RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

مرکز آمار ایران؛

نرخ تورم فروردین ۸.۱ درصد شد

شهری ۸ و روستایی ۸.۳ درصد
۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۲/۲۵کد خبر: 243299
ایستانیوز:طبق اعلام مرکز آمار ایران، استان کرمانشاه با ۱۰.۹ درصد بیشترین و کهگیلویه و بویراحمد با ۶.۴ درصد کمترین نرخ تورم را در فروردین ماه داشته‌اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، شاخص کل (بر مبنای١٠٠=١٣٩٥) در فروردین ماه سال ١٣٩٧ برای کل کشور عدد ١١٢.٩ را نشان می‌دهد. بیشترین عدد شاخص در این ماه مربوط به استان کرمانشاه (١١٨.٧) و کمترین عدد شاخص مربوط به استان سیستان و بلوچستان (١٠٩.٧) است. درصد تغییرات شاخص کل (نرخ تورم کالاها و خدمات مصرفی خانوار) در دوازده ماه منتهی به فروردین ماه سال ١٣٩٧ نسبت به دوره مشابه سال قبل برای خانوارهای کل کشور ٨.١ درصد است. همچنین نتایج نرخ تورم استانی نشان می‌دهد، بیشترین نرخ تورم دوازده ماهه در این ماه ١٠.٩ درصد است که مربوط به استان کرمانشاه و کمترین نرخ تورم دوازده ماهه ٦.٤ درصد و مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد است.
 
شاخص کل (بر مبنای١٠٠=١٣٩٥) در فروردین ماه سال ١٣٩٧ برای خانوارهای شهری عدد ١١٢.٩ را نشان می‌دهد. بیشترین عدد شاخص در این ماه مربوط به استان کرمانشاه (١١٨.٤)  و کمترین عدد شاخص مربوط به استان زنجان (١٠٩.٩) است. درصد تغییرات شاخص کل (نرخ تورم کالاها و خدمات مصرفی خانوار) در دوازده ماه منتهی به فروردین ماه سال ١٣٩٧ نسبت به دوره مشابه سال قبل برای خانوارهای شهری ٨ درصد است. همچنین نتایج نرخ تورم استانی نشان می‌دهد، بیشترین نرخ تورم دوازده ماهه در این ماه ١١.١ درصد است که مربوط به استان لرستان و کمترین نرخ تورم دوازده ماهه ٦.٥ درصد و مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد است.
 
همچنین شاخص کل (بر مبنای١٠٠=١٣٩٥) در فروردین ماه سال ١٣٩٧ برای خانوارهای روستایی عدد ١١٢.٩ را نشان می‌دهد. بیشترین  عدد شاخص در این ماه مربوط به استان کرمانشاه (١١٩.٨)  و کمترین عدد شاخص مربوط به استان سیستان و بلوچستان (١٠٦.٧) است. درصد تغییرات شاخص کل (نرخ تورم کالاها و خدمات مصرفی خانوار) در دوازده ماه منتهی به فروردین ماه سال ١٣٩٧ نسبت به دوره مشابه سال قبل برای خانوارهای روستایی ٨.٣ درصد است. همچنین نتایج نرخ تورم استانی نشان می دهد، بیشترین نرخ تورم دوازده ماهه در این ماه ١١.٥ درصد است که مربوط به استان کرمانشاه و کمترین نرخ تورم دوازده ماهه ٤.٨ درصد و مربوط به استان سیستان و بلوچستان است.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:نرخ تورم
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *