RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

رییس هیات مدیره موسسه ملل خبر داد؛

ارائه کارت اعتباری خرید کالای ایرانی در شعب موسسه ملل

۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۲/۱۶کد خبر: 241875
ایستانیوز:رییس هیات مدیره موسسه ملل گفت: کارت اعتباری خرید کالای ایرانی به زودی در شعب موسسه ملل در قالب پرداخت تسهیلات ارائه می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محمدرضا مروجی با بیان اینکه برنامه این موسسه در سال ۹۷ پرداخت تسهیلات در قالب حمایت از کالای ایرانی است گفت: بزودی کارت اعتباری خرید کالای ایرانی در شعب موسسه ملل در قالب پرداخت تسهیلات ارائه می‌شود.
 
وی ادامه داد: کارت های اعتباری به‌طور آزمایشی از پانزدهم اردیبهشت ماه آغاز به کار خواهد کرد و در صورت موفقیت ارائه آن در تمامی شعبات موسسه اعتباری ملل امکان‌پذیر خواهد بود. قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری ملل بیان داشت: در مجمع عمومی مجوز افزایش سرمایه ۲ هزار میلیارد ریالی را از سهامداران گرفته‌ایم و احتمالاً در سال ۹۷ این افزایش سرمایه عملیاتی خواهد شد و سرمایه موسسه به ۸۰۰۰ میلیارد ریال خواهد رسید.
 
مروجی با بیان اینکه حداقل سرمایه مورد نیاز برای بانک شدن ۴۰۰ میلیارد تومان است بیان داشت: با توجه به اینکه هم اکنون سرمایه موسسه بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان است از نظر قانونی و نیز تاییدیه اعضای هیئت مدیره هیچ مشکلی جهت تبدیل موسسه به بانک نداریم و درخواست خود را در این خصوص به بانک مرکزی ارائه کرده ایم.
 
وی ادامه داد: زیرساخت های موسسه اعتباری ملل برای بانک شدن را فراهم نموده ایم و هر وقت مسئولان محترم بانک مرکزی صلاح بدانند این آمادگی را داریم که موسسه را به بانک تبدیل کنیم. رییس هیات مدیره موسسه اعتباری ملل با اشاره به اینکه در سال گذشته از حدود ۳۸۰ هزار سپرده گذاران تعاونی وحدت بیش از ۹۸ درصد آنها را ساماندهی کرده ایم، ادامه داد: حدود ۹۰۰۰ نفر از سپرده‌گذاران این تعاونی باقیمانده که از این تعداد نیز به هر یک ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده ایم.
 
وی افزود: در مرحله اول ۲۷۰ هزار نفر از سپرده‌گذاران این تعاونی با اعتباری معادل ۹۰ میلیارد تومان از منابع موسسه ملل پرداخت شده و ساماندهی بسیاری از سپرده‌گذاران بدون کسر سود سپرده آنان انجام شده است.
 
مروجی ادامه داد: رایزنی‌هایی را با بانک مرکزی و قوه قضائیه برای پرداخت سپرده ۹۰۰۰ نفر دیگر نیز انجام دادیم که تا حدودی به نتیجه رسیده و انشالله تا ۲ تا ۳ ماه آینده تسویه کل سپرده گذاران انجام خواهد شد. مروجی افزود: هم اکنون موسسه اعتباری ملل در جایگاه مناسبی در بین بانکها و موسسات مالی و اعتباری قرار دارد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *