RSS
امروز جمعه ، ۲۷ مهر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

جزئیات گزارش شاخص رقابت‌پذیری جهانی؛ ایران در جایگاه ۸۹ جهان

تحریم جنگ اقتصادی است و مانور جنگی درست می‌خواهد

واگذاری۷۶۰ میلیارد تومان از اموال دولت در آبان ماه

ترمیم حقوق کارکنان دولت در دستور کار قرار گرفت

طرح نمایندگان ایران در اجلاس اعضای شوراهای فقهی مالزی

نقش مهم بانک گردشگری در فضای اقتصادی بین‌المللی

موزه بانک ملی میزبان رویداد «همفکر»

قطعی سامانه های بانک ایران زمین

سایه بازار ۳درصدی ارز برسایر بازارها

بی‌محلی بازار ارز به تحریم های جدید

سیف: اطلاعات سری را نباید هر جا مطرح کرد

راهکارهای توسعه سودآوری بانک ملی بررسی شد

اطلاعیه بانک پارسیان درباره تحریم های آمریکا

از واحدهای برتر بانک رفاه تجلیل شد

وزارت ورزش سال گذشته ۱۲۰۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی دریافت کرد

واگذاری زیرمجموعه‌ بانک‌ها توسط سازمان خصوصی‌سازی

انتخاب اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی نمایندگان بیمه آرمان

قیمت وام مسکن + محاسبات

جزییات ورود اولین صندوق بازنشستگی به بازار سهام

تلاش بانک مرکزی برای خروج از سوئیفت

بررسی ۷ پرونده در دادسرای پولی و بانکی

بررسی عملکرد شعب بانک ایران زمین

واگذاری ۷۶۰ میلیارد تومان از اموال دولت در آبان ماه

کاهش قیمت طلا همزمان با افزایش دلار

امکان حضور تعاونی‌های سهامی خاص در فرابورس ایران

رئیس کل بیمه مرکزی در مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی:

صنعت بیمه نیازمند برنامه راهبردی مشترک تبلیغات و اطلاع رسانی است

۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۲/۲۷کد خبر: 243460
ایستانیوز:ظهر امروز، همتی با حضور در جلسه شورای مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه به مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، این روز را به فعالان این حوزه تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، همتی در این نشست بر نقش بی بدیل مدیران روابط عمومی صنعت بیمه در گسترش فرهنگ بیمه تاکید کرد و گفت: همگام با وسعت وسایل ارتباطات جمعی، مدیران روابط عمومی باید با بهره گیری از بروز ترین تکنولوژی ها در معرفی خدمات صنعت بیمه پیشگام باشند.
وی افزود:صنعت بیمه علی رغم حضور و حمایت گسترده از مردم، صاحبان صنایع و حرف در هنگام حوادث که نمونه آن زلزله اخیر کرمانشاه بود، مظلوم واقع شده و عموما زحمات آن نادیده گرفته می شود. می توان علت این قضیه را عدم آشنایی کافی رسانه ها با ساختار صنعت بیمه و نبود پل ارتباطی مناسب میان روابط عمومی ها و رسانه های اثر گذار است.
رئیس کل بیمه مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تبیین برنامه راهبردی مشترک میان روابط عمومی های صنعت بیمه تاکید کرد و گفت: اگر همه با یک هدف مشترک اقدام به تبلیغ و اطلاع رسانی در صنعت بیمه کنند مطمئنا شاهد اتفاقات بهتری خواهیم بود.
وی در ادامه گفت: وظیفه مدیران روابط عمومی فراتر از انعکاس مصاحبه مسولین شرکتها است بلکه آنها باید تمام قد از خدمات صنعت بیمه دفاع کنند و با شیوه های نوین ارتباطی مردم را بیش از پیش با خدمات صنعت بیمه آشنا کنند و پلی باشند بین جامعه وشرکتشان.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *