RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

هنر روابط عمومی یافتن رمز نفوذ در دلهاست

۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۲/۲۷کد خبر: ۲۴۳۴۳۷
ایستانیوز:در آستانه ۲۷ اردیبهشت ماه، دکتر کورش پرویزیان، مدیر عامل بانک پارسیان،در پیامی روز روابط عمومی و ارتباطات را به دست اندرکاران این عرصه تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در پیام مدیر عامل بانک پارسیان آمده است:
«هنر روابط عمومی یافتن رمز نفوذ در دلهاست»
فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست‌اندرکاران توانمند و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در مسیر تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی شفاف گام برمی‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
 
بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش روابط عمومی ها به عنوان طلایه داران توسعۀ آگاهی، غیرقابل انکار و قابل تقدیراست.
 
فعالین این حوزه با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش حرفه ای خود، فضایی سالم را برای تعامل و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها فراهم کرده و در تعاملی مثبت و سازنده با رسانه ها، عملکرد مدیران را پشتیبانی و از هویت سازمانی خویش صیانت می کنند.
 
نام گذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها است، بیانگر اهمیت روز افزون در نگاه تخصصی به شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است.
 
براین اساس، این روز فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل و تامین دانش اجتماعی، پیش برد اهداف اقتصادی و نیز ترسیم و تبیین افق ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *