RSS
امروز یکشنبه ، ۳ تیر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

شرکت بیمه پاسارگاد شفاف ترین شرکت فرابورس در کشور

حمایت از حوزه سلامت همچنان در اولویت

خروج آمریکا از برجام، فرصت‌ طلایی نظام بانکداری

سیاست نسخه واحد نظارتی برای بانک‌ها باید اصلاح شود

اجرای اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به روستاییان

روند وصول مالیات از تراکنش‌های مشکوک بانکی

سوپر ماریو

حملات و ضدحملات آمریکا و شرکای تجاری در جنگ تعرفه‌ای

چک های برگشتی زخمی بر بدنه اعتماد اقتصادی کشور

«آتیه‌پلاس» محصول جدید بانک سامان برای علاقمندان سرمایه‌گذاری

جایگاه ۵۵ ایران از نظر ریسک‌های زیرساختی در دنیا

مشاغل امریکا در معرض خطر هستند

دوراهی شرکت‌های اروپایی و سردرگمی پرریسک

جدیدترین پیش‌بینی از قیمت ارز

واردات خودرو ممنوع شد +سند

سکه‌هایمان را کجا سرمایه‌گذاری کنیم؟

پرداخت کمک‌های نقدی برای تقویت معیشت کارگران

رسیدگی دیوان لاهه به شکایت ایران از آمریکا

بیکاری ۱۰ هزار نفر در پی ممنوعیت واردات خودرو

توزیع ۹میلیارد و ۷۰۰میلیون دلار ارز در کشور

عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری در بهار ۹۷

واکاوی ابعاد تنش ارزی در بهار ۹۷

پیشنهاد طراحی چک الکترونیک

بانک تجارت در زنجان ۶۰ هزار کارت شهروندی صادر کرد

انعقاد تفاهم نامه بانک مرکزی و بورس کالا در عرضه سکه های پیش فروش

با محوریت «توسعه فروش، وصول مطالبات و سودآوری» برگزار شد

گردهمایی مدیران و رؤسای استان ها و شعب بیمه آسیا

۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۳/۵کد خبر: 245003
ایستانیوز:گردهمایی مدیران و رؤسای استان ها و شعب بیمه آسیا با محوریت «توسعه فروش، وصول مطالبات و سودآوری» با حضور نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، مدیران، مشاوران و رؤسای استان ها و شعب بیمه آسیا به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،دکتر کاردگر ،نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا با ارزیابی مثبت عملکرد رو به رشد  بیمه آسیا در سال گذشته، پورتفوی رشته­ های شخص ثالث، حوادث راننده، بدنه و درمان را در مقایسه با سال 1395 تشریح کرد.
مدیرعامل بیمه ­آسیا ضمن ارائه آمار مطالبات از بیمه گذاران «بیمه آسیا» و مقایسه آن با «صنعت بیمه» طی سال های 1391 تا 1395، مطالبات بیمه آسیا را 16 درصد از متوسط صنعت بیمه پایین تر اعلام کرد و اظهار داشت: پی گیری درست مطالبات، شناخت درست بیمه گذار و نظارت و کنترل موجب خدمت رسانی مناسب به مردم و سودآوری خواهد شد.
نایب رییس هیأت مدیره بیمه­ آسیا کنترل هزینه های صدور و خسارت، در جهت دستیابی به سودآوری را رعایت مواردی چون طراحی و تدوین فرآیند پایش و کنترل هزینه های صدور (فروش) و خسارت (به تفکیک رشته ها)، ارزیابی ریسک های عملیاتی در فرآیندهای صدور و خسارت، طراحی ساختار سازمانی جدید مبتنی بر استقلال واحد کنترل و پایش هزینه ها و کنترل و نظارت بر هزینه های عمومی شرکت و تفکیک آن به سرفصل ها و حوزه های مشخص دانست.
تنظیم درست مقرره ها، دستور العمل ها و قواعد حاکم بر صنعت بیمه به منظور دستیابی به خروجی قابل قبول، استخراج و دریافت اطلاعات و صورت های مالی صنعت بیمه از نرم افزارهای کامپیوتری از جمله سنهاب، داشبورد مدیریتی و ...، پرداخت سریع و به موقع خسارت مردم به عنوان بهترین تبلیغ در صنعت بیمه، نقش تنظیم مقررات بر بالندگی صنعت بیمه و ... از جمله رهنمودها و توصیه های مدیرعامل بیمه آسیا  در بخش آغازین گردهمایی بود.
دکتر کاردگر، مدیرعامل بیمه ­آسیا در سخنان اختتامیه گردهمایی به بررسی، تحلیل و ارائه راهکار درخصوص مسائل مختلف شرکت و مطالب ارائه شده در کارگروه ­ها پرداخت.
نایب رییس هیأت مدیره بیمه­ آسیا ضمن تأکید بر پی­گیری نکات ارائه شده در گردهمایی، توسعه یافتگی یک موسسه یا نهاد را تبدیل اطلاعات به دست آمده به دانش و مدل عنوان کرد.
مدیرعامل بیمه­ آسیا با تأکید بر انتخاب ریسک و بیمه­ گذار مناسب، این دو عامل را موجب اطمینان­ خاطر، کاهش مطالبات، توسعه بازار و سودآوری شرکت دانست.
تلاش برای فروش اینترنتی بیمه­ نامه ­های جدید، تحلیل آموزش­ های ارائه شده در راستای سودآوری شرکت، پی­گیری مطالبات، دقت در تحلیل ­های مدیران فنی، فعال نمودن انجمن صنفی و کانون نمایندگان بیمه­ آسیا و سایر شرکت ­های بیمه در راستای نقش ­آفرینی در اقتصاد کشور، انجام صحیح عملیات بیمه ­ای در سیستم و دستیابی به قدرت دفاع در صنعت بیمه، اعلام گزارش شفاف به منظور کنترل داخلی، الکترونیکی کردن فعالیت ها، کنترل سطوح اختیارات روسای استان­ ها، شعب و معاونین، ثبت بلافاصله حق­ بیمه در سیستم، لحاظ حق فسخ برای جلوگیری از افزایش مطالبات، بازمهندسی فرآیندها، تعریف بیمه­ نامه جدید برای رشته­ هایی با مزیت نسبی، آموزش شبکه فروش، ایجاد بیمه­ نامه جدید در حوزه عمر و حوادث، بالفعل نمودن مشتریان بالقوه، دقت در صدور بیمه ­های مسئولیت، تشکیل دپارتمان بیمه ­های زندگی و عمر و ... از جمله نکات و راهکارهای ارائه شده مدیر عامل در سخنرانی اختتاحیه بود.
برگزاری کارگروه  های شعب، مدیریت­ های ستادی، تشریح اهداف و سیاست های معاونت ها،نشست اختصاصی معاونت بازاریابی و شبکه فروش و مدیران تابعه ،تقدیر از شعب استانی منتخب و مدیران پیشکسوت وهمچنین سخنرانی دکتر محمد علیزاده، مشاور و روانشناس از دیگر بخش های این گردهمایی بود که طی دو روز برگزار شد.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه آسیا، مدیران
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *