آخرین اخبار

چشم انداز بازار مسکن در سال آینده

برنامه‌ای برای بازگشایی ثبت سفارش خودرو نداریم

طرح اروپا برای تحریم علیه ایران

کدام کارگران سبد کالا می‌گیرند؟

برای تامین مالی تولید به سمت بورس کالا برویم

رشد ۳۶ درصدی حجم معاملات بورس کالای ایران

سهم ۸۰ درصدی معاملات الگوریتمی از داد و ستد جهانی سهام

حمایت اینستاگرامی دوستداران محیط زیست از توقف چاپ سررسید نامه در بانک ملت

ابزارهای مالی جدید در راه بورس

برگزاری همایش هنر، صلح و توسعه پایدار با حمایت بانک شهر

تأمین مالی پروژه های صادرات محور در صندوق ضمانت صادرات ایران

شارژ مجدد کاراکارت از سوی بانک رفاه ممکن شد

سهم کارمزد ۳۴ بانک از تراکنش‌های خرید

شرط موفقیت حذف صفر از پول ملی

همایش سراسری مدیران بانک‌پاسارگاد برگزار شد

مدیریت ریسک، هدف اصلی ابزار آتی سهام

قیمت سکه طرح جدید ۳میلیون و ۹۴۵ هزار تومان شد

اجرایی شدن طرح عقیق بانک‌انصار با سقف ۱۰ میلیارد ریال

پایگاه داده‌ای از اطلاعات هویتی تمام مشتریان بانکی ایجاد شد

نگرانی مردم از بیمه نامه های راننده محور

عرضه ۱۰درصد سهام لوتوس پارسیان

هزینه ساخت مسکن به ۲.۵تا ۴میلیون تومان رسید

جزئیات روند کاری«شرکت سهامی مدیریت بازار متشکل ارزی»

رانت و فساد دلیل ناکامی در خصوصی سازی

بیمه کوثر عضو اصلی کنسرسیوم بیمه‌نامه‌‌های مشترک انرژی

رئیس کل بیمه مرکزی در مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی:

صنعت بیمه نیازمند برنامه راهبردی مشترک تبلیغات و اطلاع رسانی است

۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۲/۲۷کد خبر: 243460
ایستانیوز:ظهر امروز، همتی با حضور در جلسه شورای مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه به مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، این روز را به فعالان این حوزه تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، همتی در این نشست بر نقش بی بدیل مدیران روابط عمومی صنعت بیمه در گسترش فرهنگ بیمه تاکید کرد و گفت: همگام با وسعت وسایل ارتباطات جمعی، مدیران روابط عمومی باید با بهره گیری از بروز ترین تکنولوژی ها در معرفی خدمات صنعت بیمه پیشگام باشند.
وی افزود:صنعت بیمه علی رغم حضور و حمایت گسترده از مردم، صاحبان صنایع و حرف در هنگام حوادث که نمونه آن زلزله اخیر کرمانشاه بود، مظلوم واقع شده و عموما زحمات آن نادیده گرفته می شود. می توان علت این قضیه را عدم آشنایی کافی رسانه ها با ساختار صنعت بیمه و نبود پل ارتباطی مناسب میان روابط عمومی ها و رسانه های اثر گذار است.
رئیس کل بیمه مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تبیین برنامه راهبردی مشترک میان روابط عمومی های صنعت بیمه تاکید کرد و گفت: اگر همه با یک هدف مشترک اقدام به تبلیغ و اطلاع رسانی در صنعت بیمه کنند مطمئنا شاهد اتفاقات بهتری خواهیم بود.
وی در ادامه گفت: وظیفه مدیران روابط عمومی فراتر از انعکاس مصاحبه مسولین شرکتها است بلکه آنها باید تمام قد از خدمات صنعت بیمه دفاع کنند و با شیوه های نوین ارتباطی مردم را بیش از پیش با خدمات صنعت بیمه آشنا کنند و پلی باشند بین جامعه وشرکتشان.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *