RSS
امروز دوشنبه ، ۱ بهمن ۱۳۹۷
آخرین اخبار

وظیفه بانک توسعه تعاون ارائه خدمات تخصصی بانکی به تعاونگران است

وزیر اقتصاد: از ممنوع‌الخروجی رییس خصوصی‌سازی بی‌اطلاعم

قدردانی از بانک سامان درهمایش ملی تجلیل ازبرگزیدگان مسئولیت‌پذیری

عرضه مرحله سوم نفت در بورس قطعی شد

رضایت اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی درودگران از بانک توسعه تعاون

تسهیلات ارزان‌قیمت بانک‌پاسارگاد برای فعالان اقتصادی

محصول بانک رفاه محصول برتر ایرانی شد

حکم قطعی پرونده ۵ صراف صادر شد

ارسال لایحه CFT به مجمع تشخیص مصلحت نظام

ثبت افزایش سرمایه ۱۲درصدی «فخاس»

سودسازی ۹۰۱ریالی «شتران» برای هرسهم

سود ۴۴ تومانی برای هرسهم «فسرب»

سود ۴ریالی در گزارش ۹ ماهه «خشرق»

افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی در «سمگا»

افزایش سرمایه «اتکام» تصویب شد

باجه بانک سینا در یاسوج به بهره برداری رسید

حمایت از اشتغال و کسب و کار با اعطای تسهیلات بدون سود

اعلام زمان برگزاری مجمع صاحبان سهام بانک گردشگری

آغاز ثبت نام در آزمون استخدامی بانک ملی ایران

واریز سود سهام عدالت مشمولان ادامه دارد

اقتصاد پویا و مولد در سایه صلح جاری است

رکورد شکنی سهام بانک دی در بازار سرمایه

نرخ دلار ۱۱هزارو ۳۳۴تومان

مدیرعامل سایپا تغییر کرد

بیمه‌ها به پلاسکو چقدر خسارت دادند؟

مدیرعامل بانک ملی ایران:

نقش کارکنان در ادامه موفقیت های بانک غیرقابل انکار است

۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۲/۱۸کد خبر: 242025
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که نقش کارکنان در ادامه موفقیت های بانک غیرقابل انکار استT تاکید کرد: همه خدمات بانکی در نحوه رفتار و برخورد کارکنان شعب با مشتریان متجلی می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در جریان بازدید از شعبه ممتاز بلوار سجاد مشهد که در آن سعد اله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور و حسن مونسان رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی نیز حضور داشتند، با بیان این که بانکداری پیشرفته به دنبال خدمات دهی غیرحضوری به مشتری است، اظهار کرد: با این حال هرگز نمی توان خدمات چهره به چهره را از نظام بانکی حذف کرد و در نتیجه کارکنان شعب در خط مقدم ارائه خدمت به مشتریان هستند.
 
حسین زاده خدمت «بانک آفیسر» را یکی از پیشرفته ترین اقدامات بانک ملی ایران برای خدمت رسانی به مشتریان دانست و گفت: گرچه این خدمت بر بستر «بله» پیاده شده، اما نقش «اکانت آفیسر»ها به عنوان کارکنان بانک در آن محوری است.
 
مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین حمایت از تولید داخلی را محور سیاست های امسال بانک دانست و گفت: بانک ملی ایران هم اکنون در اوج جایگاه خود می باشد و اعتماد مردم به این بانک به شدت افزایش یافته است.
 
وی اظهار داشت: این بانک طی سال گذشته در زمینه پرداخت تسهیلات خرد و کلان و نیز پرداخت تسهیلات اشتغال زایی و ازدواج رتبه اول کشور را کسب کرد.
 
حسین زاده در ادامه به تشریح سیاست های بانک در سال جاری پرداخت و تاکید کرد: کسب سود و درآمد، محور همه اقدامات بانک در سال ۱۳۹۷ خواهد بود.
 
مدیرعامل بانک ملی ایران در این بازدید همچنین ضمن گفت و گوی صمیمانه با همکاران، از تلاش های آنها برای پیاده سازی اهداف بانک تقدیر کرد و دغدغه ها و پیشنهادهای آنها را شنید.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *