آخرین اخبار

ثبت قیمت کالاهای بهره‌مند از ارز رسمی الزامی شد

دستگیری ۹۷ نفر دلال ارزی/ کشف ۱۲۴ هزار دلار

کاهش قیمت سایر انواع سکه

دور جدید مذاکرات اقتصادی با اروپا

معاونان فنی، منابع اصلی حوزه فنی شرکت های بیمه هستند

وضعیت مستمری بگیران تامین اجتماعی

هم افزایی بورس، بانک و بیمه باید تقویت شود

تعیین تکلیف سپرده‌های ۳ میلیارد ریالی ثامن‌الحجج

۱۰۰ شرکت اروپایی در راه ایران

حباب ۴۰۰هزار تومانی سکه همچنان پابرجا است

ظریف به شروط دوازده‌گانه پمپئو پاسخ داد

فهرست کامل کالاهای مشمول ۳اولویت ارزی منتشر شد

از آشوب دلار تا انفجار قیمت خودرو

بازار مسکن دوباره به لاک رکود خزیده است؟

چگونه غول نقدینگی به زانو در می‌آید؟

تغییرات نرخ ۳۹ ارز در آخرین روز بهار +جدول

دستورالعمل تبدیل وضعیت کارمندان پیمانی به رسمی ابلاغ شد

کنترل نوسان ارزی با محوریت سیاست های بانک مرکزی

بهره برداری از سامانه ثبت الکترونیکی شکایات مودیان سازمان مالیاتی

راه های پرداخت حق بیمه کارفرمایی

۹ متهم پرونده موسسات مالی در بازداشت هستند

انتظار افزایش نرخ سود بانکی

صورت‌های مالی بانک اقتصادنوین برای سال ۹۶ منتشر شد

پیشنهاد تاسیس بانک مشترک ایرانی – سوری

بانک آینده بیش از ۲ هزار فقره وام ازدواج اعطا کرده است

شناسایی فعالیت ۳۲هزار کسب و کار اینترنتی

۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۳/۲۱کد خبر: ۲۴۷۷۶۵
ایستانیوز:سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی گفت: هم اکنون ۳۲ هزار کسب و کار شناسایی شده اینترنتی در کشور در حال فعالیت است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از صداوسیما، رضا الفت نسب در برنامه گفتگوی ویژه خبری یکشنبه شب شبکه دو سیما افزود: این تعداد هویتشان مشخص شده است و 18 هزار کسب و کار دیگر در مرحله تأیید هویت هستند.
 
وی گفت: در شش ماه گذشته به 600 کسب و کار اینترنتی مجوز فعالیت داده شده است.
 
سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی افزود: یک درصد مجموع حجم خرده فروشی ها در کشور به صورت برخط است که این میزان در ترکیه 3درصد، چین 13 تا 15 درصد و آمریکا و انگلیس 6 تا 8 درصد است.
 
وی گفت: اگر کسب و کارهای سنتی خودشان را به روز نکنند به مرور از دور خارج خواهند شد.
 
الفت نسب افزود: به ازای هر 35 نفر یک واحد صنفی در کشور راه اندازی شده که 7 برابر نورم جهانی است.
 
وی گفت: روزانه یک میلیون و 200 هزار سفر آنلاین در تهران انجام می شود.
 
الفت نسب افزود: برای توسعه کسب و کارهای اینترنتی در بدنه دولت مشکلاتی وجود دارد و اگر بناست که به اشتغال مورد نظر در بستر اینترنت برسیم باید از کسب و کارهای اینترنتی حمایت و مشکلات را حل کنیم.
 
محسن رضایی کارشناس حوزه کسب و کار اینترنتی هم در این برنامه گفت: در آینده، حاکمیت در کسب و کارهای اینترنتی کمرنگ می شود و این کسب و کارها در فضای مجازی پررنگتر خواهد شد.
 
سعید مشهدی مشاور کسب و کارهای اینترنتی هم در ارتباط تلفنی با این برنامه گفت: با وجود اهمیت کسب و کارهای اینترنتی متأسفانه راهبرد خاصی برای این قبیل کسب و کارها در کشور وجود ندارد.
 



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *