RSS
امروز یکشنبه ، ۳۰ دی ۱۳۹۷
آخرین اخبار

مالکیت paintech برای هیچ شرکتی نیست

جزییات طرح راننده محور شدن بیمه شخص ثالث

اهدا جوایز سفیران فرهنگی بانک صادرات

افت دوباره شاخص ملی محیط کسب و کار در پائیز ۹۷

قیمت واقعی ارز در کشور ۸هزار تومان است

چشم انداز بازار مسکن در سال آینده

برنامه‌ای برای بازگشایی ثبت سفارش خودرو نداریم

طرح اروپا برای تحریم علیه ایران

کدام کارگران سبد کالا می‌گیرند؟

برای تامین مالی تولید به سمت بورس کالا برویم

رشد ۳۶ درصدی حجم معاملات بورس کالای ایران

سهم ۸۰ درصدی معاملات الگوریتمی از داد و ستد جهانی سهام

حمایت اینستاگرامی دوستداران محیط زیست از توقف چاپ سررسید نامه در بانک ملت

ابزارهای مالی جدید در راه بورس

برگزاری همایش هنر، صلح و توسعه پایدار با حمایت بانک شهر

تأمین مالی پروژه های صادرات محور در صندوق ضمانت صادرات ایران

شارژ مجدد کاراکارت از سوی بانک رفاه ممکن شد

سهم کارمزد ۳۴ بانک از تراکنش‌های خرید

شرط موفقیت حذف صفر از پول ملی

همایش سراسری مدیران بانک‌پاسارگاد برگزار شد

مدیریت ریسک، هدف اصلی ابزار آتی سهام

قیمت سکه طرح جدید ۳میلیون و ۹۴۵ هزار تومان شد

اجرایی شدن طرح عقیق بانک‌انصار با سقف ۱۰ میلیارد ریال

پایگاه داده‌ای از اطلاعات هویتی تمام مشتریان بانکی ایجاد شد

نگرانی مردم از بیمه نامه های راننده محور

هنر روابط عمومی یافتن رمز نفوذ در دلهاست

۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۲/۲۷کد خبر: ۲۴۳۴۳۷
ایستانیوز:در آستانه ۲۷ اردیبهشت ماه، دکتر کورش پرویزیان، مدیر عامل بانک پارسیان،در پیامی روز روابط عمومی و ارتباطات را به دست اندرکاران این عرصه تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در پیام مدیر عامل بانک پارسیان آمده است:
«هنر روابط عمومی یافتن رمز نفوذ در دلهاست»
فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست‌اندرکاران توانمند و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در مسیر تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی شفاف گام برمی‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
 
بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش روابط عمومی ها به عنوان طلایه داران توسعۀ آگاهی، غیرقابل انکار و قابل تقدیراست.
 
فعالین این حوزه با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش حرفه ای خود، فضایی سالم را برای تعامل و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها فراهم کرده و در تعاملی مثبت و سازنده با رسانه ها، عملکرد مدیران را پشتیبانی و از هویت سازمانی خویش صیانت می کنند.
 
نام گذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها است، بیانگر اهمیت روز افزون در نگاه تخصصی به شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است.
 
براین اساس، این روز فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل و تامین دانش اجتماعی، پیش برد اهداف اقتصادی و نیز ترسیم و تبیین افق ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *