RSS
امروز سه شنبه ، ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
آخرین اخبار

اگر بانک مرکزی دخالت نکند، حباب سکه می‌ترکد

از "الف" تا "ی" ارزهای دیجیتالی

شگرد جدید صرافان در فروش ارز

زمان واریز یارانه مردادماه مشخص شد

امکان ثبت اینترنتی درخواست برای دریافت پایانه فروشگاهی بانک ملت

حمایت بانک کشاورزی از سنت حسنه ازدواج

انتشار شماره جدید ماهنامه بیمه دانا

پاسخگویی صددرصدی بیمه آسیا

افزایش اعتماد عمومی و رشد سرمایه‌گذاری در بانک شهر

نقش حساس تأمین اجتماعی در شرایط دشوار اقتصادی

مکاتبه مالیاتی بانک‌ها با جهانگیری

رشد ۲۴۰۰واحدی شاخص بورس

دستورالعمل توازن صادراتی تصویب شد

متوسط مالیات هر پزشک ۵.۷ میلیون

نرخ دلار به زیر ۸ هزار تومان رسید

انتخاب رئیس و نایب رئیس شورای عمومی سندیکای بیمه گران

شرکت مخابرات سرویس های ویژه به صنعت بیمه ارایه می دهد

بیمه گذاران الحاقیه بیمه بدنه خودرو تهیه کنند

سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار بیمه‌ای به ۴ میلیارد دلار رسید

دستورالعمل تامین و انتقال ارز هزینه‌های حمل‌ونقل کالا ابلاغ شد

راهکارهای ۱۰ گانه ساماندهی بازار مسکن

ابلاغ صورت‌های مالی نمونه به شرکت‌های کارگزاری

انتصاب مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین

نظام پیشنهادها، محور مجله شماره ۲۵۳ بانک ملی ایران

شارژ آزمایشی مگامدول چادرملو با موفقیت انجام شد

مدیرعامل ساتا در اجلاس سراسری کارکنان بیمه‌کوثر عنوان‌کرد:

طرح‌ریزی عامل تحول درون‌سازمانی

۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۲/۹کد خبر: 241489
ایستانیوز:مسئولان سازمان‌ها با ارایه و اجرای نظام طرح‌ریزی می‌توانند تحولات عظیمی را در درون سازمان خود ایجاد کنند.
به‌گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)؛ مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی نیروهای‌مسلح در اجلاس سراسری کارکنان بیمه کوثر، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: تغییر، نواوری و افزایش ارزش افزوده و در نهایت تحول، ضامن طرح‌ریزی در یک سازمان است.
ابراهیم محمودزاده خاطرنشان‌کرد: حرکت عظیم، یکپارچگی، هم‌افزایی و هم‌سویی از ارزش‌های نظام طرح‌ریزی است.
وی ارزش‌محوری را یکی از ارکان سازمان دانست و گفت: سازمان‌ها علاوه‌بر خروجی‌های مشهود با ارایه خروجی‌های نامشهود از قبیل دانش، نواوری، خلاقیت، مهارت، تجربه و ارتباطات سازمانی و همدلی می‌توانند سازمان خود را تضمین کنند.
مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی نیروهای‌مسلح با بیان اینکه نظام برنامه‌ریزی موتور پویایی سازمان است، افزود: شرکت‌ها با اجرای برنامه‌های راهبردی و اثربخشی و نیز ارایه طرح‌های جدید می‌توانند سهم بازار را افزایش دهند و با بالندگی خود بر رقبا فایق آیند.   

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه کوثر، ساتا
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *