RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

افتتاح شعبه اردبیل بیمه سرمد

۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۲/۱۰کد خبر: 241565
ایستانیوز: شعبه اردبیل به جمع شعب بیمه سرمد پیوست
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،در ابتدای این مراسم خانم عاشوری ضمن تشکر و قدردانی از اعتماد هیات مدیره محترم شرکت بیمه سرمد به ایشان، اظهار امیدواری کرد: با توجه به پتانسیل های استان اردبیل، تاسیس شعبه در این استان، خدمات شایسته ای را به هموطنان اردبیلی ارائه نموده و در جهت فرهنگسازی بیمه و افزایش سهم بیمه ای استان در کشور گام های مثبتی بردارد.
در ادامه، جناب آقای نصیری نیز بانک صادرات را پشتوانه ای همیشگی برای بیمه سرمد عنوان کرد و افزود: بر اساس آمارهای ارائه شده، این شرکت جزو سودآورترین شرکتهای زیرمجموعه بانک صادرات بوده است و این بانک در بحث سوپر مارکت مالی خود از خدمات بیمه ای این شرکت بهره برده است.
در ادامه این مراسم، مهندس مهدوی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، برگزاری مراسم افتتاحیه این شعبه در این ایام مبارک را تقارنی نیکو دانست و هدف از تاسیس شعبه در استان اردبیل را ارائه خدمات مطلوب و شایسته به هموطنان این استان و شعب بانک صادرات در این منطقه عنوان کرد.
وی با بیان اینکه در سال 1396، رشد دو برابری پرتفوی را با همکاری و همیاری پرسنل و کلیه سطوح مدیریتی بانک معظم صادرات نسبت به مدت مشابه در سال قبل، شاهد بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: در سال گذشته به واسطه تعاملاتی که با این بانک صورت گرفت، کل شعب بانک صادرات در تمامی استان های کشور تحت پوشش بیمه سرمد قرار گرفتند.
معاون طرح و توسعه بیمه سرمد با اشاره به اینکه این شرکت در سال گذشته موفق شد بالاترین میزان سودآوری در بین شرکت‌های بیمه‌ای همطراز را با سیاست های صحیح اعضای محترم هیات مدیره در زمینه اعمال مدیریت ریسک از آنِ خود نماید، افزود: سهم ثالث 13 درصدی بیمه سرمد در مقایسه با سهم ثالث 40 درصدی صنعت و سهم 26 درصدی پرتفوی در رشته بیمه‌های زندگی به عنوان محصولی استراتژیک، در مقابل سهم 19 درصدی صنعت بیمه در این رشته، ترکیب متوازن پرتفوی در سال گذشته را نشان می‌دهد.
مهندس مهدوی همچنین از پایین بودن نسبت خسارت 42 درصدی شرکت در مقایسه با نسبت خسارت 65 درصدی صنعت بیمه و نسبت خسارت پایین در رشته شخص ثالث به میزان 33 درصد در مقایسه با نسبت خسارت 71 درصدی صنعت بیمه در بازه زمانی سال 1396 خبر داد و تصریح کرد: پایین نگاه داشتن ضریب خسارت در رشته شخص ثالث به عنوان رشته ای زیانده و با ضریب خسارت بالا در صنعت، دستاورد مثبتی بود که با اعمال صحیح مدیریت ریسک در سال گذشته به آن دست یافتیم.
وی از کسب رتبه یک توانگری مالی با تایید بیمه مرکزی ج.ا.ا در طول چهار سال فعالیت شرکت به عنوان دستاورد مهم دیگری نام برد و ادامه داد: بیمه سرمد در طول فعالیت خود تلاش نموده با ارائه نرخ های کارشناسی و خدمت رسانی بهینه به مشتریان، نگاه خود را بر پرتفوی محوری معطوف نکرده و سودآوری و ترکیب متوازن پرتفوی را در دستور کار خود قرار دهد.
در انتهای این مراسم، حکم سرپرستی شعبه با امضای جناب آقای دکتر کاتب، با حضور آقایان افلاکی معاون فرماندار استان، نصیری مدیر شعب بانک صادرات استان اردبیل و مهندس مهدوی معاون طرح و برنامه به سرکار خانم معصومه عاشوری تقدیم شد.
بر اساس این گزارش، شعبه اردبیل بیمه سرمد به نشانی اردبیل، خیابان ساحلی، حد فاصل میدان قدس و میدان یحیوی، پلاک 28 و شماره تماس 33246281-045 به مدیریت سرکار خانم عاشوری آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به هموطنان این استان خواهد بود.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *