RSS
امروز سه شنبه ، ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
آخرین اخبار

عقد تفاهم نامه همکاری میان صندوق بیمه معدنی و بانک توسعه تعاون

راهکارهای کاهش فاصله نرخ ارز در بازار آزاد و ثانویه

۱۰ خریدار بزرگ سکه چه کسانی هستند+اسامی

درآمد ارزی ۱۲۰ روزه ۳۰ میلیارد دلار شد

نظارت آنلاین بر صنعت بیمه

واگذاری دو جایگاه سوخت دولتی در شهریور ماه

تصمیمات جدید درباره سهام عدالت

عرضه ۵۰ هزار کیلووات برق در بورس انرژی

همکاری با بانک مرکزی برای مبارزه با قمار

جلسه ویژه وزیر اقتصاد با قطعه سازان

سقف تامین مالی جمعی هر پروژه ۲ میلیارد تومان است

پرداخت ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه تا پایان سال جاری

تقدیر بانک ملی ایران از دارنده مدال طلای کشتی ناشنوایان جهان

راه کارتخوان به مطب پزشک‌ها باز شد

توقف فعالیت بانک تایوانی در ایران

افزایش نرخ یورو و پوند

بانک دی در مسیر بانکداری باز

دریافت تمامی اظهارنامه‌ها الکترونیکی شد

تدوین سیاست‌های جامع ارزهای رمزنگار

اعلام حمایت ویژه از اقشار محروم جامعه

واگذاری ۴۷ درصدی سهام ارج

عرضه آهن اسفنجی در بورس کالا

۳۰ مرداد، پایان مهلت واگذاری چک سایر بانک‌ها

عرضه ۱۲۰۰۰ میلیارد ریال صکوک اجاره

نرخ دلار و یورو افزایش یافت

رئیس کل بیمه مرکزی در مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی:

صنعت بیمه نیازمند برنامه راهبردی مشترک تبلیغات و اطلاع رسانی است

۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۲/۲۷کد خبر: 243460
ایستانیوز:ظهر امروز، همتی با حضور در جلسه شورای مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه به مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، این روز را به فعالان این حوزه تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، همتی در این نشست بر نقش بی بدیل مدیران روابط عمومی صنعت بیمه در گسترش فرهنگ بیمه تاکید کرد و گفت: همگام با وسعت وسایل ارتباطات جمعی، مدیران روابط عمومی باید با بهره گیری از بروز ترین تکنولوژی ها در معرفی خدمات صنعت بیمه پیشگام باشند.
وی افزود:صنعت بیمه علی رغم حضور و حمایت گسترده از مردم، صاحبان صنایع و حرف در هنگام حوادث که نمونه آن زلزله اخیر کرمانشاه بود، مظلوم واقع شده و عموما زحمات آن نادیده گرفته می شود. می توان علت این قضیه را عدم آشنایی کافی رسانه ها با ساختار صنعت بیمه و نبود پل ارتباطی مناسب میان روابط عمومی ها و رسانه های اثر گذار است.
رئیس کل بیمه مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تبیین برنامه راهبردی مشترک میان روابط عمومی های صنعت بیمه تاکید کرد و گفت: اگر همه با یک هدف مشترک اقدام به تبلیغ و اطلاع رسانی در صنعت بیمه کنند مطمئنا شاهد اتفاقات بهتری خواهیم بود.
وی در ادامه گفت: وظیفه مدیران روابط عمومی فراتر از انعکاس مصاحبه مسولین شرکتها است بلکه آنها باید تمام قد از خدمات صنعت بیمه دفاع کنند و با شیوه های نوین ارتباطی مردم را بیش از پیش با خدمات صنعت بیمه آشنا کنند و پلی باشند بین جامعه وشرکتشان.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *