RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

بسیجیان بانک صادرات ایران راهی «نور» شدند

۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۲/۹کد خبر: 241446
ایستانیوز:همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه، بسیجیان بانک صادرات ایران در قالب کاروان «راهیان نور» از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، کاروان بسیجیان بانک صادرات ایران متشکل از اعضای بسیج ستاد مرکزی و استان تهران به مناسبت اعیاد شعبانیه، میلاد مبارک سیدالشهدا (ع) و حضرت اباالفضل‌العباس (ع) (روز پاسدار و روز جانباز) و همچنین در آستانه فرا رسیدن ولادت امام زمان(عج)، در یک اردوی ٣ روزه با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور، یاد و خاطره حماسه‌ها و جانفشانی های رزمندگان غیور کشور را گرامی داشتند.
 
بنا براین گزارش مناطق عملیاتی فتح‌المبین، فکه، هویزه، شلمچه، اروندرود، طلائیه و سایر مناطق عملیاتی جنوب مقصد بازدید کاروان بسیجیان بانک صادرات ایران بود که با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر دفاع مقدس و درس گرفتن از رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام انجام شد.
 
سردار هادی اسماعیل‌زاده از سرداران دفاع مقدس در این بازدید با بیان منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اینکه «راهیان نور یک فناوری است و جنگ گنج است و آیا توانسته ایم آن را استخراج کنیم»، به روایت موقعیت استراتژیک منطقه عملیاتی فتح‌المبین پرداخت و گفت: مهمترین درس از حضور در کاروان‌های «راهیان نور»، ایستادگی در برابر فشارهای بیرونی در عرصه‌های مختلف و پیشرفت کشور است و راه پیش رو همان راه دفاع مقدس است که باید به جوانانمان، اراده و عظم مقاومت تا رسیدن به پیروزی نهایی را آموخت.
 
وی افزود: پیروزی های آینده مردم ایران در گرو درس گرفتن از رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است که در قالب کاروان‌های «راهیان نور» می‌توان به بخش عظیمی از این ظرفیت دست یافت.
 
وی در خاتمه با نقل قولی دیگر از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مبنی بر اینکه «فلسفه راهیان نور زیارت با معرفت است» گفت: به مناطق عملیاتی باید با چشم دل آمد نه با چشم سر.
 
گفتنی است، بسیجیان و ایثارگران بانک صادرات ایران در قالب گردان های عاشورا حضور مستمری در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی داشته اند به نحوی که این بانک ٩٥ شهید دفاع مقدس، منا و  مدافع حرم تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *