RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

بانک گردشگری، میزبان مدیران روابط‌عمومی

۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۳/۱کد خبر: 243755
ایستانیوز:در آخرین روز اردیبهشت و در هفته روابط عمومی و ارتباطات، آیین نکوداشت مدیران روابط عمومی بانک ها و موسسات اعتباری کشور به میزبانی بانک گردشگری برگزار شد.‌
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،در این آیین که با حضور مهدی جهانگیری، رییس گروه مالی گردشگری، رضا کامران ، قائم مقام بانک گردشگری و جمعی از مدیران روابط عمومی شبکه بانکی با هدف تقویت تعاملات برگزار شد، رییس گروه مالی گردشگری ضمن تکریم مدیران و فعالان حوزه روابط عمومی گفت: "بانک ها در شرایط حساس امروز کشور، پیشروی اقتصاد ایران هستند و روابط عمومی این رسالت را بر عهده دارد که خدمات ارزشمند شبکه بانکی را به روشنی برای جامعه و مردم تبیین کند". 
نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران افزود: "ترکیب واژه روابط عمومی خود گویای حساسیت کار مدیران این بخش است و در شرایطی که نظام بانکی علیرغم همه خدمات بزرگی که انجام داده گاه با بی مهری مواجه می شود این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند".
بر اساس این گزارش در این نشست همچنین محمد هادی کریمی، مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سخنانی ضمن قدردانی از بانک گردشگری برای برگزاری مراسم، به اقدامات بانک مرکزی در راستای ارتقای جایگاه روابط عمومی در نظام بانکی اشاره کرد و گفت: "تجربه موفق ایجاد شبکه خبری واحد و همکاری بانک ها و موسسات اعتباری کشور در حوزه تبلیغات به ویژه ارتقای جایگاه برندهای بانکی در میان مردم، الگویی مناسب برای تعاملات گسترده تر در این بخش است و پویش ملی اطلاع رسانی در خصوص خدمات بانک ها به اقتصاد کشور، با هدف افزایش واقع بینی مردم و نخبگان نسبت به بانک ها در دستور کار قرار دارد". 
گفتنی است در آیین نکوداشت مدیران روابط عمومی بانک ها و موسسات اعتباری، به هر یک از مدیران یک شناسنامه ویژه درختان پردیس گردشگری اهدا شد که سال گذشته با اختصاص هزینه هدایای تبلیغاتی پایان سال بانک گردشگری به بهره برداری رسید.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *