RSS
امروز سه شنبه ، ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
آخرین اخبار

صورت‌های مالی سال ٩٦ بانک صادرات ایران تصویب شد

مخالف تمام‌قد کینز

امضاء شرایط عمومی ضمانتنامه اعتبار خریدار فیمابین صندوق ضمانت صادرات و بانک پارسیان

ارائه خدمات بانک شهر در مراکز عرضه دام پایتخت

برگزاری کلاس آموزشی بیمه های مسئولیت بیمه ما

موافق تصمیم شورای عالی بورس هستیم

افزایش شفافیت بازار سرمایه با حضور موسسات رتبه‌بندی

واگذاری چهار سیلوی دولتی

مهلت تعویض دسته چک‌ها دو ماه تمدید شد

جشنواره عید تا عید بانک ایران زمین

نام نویسی بیش از ۱۶ هزار مشتری در طرح عید تا عید ایران خودرو

لوح یادبود چهارمین همایش ملی کیفیت به بانک انصار اعطاء شد

چشم انداز صنعت دارو تا سال ۲۰۳۵

تقویت ۲۷۱۸ واحدی شاخص کل بورس

سپ به سامانه نسیم بانک مرکزی متصل شد

افزایش ۱۳۳ هزار تومانی قیمت سکه

امکان بازگشت مبلغ بیمه دریافتی از مشترکان گاز وجود دارد

افزایش قیمت خُرده‌فروشی ۹ گروه مواد خوراکی

پیش‌بینی جهش۸۰درصدی قیمت خودرو

افتتاح ۹ طرح صنعتی و اشتغال ۱۴۹ نفر در سال ۱۳۹۶

وجه تضمین اولیه قراردادهای آتی سکه ۱۰ میلیون شد

بانک ها بهترین پناهگاه برای مردم هستند

زیان ۱۳۹۵ ریالی هر سهم بانک تجارت

اقدامات بانک صادرات برای سودآوری بیشتر

چرا دو سوم بودجه سالیانه کشور در کمیسیون تلفیق بررسی نمی‌شود؟

مدیرعامل بانک ملی ایران:

نقش کارکنان در ادامه موفقیت های بانک غیرقابل انکار است

۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۲/۱۸کد خبر: 242025
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که نقش کارکنان در ادامه موفقیت های بانک غیرقابل انکار استT تاکید کرد: همه خدمات بانکی در نحوه رفتار و برخورد کارکنان شعب با مشتریان متجلی می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در جریان بازدید از شعبه ممتاز بلوار سجاد مشهد که در آن سعد اله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور و حسن مونسان رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی نیز حضور داشتند، با بیان این که بانکداری پیشرفته به دنبال خدمات دهی غیرحضوری به مشتری است، اظهار کرد: با این حال هرگز نمی توان خدمات چهره به چهره را از نظام بانکی حذف کرد و در نتیجه کارکنان شعب در خط مقدم ارائه خدمت به مشتریان هستند.
 
حسین زاده خدمت «بانک آفیسر» را یکی از پیشرفته ترین اقدامات بانک ملی ایران برای خدمت رسانی به مشتریان دانست و گفت: گرچه این خدمت بر بستر «بله» پیاده شده، اما نقش «اکانت آفیسر»ها به عنوان کارکنان بانک در آن محوری است.
 
مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین حمایت از تولید داخلی را محور سیاست های امسال بانک دانست و گفت: بانک ملی ایران هم اکنون در اوج جایگاه خود می باشد و اعتماد مردم به این بانک به شدت افزایش یافته است.
 
وی اظهار داشت: این بانک طی سال گذشته در زمینه پرداخت تسهیلات خرد و کلان و نیز پرداخت تسهیلات اشتغال زایی و ازدواج رتبه اول کشور را کسب کرد.
 
حسین زاده در ادامه به تشریح سیاست های بانک در سال جاری پرداخت و تاکید کرد: کسب سود و درآمد، محور همه اقدامات بانک در سال ۱۳۹۷ خواهد بود.
 
مدیرعامل بانک ملی ایران در این بازدید همچنین ضمن گفت و گوی صمیمانه با همکاران، از تلاش های آنها برای پیاده سازی اهداف بانک تقدیر کرد و دغدغه ها و پیشنهادهای آنها را شنید.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *