RSS
امروز سه شنبه ، ۱ آبان ۱۳۹۷
آخرین اخبار

افتتاح شعبه «بیمه معلم» در کیش

بانک کانلون چین مبادلات مالی با ایران را متوقف می‌کند

زیرساخت‌ عرضه نفت خام در بورس فراهم شد

مصوبات جدید بانکی مجلس

رونمایی از سامانه بانکداری مشارکتی بانک دی

انتقاد مدیر عامل بانک ملی از عدم همکاری مناسب بانک مرکزی عراق

اجرای فاز دوم سامانه کدال

نگاه بانکداری دیجیتال، ارائه سرویس به درخواست مشتری است

همکاری اسلو با اتحادیه اروپا برای انتقال پول به ایران

دستگیری ۵۳ متهم ارزی

فین‌استارز، نخستین سندباکس فین‌تک در بازار سرمایه ایران

روابط عمومی بانک سرمایه، برگزیده جشنواره برترین‌های روابط عمومی

کانال اطلاع رسانی خرید ارز اربعین در "بله" راه اندازی شد

گردهمایی سراسری مدیران ستادی و شعب بیمه آرمان

افزایش قیمت خُرده‌فروشی ۸ گروه موادخوراکی

اوراق بیمه‌ای در راه است

قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین انجام شد

معاون جدید فناوری اطلاعات " تاپ " انتخاب شد

آخرین وضعیت پرداخت ارز اربعین در بانک ملی

تبیین چشم انداز ۱۴۰۰ بانک‌ انصار در حوزه عملیات قرض الحسنه

خط اعتباری ۳۰ میلیون یورویی بانک توسعه صادرات

واگذاری ۱۰۰میلیارد دلار شرکت دولتی

بازنگری و اصلاح فعالیت های سرمایه گذاری در بازار های مالی

رشد ۹۵درصدی ارزش معاملات بورس در ۷ماهه امسال

افتتاح پنجمین نمایشگاه بورس کیش

هنر روابط عمومی یافتن رمز نفوذ در دلهاست

۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۲/۲۷کد خبر: ۲۴۳۴۳۷
ایستانیوز:در آستانه ۲۷ اردیبهشت ماه، دکتر کورش پرویزیان، مدیر عامل بانک پارسیان،در پیامی روز روابط عمومی و ارتباطات را به دست اندرکاران این عرصه تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در پیام مدیر عامل بانک پارسیان آمده است:
«هنر روابط عمومی یافتن رمز نفوذ در دلهاست»
فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست‌اندرکاران توانمند و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در مسیر تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی شفاف گام برمی‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
 
بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش روابط عمومی ها به عنوان طلایه داران توسعۀ آگاهی، غیرقابل انکار و قابل تقدیراست.
 
فعالین این حوزه با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش حرفه ای خود، فضایی سالم را برای تعامل و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها فراهم کرده و در تعاملی مثبت و سازنده با رسانه ها، عملکرد مدیران را پشتیبانی و از هویت سازمانی خویش صیانت می کنند.
 
نام گذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها است، بیانگر اهمیت روز افزون در نگاه تخصصی به شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است.
 
براین اساس، این روز فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل و تامین دانش اجتماعی، پیش برد اهداف اقتصادی و نیز ترسیم و تبیین افق ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *