RSS
امروز چهارشنبه ، ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
آخرین اخبار

ایجاد فضای رانتی در صنعت خودروسازی با واگذاری سهام متقاطع شرکت‌ها

بانک ملت تندیس زرین زُبدگی دیجیتال گرفت

بانک سرمایه، میزبان اولین جلسه کارگروه سواد رسانه ای، اقتصاد و برند سازی

بانک ملی ایران رکورد خود را شکست

پیام رئیس کل بانک مرکزی به مناسبت فرارسیدن سال جدید

کلنگ زنی یک باب مدرسه در استان خراسان جنوبی

​چهار خدمت جدید به قابلیت‌های اپلیکیشن«صاپ» اضافه شد

کشتی اقتصاد در سال ۱۳۹۸ به کدام سو ‌می‌رود؟

ساخت ۱۳۰هزار مسکن با ابزار صندوق زمین و ساختمان از سال آینده

ریسک نوسان قیمت فولاد در قراردادهای آتی بیمه می شود

طلا صعود کرد

نوروز ۹۸، بیمه سامان در کنار مشتریان

بررسی رتبه ایران در شاخص‌های بین المللی منتخب

درج نماد یک شرکت سرمایه‌گذاری در بورس

آخرین مرحله تسویه اوراق بهادار اسلامی دولت در سال ۹۷

معرفی با ارزش ترین صنایع بازار سهام

کاهش نرخ ۱۵ ارزبانکی در آخرین روز کاری سال ۹۷

اعلام شعب کشیک و ساعت کار بانک سینا در ایام تعطیل نوروز ۹۸

برگزاری مجمع سالیانه شرکت خدمات و پشتیبانی بانک توسعه تعاون

مروری بر مهم‌ترین‌ اتفاقات بانکی سال۹۷

حداقل دستمزد کارگران، یک میلیون و ۵۱۶هزار تومان تعیین شد

هیچ محدودیتی در روابط چین و ایران وجود ندارد

لغو مزایده خصوصی‌سازی در دقیقه نود

«ربات آلفا» به یاری کارکنان بانک ملی ایران آمد

مجمع عمومی عادی سالیانه موسسه اعتباری کوثر به حد نصاب نرسید

با محوریت «توسعه فروش، وصول مطالبات و سودآوری» برگزار شد

گردهمایی مدیران و رؤسای استان ها و شعب بیمه آسیا

۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۳/۵کد خبر: 245003
ایستانیوز:گردهمایی مدیران و رؤسای استان ها و شعب بیمه آسیا با محوریت «توسعه فروش، وصول مطالبات و سودآوری» با حضور نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، مدیران، مشاوران و رؤسای استان ها و شعب بیمه آسیا به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،دکتر کاردگر ،نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا با ارزیابی مثبت عملکرد رو به رشد  بیمه آسیا در سال گذشته، پورتفوی رشته­ های شخص ثالث، حوادث راننده، بدنه و درمان را در مقایسه با سال 1395 تشریح کرد.
مدیرعامل بیمه ­آسیا ضمن ارائه آمار مطالبات از بیمه گذاران «بیمه آسیا» و مقایسه آن با «صنعت بیمه» طی سال های 1391 تا 1395، مطالبات بیمه آسیا را 16 درصد از متوسط صنعت بیمه پایین تر اعلام کرد و اظهار داشت: پی گیری درست مطالبات، شناخت درست بیمه گذار و نظارت و کنترل موجب خدمت رسانی مناسب به مردم و سودآوری خواهد شد.
نایب رییس هیأت مدیره بیمه­ آسیا کنترل هزینه های صدور و خسارت، در جهت دستیابی به سودآوری را رعایت مواردی چون طراحی و تدوین فرآیند پایش و کنترل هزینه های صدور (فروش) و خسارت (به تفکیک رشته ها)، ارزیابی ریسک های عملیاتی در فرآیندهای صدور و خسارت، طراحی ساختار سازمانی جدید مبتنی بر استقلال واحد کنترل و پایش هزینه ها و کنترل و نظارت بر هزینه های عمومی شرکت و تفکیک آن به سرفصل ها و حوزه های مشخص دانست.
تنظیم درست مقرره ها، دستور العمل ها و قواعد حاکم بر صنعت بیمه به منظور دستیابی به خروجی قابل قبول، استخراج و دریافت اطلاعات و صورت های مالی صنعت بیمه از نرم افزارهای کامپیوتری از جمله سنهاب، داشبورد مدیریتی و ...، پرداخت سریع و به موقع خسارت مردم به عنوان بهترین تبلیغ در صنعت بیمه، نقش تنظیم مقررات بر بالندگی صنعت بیمه و ... از جمله رهنمودها و توصیه های مدیرعامل بیمه آسیا  در بخش آغازین گردهمایی بود.
دکتر کاردگر، مدیرعامل بیمه ­آسیا در سخنان اختتامیه گردهمایی به بررسی، تحلیل و ارائه راهکار درخصوص مسائل مختلف شرکت و مطالب ارائه شده در کارگروه ­ها پرداخت.
نایب رییس هیأت مدیره بیمه­ آسیا ضمن تأکید بر پی­گیری نکات ارائه شده در گردهمایی، توسعه یافتگی یک موسسه یا نهاد را تبدیل اطلاعات به دست آمده به دانش و مدل عنوان کرد.
مدیرعامل بیمه­ آسیا با تأکید بر انتخاب ریسک و بیمه­ گذار مناسب، این دو عامل را موجب اطمینان­ خاطر، کاهش مطالبات، توسعه بازار و سودآوری شرکت دانست.
تلاش برای فروش اینترنتی بیمه­ نامه ­های جدید، تحلیل آموزش­ های ارائه شده در راستای سودآوری شرکت، پی­گیری مطالبات، دقت در تحلیل ­های مدیران فنی، فعال نمودن انجمن صنفی و کانون نمایندگان بیمه­ آسیا و سایر شرکت ­های بیمه در راستای نقش ­آفرینی در اقتصاد کشور، انجام صحیح عملیات بیمه ­ای در سیستم و دستیابی به قدرت دفاع در صنعت بیمه، اعلام گزارش شفاف به منظور کنترل داخلی، الکترونیکی کردن فعالیت ها، کنترل سطوح اختیارات روسای استان­ ها، شعب و معاونین، ثبت بلافاصله حق­ بیمه در سیستم، لحاظ حق فسخ برای جلوگیری از افزایش مطالبات، بازمهندسی فرآیندها، تعریف بیمه­ نامه جدید برای رشته­ هایی با مزیت نسبی، آموزش شبکه فروش، ایجاد بیمه­ نامه جدید در حوزه عمر و حوادث، بالفعل نمودن مشتریان بالقوه، دقت در صدور بیمه ­های مسئولیت، تشکیل دپارتمان بیمه ­های زندگی و عمر و ... از جمله نکات و راهکارهای ارائه شده مدیر عامل در سخنرانی اختتاحیه بود.
برگزاری کارگروه  های شعب، مدیریت­ های ستادی، تشریح اهداف و سیاست های معاونت ها،نشست اختصاصی معاونت بازاریابی و شبکه فروش و مدیران تابعه ،تقدیر از شعب استانی منتخب و مدیران پیشکسوت وهمچنین سخنرانی دکتر محمد علیزاده، مشاور و روانشناس از دیگر بخش های این گردهمایی بود که طی دو روز برگزار شد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *