RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

در مسابقه ایده ملت

دانشجویان به بانک ملت ایده بدهند، جایزه بگیرند

۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۲/۳۰کد خبر: 243650
ایستانیوز:بانک ملت با همکاری دانشگاه تهران، مجموعه مسابقاتی تحت عنوان"مسابقه ایده ملت (Mellat Idea)" با محورهای مختلف جهت کسب ایده و طرح‌های خلاقانه از دانشجویان، برگزار می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، این مسابقات با هدف به‌کارگیری رویکرد نوآوری باز (Open Innovation) و بهره‌گیری از سرچشمه‌های تفکر و خلاقیت در محیط دانشگاهی کشور، برپا خواهد شد.
بر اساس این گزارش، نخستین دوره این مسابقات با محور تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغاتی برای محصولات بانکی در مهرماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود و در این مسابقه دانشجویان مقاطع کارشناسی تا دکتری می‌توانند با مسائل و موضوعات حائز اهمیت کسب‌وکاری بانک ملت و چگونگی تدوین یک برنامه بازاریابی و تبلیغاتی برای محصولات‏/خدمات آشنا شوند و در همین مسیر، ایده‌ها و تفکرات خلاقانه‌ خود را بروز دهند و به توسعه توانایی‌ها و مهارت‌های خود بپردازند.
تشویق و ترویج خلاقیت، ایده‌پردازی و به‌کارگیری آموخته‌های دانشگاهی در راستای مسائل کسب‌وکاری، پرورش مهارت‌ها و روحیه همکاری و کار تیمی، آموزش و آشناسازی دانشجویان با چگونگی تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغاتی برای محصولات‏/خدمات بانک و استخراج و کشف ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه، اهداف برگزاری مسابقه ایده ملت است.
محصولات بانکی منتخب برای این دوره از مسابقات شامل همراه بانک ملت، همراه پلاس، اینترنت بانک اشخاص حقیقی، طرح متخصصین، طرح پرنیان، سپان و باشگاه مشتریان بانک ملت خواهد بود.
در این مسابقه، اطلاعات اولیه درباره محصولات‏/خدمات منتخب جهت تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات در وبسایت مسابقه به تیم‌های شرکت‌کننده ارائه می‌شود و دانشجویان فرصت دارند تا در قالب یک تیم و در نقش افراد اجرایی و مشاور در زمینه بازاریابی و تبلیغات، برنامه‌های خود را براساس ایده یا فرصتی که در بازار برای این محصولات شناسایی کرده اند، ارائه دهند.
در این مسابقات به ۱۰ تیم برتر جوایزی اعطا می شود که جایزه تیم اول۲۴۰ میلیون ریال (۸۰ میلیون ریال برای هر یک از اعضای تیم)، پک هدیه بانک ملت، گواهینامه شرکت در مسابقه و همکاری از سوی بانک ملت در خصوص رساله‌های اعضای تیم در صورت مرتبط بودن با صنعت بانکداری، تیم دوم ۱۵۰ میلیون ریال (۵۰ میلیون ریال برای هر یک از اعضای تیم)، پک هدیه بانک ملت و گواهینامه شرکت در مسابقه، تیم سوم  ۹۰ میلیون ریال (۳۰ میلیون ریال برای هر یک از اعضای تیم)، پک هدیه بانک ملت وگواهینامه شرکت در مسابقه و جوایز تیم های چهارم تا دهم پک هدیه بانک ملت و گواهینامه شرکت در مسابقه خواهد بود.
گواهینامه اعطا شده به اعضای تیم‌ها، در زمان شرکت در مراحل استخدامی بانک ملت (در صورت برگزاری آزمون استخدام) حائز اهمیت بوده و در مصاحبه‌های تخصصی، امتیاز مثبت خواهد داشت.
علاقه مندان به شرکت در مسابقه برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به صفحه اینترنتی مسابقه به نشانیwww.bankmellat.ir/mellatidea.aspxیا میز مسابقه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران مراجعه و یا سوالات خود را به پست الکترونیک به نشانیmellatidea@bankmellat.ir ارسال نمایند.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملت
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *