RSS
امروز چهارشنبه ، ۲۸ آذر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

انتخاب پژوهشگر بانک ملت به عنوان پژوهشگر برتر نظام بانکی

اقتصاد کوپنی چگونه در چین به تاریخ پیوست؟

طلای سیاه آینده مبهمی دارد

بازار صادراتی قیر ایران در حال آب شدن است

بانک کشاورزی زمینه ساز توسعه کشاورزی

کارمند بانک ملی پژوهشگر برتر شد

سرمایه گذاری بانک پارسیان در معادن

از زیرساخت‌های آموزش الکترونیک در بانک صادرات تقدیر شد

بهره برداری از مدرسه شهدای بانک ملّی در رامسر

کلید ٨٠ واحد مسکونی ساخته شده بانک صادرات تحویل زلزله‌زدگان شد

دستگیری سارق حساب‌های بانکی سالمندان

صنعت بیمه چگونه ورشکسته می شود؟

پیش بینی بانک فرانسوی درباره قیمت طلا

قرض الحسنه، نگین بانکداری اسلامی

تفاهم نامه انجمن خبرنگاران بازارسرمایه و شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس

ارایه بیمه نامه جامع مجتمع های مسکونی توسط بیمه پارسیان

آیین تنفیذ حکم مدیرعامل جدید بیمه ملت برگزار شد

بانک قرض‌الحسنه‌مهرایران حامی واقعی زنان سرپرست خانوار

تأیید مشروط کلیات «وارانت سبد سهام» در کمیته فقهی سازمان بورس

دلار ۹۹۴۰تومان شد

درآمد ارزی ۳.۶تریلیون دلاری کشور در ۵۸سال

شرایط مراجعه مأموران مالیاتی تغییر کرد +جزئیات

سکه طرح جدید ۳ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان شد

ارزش دو درصدی معاملات اختراع در بازار دارایی فکری

تسهیلات بانک‌ها کجا رفت؟

مدیرعامل ساتا در اجلاس سراسری کارکنان بیمه‌کوثر عنوان‌کرد:

طرح‌ریزی عامل تحول درون‌سازمانی

۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۲/۹کد خبر: 241489
ایستانیوز:مسئولان سازمان‌ها با ارایه و اجرای نظام طرح‌ریزی می‌توانند تحولات عظیمی را در درون سازمان خود ایجاد کنند.
به‌گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)؛ مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی نیروهای‌مسلح در اجلاس سراسری کارکنان بیمه کوثر، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: تغییر، نواوری و افزایش ارزش افزوده و در نهایت تحول، ضامن طرح‌ریزی در یک سازمان است.
ابراهیم محمودزاده خاطرنشان‌کرد: حرکت عظیم، یکپارچگی، هم‌افزایی و هم‌سویی از ارزش‌های نظام طرح‌ریزی است.
وی ارزش‌محوری را یکی از ارکان سازمان دانست و گفت: سازمان‌ها علاوه‌بر خروجی‌های مشهود با ارایه خروجی‌های نامشهود از قبیل دانش، نواوری، خلاقیت، مهارت، تجربه و ارتباطات سازمانی و همدلی می‌توانند سازمان خود را تضمین کنند.
مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی نیروهای‌مسلح با بیان اینکه نظام برنامه‌ریزی موتور پویایی سازمان است، افزود: شرکت‌ها با اجرای برنامه‌های راهبردی و اثربخشی و نیز ارایه طرح‌های جدید می‌توانند سهم بازار را افزایش دهند و با بالندگی خود بر رقبا فایق آیند.   

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه کوثر، ساتا
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *