراز داشت: در قرارداد بیمه آسیا و حوزه تلاش کرده‌ایم که خدمات با قیمت پایین ولی با کیفیت خوب ارائه شود و این قرارداد می‌تواند به عنوان یک مدل در صنعت بیمه معرفی شود.
حجت الاسلام والمسلمین ربانی، رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با حمد و سپاس از خداوند به خاطر همکاری سالم دو مجموعه بیمه آسیا و حوزه، گفت: حفظ این نعمت بزرگ الهی (قرارداد حوزه) کاری بس مهم و حیاتی است.
همچنین مهدی شریفی، معاون فنی بیمه‌های اشخاص و مسئولیت، محسن پایدار، مدیر پروژه طلاب بیمه آسیا، حجت الاسلام حسام افروز، معاون امور سلامت و بیمه، حجت الاسلام عدالت، مدیر کل بیمه‌های سلامت و دکتر حدادی، مشاور معاون امور سلامت و بیمه‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در نشست تمدید قرارداد حوزه ،سخنانی بیان داشتند. 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه آسیا
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *