RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

در نشست خبری ائتلاف فکر نو مطرح شد :

دولت به بخش خصوصی اعتماد ندارد

۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۳/۲کد خبر: 243821
ایستانیوز:جوانان قطعا می توانند با فکر و انسجام تحول بزرگی را ایجاد کنند و ما باید از پیشکسوتان مشاوره گرفته و به جوانان میدان دهیم تا در بخش های اتاق بازرگانی واتاق فکر تغییرات عمده ای را در زمینه اقتصادی به وجود آوردند .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، انجمن جوانان اتاق بازرگانی تهران به دنبال تشکل مستقل ، تقویت فضای کسب و کار پل ارتباطی بین جوانان و دولت و سامان دهی استارتاپ ها می باشد.
پرهام رضایی از اعضای هیات موسس ائتلاف فکر نو با اشاره به برگزاری  اولین انتخابات انجمن جوانان اتاق بازرگانی تهران گفت: هدف از ایجاد این انجمن جانشین پروری و ایجاد تشکل های استانی و در نهایت هدف ملی آن ایجاد تشکل ملی برای جوانان زیر نظر اتاق بازرگانی است
 
 وی افزود :جوانان قطعا می توانند با فکر و انسجام تحول بزرگی را ایجاد کنند و ما باید از پیشکسوتان مشاوره گرفته و به جوانان میدان دهیم تا در بخش های اتاق بازرگانی واتاق فکر تغییرات عمده ای را در زمینه اقتصادی به وجود آوردند به گفته وی با توجه به شعار سال یکی از کارهای انجمن برای جوانان حمایت از کالای ایرانیست به شرط آن که دولت فضایی را به بخش اشتغال زایی و تسهیلات تخصیص دهد.
 
همچنین اعطاء ا... اشرفی اصفهانی گفت: یکی از حمایت ها در این انجمن که انتخابات آن در 6 خرداد ماه برگزار می شود ایجاد مسئولیت اجتماعی ، شبکه سازی کار آفرینی ، همگرایی و داشتن یک نهاد قانونی برای افراد خلاق و نخبه می باشد وی تصریح کرد یکی از حمایت ها نیز در بحث امور بانکیست چراکه سودهای کلانی که برای کالاهای ایرانی گرفته می شود قطعا باید به تعادل برسند.
 
وی با اشاره به این که دولت به بخش خصوصی اعتماد ندارد گفت ما در نظر داریم تا با همکاری و هم اندیشی کسب و کارهای جدید و مشترک ، آموزش و مهارت آفرینی در زمینه مدیریت و مسئولیت های اجتماعی در شاخه های مختلف ایجاد کنیم.
 
میلاد بختیاری از دیگر اعضای ائتلاف فکر نو گفت انجمن به دنبال تشکل مستقل تقویت فضای کسب و کار پل ارتباطی بین جوانان و دولت و سامان دهی استارتاپ ها می باشد.
 
هدیه بهرام پور از دیگر فعالان انجمن خاطر نشان کرد: یکی از شاخصه های پیشرفت حضور زنان می باشد امید واریم در این انجمن جایگاه خاصی برای بانوان در نظر گرفته شود تا با توجه بیشتر در زمینه ورود بانوان به کار و جذب سرمایه گذاری به مشکلات آنان بیشتر مد نظر قرار گیرد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *