RSS
امروز چهارشنبه ، ۲۶ دی ۱۳۹۷
آخرین اخبار

توسعه خطوط مترو و بازسازی بافت فرسوده کلان شهر مشهد با حمایت بانک شهر

تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی بر رعایت ضوابط ابلاغی بانک مرکزی

بانک توسعه تعاون یکی از بروزترین و مدرن‌ترین سامانه‌های بانکداری

دژپسند: فقط درآمد گمرک را نبینید

سوءاستفاده ۸ هزار میلیاردی مالیاتی از کارت‌های بازرگانی

استعفای مدیرعامل بیمه خاورمیانه در کش و قوس پذیرش

بیمه شخص ثالث راننده محور می‌شود

افزایش تعامل صنایع بالادستی و پایین دستی در دستور کار

نقل قول قیمت ۱۲۰ میلیونی پراید صحیح نیست

جزئیات جلسه با مالباختگان سکه ثامن

روی خوش به استارت‌آپ ها با اجرای بانکداری پلتفرمی

نمادهای معاملاتی بورس کالا به بورس تهران منتقل شد

آینده روشن طلای سرخ ایران با ورود به بورس کالا

امکان پوشش ریسک‌های صادرکنندگان با همکاری بورس کالا

آینده تامین مالی در دست بازار سرمایه

تدوین پیش‌نویس سند ملی ریسک مبارزه با پولشویی

آغاز معاملات قراردادهای آتی زعفران رشته ای سررسید اسفند

۵۱ درصد سهام پرسپولیس و استقلال به صورت بلوکی عرضه می شود

بورس پس از استراحت، جانی دوباره می‌گیرد

قیمت سکه طرح جدید۳ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان شد

رشد۷۴۹ واحدی شاخص کل بورس

افزایش تسهیلات با تامین اعتبار از صندوق توسعه

بانک‌های ژاپن معاملات نفتی ایران را از سر می‌گیرند

ثبت ‌نام شرکت ‌کنندگان پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه

تسهیل گری بانک توسعه صادرات برای خرید و فروش در بورس کالا

عضو هیئت مدیره بانک سپه تشریح کرد:

اقدامات عملی بانک سپه برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی

۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۳/۱۰کد خبر: 246296
ایستانیوز:عضو هیئت مدیره بانک سپه گفت: این بانک با عرضه محصولات جدید تسهیلاتی گام های عملی برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی برداشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از پایگاه اطلاع بانک سپه، دکتر سید مهدی حسینی ضمن اعلام مطلب فوق، افزود: بانک سپه با طراحی و عرضه چهار محصول تسهیلاتی شامل: طرح های باران، قلب سفید، بهین کارت و سرافرازان کمک به بخش های مختلف تولیدی و تحریک بازار تقاضای کالاهای ایرانی را همزمان مد نظر قرار داده است.
 
وی ضمن تأکید بر نقش مؤثر بانک ها در ایجاد ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده، تصریح کرد: بانک سپه با عرضه محصولات جدید سعی کرده است منابع مازاد و پس اندازهای خرد مردم را جذب و در قالب تسهیلات ارزان قیمت با دوره بازپرداخت مناسب در اختیار مشتریان خرد خود قرار دهد. این مهم با طراحی و اجرای تسهیلاتی باران مطمح نظر قرار گرفته است.
 
دکتر حسینی با بیان اینکه محصولات جدید بانک سپه به مصرف تسهیلات خرد در محل واقعی خود کمک می کند، گفت: پرداخت تسهیلات خرد به مشتریان در قالب بهین کارت سپه (یکی از محصولات جدید این بانک) باعث می شود تسهیلات اعطایی صرف خرید کالای ایرانی و تأمین مایحتاج واقعی مشتریان شود.
 
عضو هیئت مدیره بانک سپه اظهار داشت: فروشندگان عمده و تولیدکنندگان کالا به عنوان بخشی از مشتریان بزرگ بانک ها، تسهیلات دریافتی خود را برای تأمین مواد اولیه و سرمایه در گردش صرف می کنند. بانک سپه با طراحی و ارائه طرح بهین کارت به عنوان یکی از محصولات جدید سعی کرده است گام مؤثری را برای متصل کردن این گروه از مشتریان به همدیگر بردارد.
 
دکتر حسینی ضمن اشاره به محدودیت منابع بانک ها برای برآورده کردن نیازهای کلیه متقاضیان، تصریح کرد: در محصولات جدید بانک سپه، راه های تأمین منابع برای افزایش توان تسهیلات دهی بانک هم در نظر گرفته شده است.
 
وی با تأکید بر ضرورت مصرف تسهیلات اعطایی بانک ها در محل واقعی خود، گفت: بانک سپه با عرضه محصولات جدید به مصرف تسهیلات در خرید کالای ایرانی و رونق بازار فروشندگان کالا و خدمات ایرانی کمک خواهد کرد.
 
عضو هیئت مدیره بانک سپه به همراهی و همگامی این بانک با سیاست های اقتصادی دولت اشاره کرد و افزود: تحقق رونق تولید و اشتغالزایی کشور؛ یکی از اهداف مهم دولت، توجه همزمان به کلیه بخش های اقتصادی و واحدهای تولیدی کوچک، متوسط و بزرگ را می طلبد به همین دلیل بانک سپه با عرضه محصولات جدید کمک به واحدهای تولیدی در اندازه های مختلف را مد نظر قرار داده است.
 
دکتر حسینی اظهار داشت: بانک سپه در کنار حمایت از بخش های مختلف تولیدی و بازرگانی کمک به رفع نیازهای مالی اقشار مختلف جامعه را هم مد نظر داشته و در محصولات جدید، پرداخت تسهیلات به گروه های هدف در قالب طرح های قلب سفید و سرافرازان را مورد توجه قرار داده است.
 
وی از کلیه هموطنان دعوت کرد برای بهره مندی از مزایای محصولات جدید بانک سپه شامل طرح های باران، قلب سفید، بهین کارت و سرافرازان به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *