RSS
امروز دوشنبه ، ۷ خرداد ۱۳۹۷
آخرین اخبار

حق بیمه قراردادهای حمل و نقل مواد نفتی کاهش یافت

مجمع آپ ٥٩ تومان سود تقسیم کرد

پول سپرده‌گذاران موسسات مالی از کجا پرداخت شد؟

فهرست شرکت‌های اروپایی فعال در ایران‌

تحریم های جدید برای کالاهای عربی

هواپیمای اختصاصی روحانی در لیست تحریم آمریکا

بدهکار بزرگ بانکی از کشور گریخت

نرخ مالیات بر درآمد سال‌۹۷ +جدول

دیدار مدیر منطقه ای بانک ایران زمین و مدیر استانی بیمه آرمان

از ایجاد بانک‌های سرمایه‌گذاری برای رونق‌دهی به تولید تا اصلاح ساختار بانک مرکزی

بازگشت شبکه صرافان مجاز به فعالیت

پروژه‌های میدکو، با حمایت بانک پاسارگاد به بهره‌برداری رسیده‌اند

تولید ۳۷۹.۹میلیارد ریال حق بیمه توسط بیمه دی

تمدید طرح خدمت میان بانک ملی و توسعه صادرات

بانک مرکزی آمریکا خواستار حفظ استقلال خود در مقابل کاخ سفید شد

روایت های «سفیران فرهنگی» بانک صادرات از دریچه دوربین

شفافیت شرکت های سرمایه گذاری بیشتر می شود

کاهش ریسک همکاری‌ با کشورها در شرایط جدید ضرورت دارد

زمان حل و فصل مشکلات بانکی تعیین شد

ارتباط بانک‌های ایرانی با «سوئیفت» حفظ می‌شود؟

پس از افت به ۱۴۰۰ دلار می رسد

تراکنش میلیاردی بانک شهر در نمایشگاه قرآن

لزوم استانداردسازی صورت‌های مالی بانک‌ها

افزایش قیمت طلا و سکه در بازار

بیمه البرز زائران حرم امام خمینی (ره ) را بیمه کرد

هنر روابط عمومی یافتن رمز نفوذ در دلهاست

۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۲/۲۷کد خبر: ۲۴۳۴۳۷
ایستانیوز:در آستانه ۲۷ اردیبهشت ماه، دکتر کورش پرویزیان، مدیر عامل بانک پارسیان،در پیامی روز روابط عمومی و ارتباطات را به دست اندرکاران این عرصه تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در پیام مدیر عامل بانک پارسیان آمده است:
«هنر روابط عمومی یافتن رمز نفوذ در دلهاست»
فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست‌اندرکاران توانمند و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در مسیر تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی شفاف گام برمی‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
 
بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش روابط عمومی ها به عنوان طلایه داران توسعۀ آگاهی، غیرقابل انکار و قابل تقدیراست.
 
فعالین این حوزه با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش حرفه ای خود، فضایی سالم را برای تعامل و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها فراهم کرده و در تعاملی مثبت و سازنده با رسانه ها، عملکرد مدیران را پشتیبانی و از هویت سازمانی خویش صیانت می کنند.
 
نام گذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها است، بیانگر اهمیت روز افزون در نگاه تخصصی به شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است.
 
براین اساس، این روز فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل و تامین دانش اجتماعی، پیش برد اهداف اقتصادی و نیز ترسیم و تبیین افق ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *