RSS
امروز سه شنبه ، ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
آخرین اخبار

عقد تفاهم نامه همکاری میان صندوق بیمه معدنی و بانک توسعه تعاون

راهکارهای کاهش فاصله نرخ ارز در بازار آزاد و ثانویه

۱۰ خریدار بزرگ سکه چه کسانی هستند+اسامی

درآمد ارزی ۱۲۰ روزه ۳۰ میلیارد دلار شد

نظارت آنلاین بر صنعت بیمه

واگذاری دو جایگاه سوخت دولتی در شهریور ماه

تصمیمات جدید درباره سهام عدالت

عرضه ۵۰ هزار کیلووات برق در بورس انرژی

همکاری با بانک مرکزی برای مبارزه با قمار

جلسه ویژه وزیر اقتصاد با قطعه سازان

سقف تامین مالی جمعی هر پروژه ۲ میلیارد تومان است

پرداخت ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه تا پایان سال جاری

تقدیر بانک ملی ایران از دارنده مدال طلای کشتی ناشنوایان جهان

راه کارتخوان به مطب پزشک‌ها باز شد

توقف فعالیت بانک تایوانی در ایران

افزایش نرخ یورو و پوند

بانک دی در مسیر بانکداری باز

دریافت تمامی اظهارنامه‌ها الکترونیکی شد

تدوین سیاست‌های جامع ارزهای رمزنگار

اعلام حمایت ویژه از اقشار محروم جامعه

واگذاری ۴۷ درصدی سهام ارج

عرضه آهن اسفنجی در بورس کالا

۳۰ مرداد، پایان مهلت واگذاری چک سایر بانک‌ها

عرضه ۱۲۰۰۰ میلیارد ریال صکوک اجاره

نرخ دلار و یورو افزایش یافت

پیام مدیر عامل بانک ملی برای روز ارتباطات

۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۲/۲۷کد خبر: 243434
ایستانیوز:روابط عمومی و ارتباطات، سازوکار مهم همدلی و همزبانی مردم و سازمان است و کارگزاران روابط عمومی باید مردم داری و مردم مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و برای کسب تفاهم، هوشمندانه و سختکوشانه تلاش کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در عصری که آن را عصر دانایی نام نهاده اند، ارتباطات و روابط عمومی، عناصر کلیدی هستند که غفلت از این دو، ما را از دسترسی به دانایی دور می کند.
نام گذاری روزی به نام ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آیینه تمام نمای انتظارات مردم از سازمان ها و نهادها عمل می کند ، بیانگر اهمیت و نقش والای این حرفه در دنیای ارتباطات است که به عنوان یک سامانه مشورتی و یکی از عناصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی ، جایگاه ویژه ای دارد.
تفاهم اجتماعی از دیگر مفاهیم نوینی است که امروزه از عوامل تاثیر گذار درتوسعه جوامع انسانی محسوب می‌شودو پدید آوردن آن به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند تلقی می‌شود. در این میان روابط عمومی می‌تواند با زمینه سازی برای ایجاد تفاهم میان سازمان‌ها و مخاطبان نقش کلیدی خود را ایفا نماید.
روابط عمومی،امروزه بدل به یکی از بخش های حساس و حیاتی سازمان ها شده است. امروزه روابط عمومی و ارتباطات به مثابه بازوی فکری سازمان ها، نقشی حیاتی و بی بدیل در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های کلان دارد و با اطلاع یابی و اطلاع رسانی از مجرای رسانه، ارتباط دوسویه سازمان ها را با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام برقرار می کند و تعالی می بخشد.
اکنون در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است،اهمیت جایگاه روابط عمومی، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت بانک ها به خصوص بانک ملی ایران در عرصه‌های مختلف،مدیون عملکرد موفق روابط عمومی‌ آن است.
روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارد، به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.
فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه به ویژه همکاران ارجمند روابط عمومی بانک در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می کنم.



برچسب‌ها:روز ارتباطات
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *