RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

جلسه مدیران عالی شستا با مدیران سیمان تأمین و فارس و خوزستان

"همدلی و هم­افزایی، تنوع در تولید و صادرات ، مدیریت دقیق بازار"

۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۲/۲۲کد خبر: 243128
ایستانیوز:در جلسه مشترک مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد شرکت سرمایه­ گذاری تأمین اجتماعی (شستا) با مدیرعامل واعضاء هیئت مدیره هلدینگ سیمان تأمین و فارس و خوزستان ضمن بررسی برنامه­ ها و اقدامات صورت گرفته، راهکارهای لازم ارائه شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) ،مهندس لطفی مدیرعامل شستا با اشاره به برنامه ­های مدون هیئت مدیره جدید شستا افزود: در راستای ارتقای امور و هم­ افزایی نخستین جلسه مشترک شستا با هلدینگ­های تحت پوشش در محل هلدینگ سیمان برگزار می­شود، و مصمم هستیم از این پس با برنامه­ ریزی و حضور مؤثر در هلدینگ­ها ضمن نظارت جدی برنامه ­های مدنظر با سرعت بیشتر محقق گردد تا ذینفعان بهره لازم را به موقع ببرند.
 
مدیرعامل شستا با استماع گزارش مدیرعامل هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تأمین و سایر اعضای هیئت مدیره و مدیران عالی هلدینگ سیمان، رهنمودهای لازم و دستورات مربوطه را ارائه کرد.
 
مهندس لطفی با تأکید بر تحقق کامل برنامه­ها و پیش­بینی­ های ملحوظ شده در بودجه مصوب سال 97 هلدینگ و شرکتهای تحت پوشش بر مدیریت دقیق بازار جهت تحقق قیمت فروش سیمان و برگزاری به موقع مجامع عمومی شرکتها و پرداخت مطالبات سهامداران تصریح کرد.
 
وی با اشاره به پیگیری و اجرای طرحهای سیمانی مدنظر هلدینگ نظیر سیمان العماره عراق، سیمان خرامه در فارس و ساخت خط جدید سیمان دورود، بر حل مشکلات ارزی و تسریع در تسویه 5/22 میلیون یورویی فاینانس از بدهی ارزی سیمان آبیک و حل مشکلات سایر کارخانجات با تدبیر مدیریت هلدینگ تأکید کرد.
 
مدیرعامل شستا به اصلاح ساختار مالی و نیروی انسانی هلدینگ و شرکتهای تابعه اشاره کرد و گفت: شستا با راه­اندازی سامانه هوش تجاری BI (Business Intelligence) و بهره مندی همه هلدینگ­ها و شرکتها در پی تسریع در امور ، شفافیت و استفاده آنلاین همه مدیران از اطلاعات موجود است.
 
مهندس لطفی بر ضرورت استفاده از مزایا و فرصتهای ایجاد شده موضوع ماده 20 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و اصلاحیه­ های آئین­ نامه ­های اجرائی مربوط به ماده 20 مذکور و همچنین بند پ ماده 2 قانون رفع موانع تولید رقابت ­پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و مفاد بند و تبصره 5 ذیل ماده واحد قانون بودجه سال 97 کل کشور را راجع به تهاتر بدهی بانکی شرکتها با دولت، مهم ارزیابی و بر پیگیری آن تأکید کرد.
 
مدیرعامل شستا  همچنین استفاده از سامانه نظام یکپارچه معاملات ارزی (سامانه نیما) بانک مرکزی ، پیگیری ادغام شرکتهای هلدینگ عمران و حمل و نقل در هلدینگ سیمان، برنامه­ ریزی جهت پذیرش سهام شرکتهای سیمان آبیک، زنجان و ساوه در بورس اوراق بهادار و بررسی توجیه اقتصادی صادرات ریالی کلینکر و سیمان در مقایسه با صادرات ارزی را خواستار شد.
 
در ابتدای جلسه مهندس صفاکیش مدیرعامل هلدینگ سیمان فارس و خوزستان و سیمان تأمین ضمن ارائه گزارش عملکرد شرکت، برنامه­ ریزی­های هیئت مدیره هلدینگ جهت تحقق حقوق ذینفعان بویژه منویات و برنامه­ های ابلاغی شستا یاد آورشد.
 
همچنین هریک از معاونان و مدیران عالی شستا و اعضای هیئت مدیره ومعاونان و مدیران عالی هلدینگ دیدگاه ها و راهکارهای خود را درباره مباحث مختلف اعلام کردند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *