RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد

ارائه خدمات ویژه، از اولویت های بانک ملی

۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۳/۱کد خبر: 243739
ایستانیوز:برات کریمی، عضو هیات مدیره بانک ملی ایران به همراه محمدنور آزادی مدیر امور شعب تهران ضمن حضور در شعبه فردوسی و بازدید از بخش های مختلف این شعبه با مسئولان و کارکنان آن صمیمانه دیدار و گفت و گو کرد و از نزدیک در جریان مسائل و نحوه خدمات دهی به مشتریان شعبه قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، برات کریمی در این دیدار با قدردانی از تلاش همکاران در دستیابی به اهداف عالیه بانک جایگاه شعبه فردوسی را در بین شعب دیگر بانک ویژه و موثر دانست و اظهارکرد: شعبه فردوسی با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های موجود می تواند جایگاهی برای نیروهای کارآمد و توانمند بانک باشد.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران افزود: توجه به فعالیت های ارزی و تامین ارز در شعب بانک زمینه ارتقاء خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان را افزایش می دهد و می‌تواند ابزاری برای تعامل و جذب مشتریان باشد که این موضوع به عنوان یک فرصت جهت سودآوری بیشتر باید مد نظر مسئولان شعب باشد.
وی در این دیدار ضمن بررسی نحوه خدمت به مشتریان، توجه به وصول مطالبات معوق و انجام بهینه خدمات به مشتریان را عامل مهمی در راستای توسعه، رشد و سودآوری بانک دانست.
کریمی تاکید کرد: کارکنان شعب بانک باید با حفظ آراستگی و احترام و ارائه اطلاعات جامع و دقیق، از مشتریان استقبال کنند تا آنها نسبت به بانک وفادار بماند.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *