RSS
امروز سه شنبه ، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

شاپور محمدی:اعتماد، سرمایه اجتماعی بازار سرمایه است

دیدار هیات مدیره انجمن خبرنگاران بازارسرمایه با رئیس بورس

۱۴:۹ - ۱۳۹۷/۳/۱۱کد خبر: 246343
ایستانیوز:رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر اهمیت نقش رسانه ها در توسعه اقتصادی گفت: رسانه ها می توانند در همه حوزه ها از جمله اقتصاد و همچنین بازار سرمایه سطح تحلیل مخاطبین را ارتقا دهند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در ابتدای این دیدار رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر اهمیت نقش رسانه ها در توسعه اقتصادی گفت: رسانه ها می توانند در همه حوزه ها از جمله اقتصاد و همچنین بازار سرمایه سطح تحلیل مخاطبین را ارتقا دهند.
 
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه انجمن های صنفی از جمله تشکل خبرنگاران بازار سرمایه ظرفیت گسترده ای برای آموزش و فرهنگ سازی در اختیار دارند گفت: سازمان بورس از همه فرصت های پیش روی مسیر آموزش و فرهنگ سازی بهره برداری می کند و در این زمینه هیچ محدودیتی وجود ندارد. 
 
دکتر محمدی با بیان اینکه فرهنگ سازی و آموزش دغدغه اصلی سازمان بورس است، ابراز امیدواری کرد جامعه از طریق رسانه به دانش تخصصی بازار سرمایه مجهز شود.
 
دبیرشورایعالی بورس ادامه داد: اگر پایه داد و ستد در بازار سرمایه بر اساس تحلیل های عقلانی، علمی و منطقی باشد بی شک این بازار سود آور خواهد بود و از منابع مردم صیانت می شود.
 
رییس سازمان بورس تاکید کرد: آنچه امروز باید مورد توجه ارکان بازار سرمایه باشد فرهنگ سازی داد و ستد بر اساس تحلیل تخصصی است و این امر با تکیه بر رسانه های جمعی محقق می شود. خرید و فروش در بازار سرمایه باید بر اساس تحلیل صورت گیرد و مسئولیت فرهنگ سازی آن بر دوش رسانه ها است.
 
سخنگوی سازمان بورس با بیان اینکه رسانه ها با انتشار اخبار صحیح در واقع اعتماد تولید می کنند، گفت: تولید اعتماد، یک سرمایه اجتماعی گرانبها برای بازار سرمایه است.
 
دکتر محمدی با تاکید بر اینکه سازمان بورس و اوراق بهادار از تعامل هرچه بیشتر رسانه ها با ارکان بازار سرمایه استقبال می کند و با ذکر این نکته که در دنیای امروز حتی بازی های رایانه ای نیز نقش رسانه بازی می کنند، گفت: توسعه اقتصادی کشور و رشد بازار سرمایه با تلاش رسانه ها تسهیل می شود.
 
همچنین در این نشست یاسر فلاح، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار تولد انجمن صنفی خبرنگران بازار سرمایه را  یکی از رویدادهای مهم و مثبت دو سال اخیر بازار سرمایه دانست و ابراز امیدواری کرد اهداف این تشکل رسانه ای به صورت کامل محقق شود.
 
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار به تاثیر دو سویه این انجمن اشاره کرد و گفت: انجمن صنفی از یک سو رشد و توسعه حوزه تخصصی را رقم می زند و از سوی دیگر جایگاه خبرنگاران و رسانه ها را ارتقا می دهد.
 
یاسر فلاح با تاکید بر اینکه سازمان بورس و اوراق بهادار با تمام توان از رسانه های فعال در بازار سرمایه حمایت می کند، گفت: امروز بازار سرمایه بیش از هر زمان دیگری به رسانه های تاثیرگذار نیاز دارد و توسعه رسانه های فعال حوزه بورس دغدغه بازار سرمایه است.
 
مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس گفت: گسترش فعالیت رسانه ها در بازار سرمایه ضریب نفوذ این بازار در میان آحاد جامعه را افزایش می دهد.
 
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس از برنامه های این سازمان برای توسعه فضای رسانه ای بازار سرمایه خبر داد و عنوان کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی با محور بازار سرمایه برای خبرنگاران اقتصادی از جمله برنامه های آتی روابط عمومی سازمان بورس است.
 
در پایان یاسر فلاح افزود: شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس و روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار از هیچ امکانی برای توسعه و حمایت  رسانه های فعال بازار سرمایه دریغ نمی کند و ابراز امیدواری کرد، با کمک رسانه ها شاهد ارتقای سواد مالی و بسط مفاهیم بازار سرمایه در جامعه باشیم.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *