RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

ارائه اولین گزارش آماری سامانه دادور به وزیر اقتصاد

۱۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۳/۹کد خبر: ۲۴۵۲۹۴
ایستانیوز:اولین گزارش آماری و تحلیلی اقدامات انجام شده در سامانه دریافت، انعکاس و پیگیری رسیدگی به شکایات متقاضیان صدور مجوزهای کسب و کار کشور (دادور) در ۱۵ استان از سوی مرکز ملی پایش محیط کسب و کار ارایه شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، تا تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری، تعداد ۱۴ شکایت از دستگاه های اجرایی در پنج استان گیلان، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، تهران و هرمزگان در سامانه دادور ثبت شده که از این تعداد، به چهار شکایت پاسخ نهایی ارایه شده و مابقی در حال بررسی است.
 
این گزارش حاکی است، شکایت های ثبت شده در سامانه دادور استان گیلان مرتبط با عملکرد ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، گمرک، منابع طبیعی و آبخیزداری و معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت استان بوده است که دو مورد از شکایت ها پاسخ قطعی دریافت کرده اند.
 
بنا بر این گزارش، در آذربایجان شرقی نیز سه شکایت در خصوص عملکرد شرکت آب و فاضلاب، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و سازمان تامین اجتماعی استان ثبت شده که به یک مورد آن پاسخ قطعی داده شده است.
 
همچنین در استان تهران سه مورد شکایت از سازمان امور اراضی استان، معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت عمران شهرهای جدید به ثبت رسیده که هر سه مورد در دست بررسی هستند.
 
این گزارش حاکی است، در استان هرمزگان تعداد دو شکایت از فرمانداری و یک شکایت از سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور در سامانه دادور ثبت شده که دو مورد در حال بررسی و یک مورد، پاسخ نهایی داده شده است.
 
بر این اساس، یک مورد شکایت ثبت شده در سامانه دادور استان کرمانشاه از شرکت توزیع نیروی برق استان نیز ثبت شده و در حال بررسی است. گفتنی است، سامانه دریافت، انعکاس و پیگیری رسیدگی به شکایات متقاضیان صدور مجوزهای کسب و کار کشور (دادور) در راستای اجرای ماده (۲) دستورالعمل استقرار و توسعه مرکز ملی پایش محیط کسب و کار کشور موضوع مصوبه یکم مردادماه سال ۱۳۹۶ ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، توسط مرکز ملی پایش محیط کسب و کار کشور (مستقر در معاونت امور اقتصادی وزارت اقتصاد) با مشارکت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیاده سازی و راه اندازی شده است.  
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *