RSS
امروز دوشنبه ، ۷ خرداد ۱۳۹۷
آخرین اخبار

حق بیمه قراردادهای حمل و نقل مواد نفتی کاهش یافت

مجمع آپ ٥٩ تومان سود تقسیم کرد

پول سپرده‌گذاران موسسات مالی از کجا پرداخت شد؟

فهرست شرکت‌های اروپایی فعال در ایران‌

تحریم های جدید برای کالاهای عربی

هواپیمای اختصاصی روحانی در لیست تحریم آمریکا

بدهکار بزرگ بانکی از کشور گریخت

نرخ مالیات بر درآمد سال‌۹۷ +جدول

دیدار مدیر منطقه ای بانک ایران زمین و مدیر استانی بیمه آرمان

از ایجاد بانک‌های سرمایه‌گذاری برای رونق‌دهی به تولید تا اصلاح ساختار بانک مرکزی

بازگشت شبکه صرافان مجاز به فعالیت

پروژه‌های میدکو، با حمایت بانک پاسارگاد به بهره‌برداری رسیده‌اند

تولید ۳۷۹.۹میلیارد ریال حق بیمه توسط بیمه دی

تمدید طرح خدمت میان بانک ملی و توسعه صادرات

بانک مرکزی آمریکا خواستار حفظ استقلال خود در مقابل کاخ سفید شد

روایت های «سفیران فرهنگی» بانک صادرات از دریچه دوربین

شفافیت شرکت های سرمایه گذاری بیشتر می شود

کاهش ریسک همکاری‌ با کشورها در شرایط جدید ضرورت دارد

زمان حل و فصل مشکلات بانکی تعیین شد

ارتباط بانک‌های ایرانی با «سوئیفت» حفظ می‌شود؟

پس از افت به ۱۴۰۰ دلار می رسد

تراکنش میلیاردی بانک شهر در نمایشگاه قرآن

لزوم استانداردسازی صورت‌های مالی بانک‌ها

افزایش قیمت طلا و سکه در بازار

بیمه البرز زائران حرم امام خمینی (ره ) را بیمه کرد

پیام مدیر عامل بانک ملی برای روز ارتباطات

۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۲/۲۷کد خبر: 243434
ایستانیوز:روابط عمومی و ارتباطات، سازوکار مهم همدلی و همزبانی مردم و سازمان است و کارگزاران روابط عمومی باید مردم داری و مردم مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و برای کسب تفاهم، هوشمندانه و سختکوشانه تلاش کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در عصری که آن را عصر دانایی نام نهاده اند، ارتباطات و روابط عمومی، عناصر کلیدی هستند که غفلت از این دو، ما را از دسترسی به دانایی دور می کند.
نام گذاری روزی به نام ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آیینه تمام نمای انتظارات مردم از سازمان ها و نهادها عمل می کند ، بیانگر اهمیت و نقش والای این حرفه در دنیای ارتباطات است که به عنوان یک سامانه مشورتی و یکی از عناصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی ، جایگاه ویژه ای دارد.
تفاهم اجتماعی از دیگر مفاهیم نوینی است که امروزه از عوامل تاثیر گذار درتوسعه جوامع انسانی محسوب می‌شودو پدید آوردن آن به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند تلقی می‌شود. در این میان روابط عمومی می‌تواند با زمینه سازی برای ایجاد تفاهم میان سازمان‌ها و مخاطبان نقش کلیدی خود را ایفا نماید.
روابط عمومی،امروزه بدل به یکی از بخش های حساس و حیاتی سازمان ها شده است. امروزه روابط عمومی و ارتباطات به مثابه بازوی فکری سازمان ها، نقشی حیاتی و بی بدیل در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های کلان دارد و با اطلاع یابی و اطلاع رسانی از مجرای رسانه، ارتباط دوسویه سازمان ها را با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام برقرار می کند و تعالی می بخشد.
اکنون در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است،اهمیت جایگاه روابط عمومی، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت بانک ها به خصوص بانک ملی ایران در عرصه‌های مختلف،مدیون عملکرد موفق روابط عمومی‌ آن است.
روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارد، به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.
فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه به ویژه همکاران ارجمند روابط عمومی بانک در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می کنم.



برچسب‌ها:روز ارتباطات
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *