RSS
امروز جمعه ، ۴ خرداد ۱۳۹۷
آخرین اخبار

احتمال جایگزین شدن طلا با پول برای پرداخت به ایران

مغایرت ارز مجازی با قانون پولشویی

پیشنهاد صندوق بین المللی پول به سعودی‌ها

خطر بروز سفته بازی در بازار مسکن

تقدیر امام جمعه ارومیه از بانک مهر اقتصاد

عذرخواهی بانک تجارت برای اختلال درخدمات الکترونیک

پیش بینی یک موسسه آمریکایی از نتایج اقتصادی تحریم ایران

اعلام زمان مجمع فوق العاده بانک قوامین

امرالهی مدیر عامل بیمه رازی استعفاء داد

علت توقف عرضه های اولیه، هیجان بورس است

معاملات آتی بورس فلزات لندن به یوآن

صدور و تمدید غیرحضوری دفترچه‌های درمانی

گرانی طلا

رشد قیمت سکه / دلار یک تومان گران شد

کاهش متقاضیان انواع تسهیلات خرید مسکن

بلاک چین وارد عرصه بانکداری می شود

۴محصول ایران خودرو گران شد

شرط حذف وثیقه از وام اشتغال روستایی

آسان پرداخت ۶ خردادماه به مجمع می‌رود

رئیس‌جمهوری: تامین ارز مورد نیاز مردم

مدیریت ریسک قیمت و ارتقای شفافیت با قراردادهای آتی

ادامه توزیع سود سهام عدالت مشمولان باقی مانده

ایران نرخ مرجع زعفران را در دنیا تعیین می کند

وزارت امور خارجه تحریم رییس کل بانک مرکزی را محکوم کرد

دیدار مدیران و کارکنان بانک دی با جانبازان آسایشگاه ثارالله

مدیرعامل بانک ملی ایران:

نقش کارکنان در ادامه موفقیت های بانک غیرقابل انکار است

۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۲/۱۸کد خبر: 242025
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که نقش کارکنان در ادامه موفقیت های بانک غیرقابل انکار استT تاکید کرد: همه خدمات بانکی در نحوه رفتار و برخورد کارکنان شعب با مشتریان متجلی می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در جریان بازدید از شعبه ممتاز بلوار سجاد مشهد که در آن سعد اله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه دو کشور و حسن مونسان رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی نیز حضور داشتند، با بیان این که بانکداری پیشرفته به دنبال خدمات دهی غیرحضوری به مشتری است، اظهار کرد: با این حال هرگز نمی توان خدمات چهره به چهره را از نظام بانکی حذف کرد و در نتیجه کارکنان شعب در خط مقدم ارائه خدمت به مشتریان هستند.
 
حسین زاده خدمت «بانک آفیسر» را یکی از پیشرفته ترین اقدامات بانک ملی ایران برای خدمت رسانی به مشتریان دانست و گفت: گرچه این خدمت بر بستر «بله» پیاده شده، اما نقش «اکانت آفیسر»ها به عنوان کارکنان بانک در آن محوری است.
 
مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین حمایت از تولید داخلی را محور سیاست های امسال بانک دانست و گفت: بانک ملی ایران هم اکنون در اوج جایگاه خود می باشد و اعتماد مردم به این بانک به شدت افزایش یافته است.
 
وی اظهار داشت: این بانک طی سال گذشته در زمینه پرداخت تسهیلات خرد و کلان و نیز پرداخت تسهیلات اشتغال زایی و ازدواج رتبه اول کشور را کسب کرد.
 
حسین زاده در ادامه به تشریح سیاست های بانک در سال جاری پرداخت و تاکید کرد: کسب سود و درآمد، محور همه اقدامات بانک در سال ۱۳۹۷ خواهد بود.
 
مدیرعامل بانک ملی ایران در این بازدید همچنین ضمن گفت و گوی صمیمانه با همکاران، از تلاش های آنها برای پیاده سازی اهداف بانک تقدیر کرد و دغدغه ها و پیشنهادهای آنها را شنید.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *