RSS
امروز سه شنبه ، ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

نا اطمینانی ها، برنامه ریزی بنگاه های اقتصادی را سخت کرد

مصائب تعطیلی پنجشنبه‌ها

شرایط و نحوه دریافت وام بدون سود بانک سپه

ارز ۲۸۵۰۰تومانی پرداخت نشود، تورم افزایش می‌یابد

توسعه خدمات بیمه‌ای ملت در سال ۱۴۰۳

جلسه مهم فعالان بازار با رئیس سازمان بورس

تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزارهای نوین

پرداخت ما‌به‌التفاوت سود قطعی و علی‌الحساب بانک سامان

مالیات خودروهای لوکس اعلام شد

ذخایر خارجی بانک مرکزی رشد کرد

جزییات تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند؟

ریزش بیت کوین ادامه دارد؟

رای پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد

حقوق وزارت کار ۱۴۰۳ بالاخره چقدر است؟

“گروه مالی شهر” زیرمجموعه خود را راهی فرابورس می‌کند

پیش بینی بورس از نگاه ارزش دلاری

قیمت طلا دوباره گران شد

روش های استعلام اعتبار صاحب چک

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی :

با هدایت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، از کالای ایرانی حمایت می کنیم

۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۲/۸کد خبر: 241426
ایستانیوز: داور ماهیکار عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی در دومین مرحله از همایش سراسری روسای شعب این بانک با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی گفت: برهمین اساس، در بانک کشاورزی نیز تحقق اهداف توسعه پایدار از راه توسعه متوازن و رشد فراگیر درهدایت سرمایه گذاری مدنظر قرار گرفته و در سال جاری درصدد افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی هستیم و معتقدیم اگر این مهم را محقق کنیم، سهم خود را در تحقق شعار ملی حمایت از کالای ایرانی به سرانجام رسانده‌ایم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، ماهیکار در تبیین شعار سال بانک کشاورزی با عنوان « خدمت بهتر، تسهیلات بیشتر و حمایت از تولید پایدار بخش کشاورزی» گفت: بخش اول این شعار برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مشتری به این معناست که همواره به دنبال این هستیم که فراتر از سطح انتظارات مشتریان باشیم.
وی تصریح کرد: علاوه بر کمیت و ارائه خدمات،امروزه مشتریان از ما کیفیت، دقت، رازداری، صداقت و پاسداری رادر انجام خدمات قابل ارائه انتظار دارند.
ماهیکار درباره تسهیلات بیشتر یا بخش دوم شعار سال بانک کشاورزی ابراز داشت: مقوله تسهیلات، چهار رکن اساسی را در خود مستتر دارد که این چهار رکن را می‌توان در ساده‌سازی روش‌ها، آگاهی مشتریان از روش‌های پرداخت، پرداخت تسهیلات در راستای افزایش بهره‌وری و تحقق مسولیت‌های اجتماعی و توجه به تحقق اهداف بانکداری سبز خلاصه کرد.
وی افزود: تولید پایدار در بخش کشاورزی نیز مشخصاتی دارد.کشاورزی پایدار آن نوع فعالیت هایی است که از لحاظ اقتصادی شکوفا، از لحاظ اجتماعی عادلانه، از نظر فرهنگی قابل قبول،ازنظر اکولوژیکی مناسب و بر روش علمی استوار باشد.
عضو هیات مدیره بانک کشاورزی در رابطه با بهبود ارتباط با مشتری و ارتقای کیفیت ارائه خدمات در سطح شعب گفت: در بانک کشاورزی معتقدیم، کسب رضایت مشتری با خوشرویی و خوش‌رفتاری به دست می آید و به عنوان مهم ترین سرمایه ما در بانک کشاورزی است.
 ماهی کار در تشریح مفهوم خوش‌رفتاری و خوش رویی رئیس شعبه با مشتری خاطر نشان کرد: شناختن مشتری، دوست داشتن مشتری، گوش دادن به حرف‌های مشتری، لذت بردن از کار کردن برای مشتری و داشتن رفتار منصفانه با او از مصادیق تکریم مشتریان است.
وی در ادامه بر نقش نظارتی روسای شعب تاکید کرد وافزود: اگر نظارت‌ها و کنتر‌ل‌های داخلی به درستی انجام شود، رویدادهای غیرمنتظره به حداقل می‌رسد، ریسک از دست دادن دارایی‌ها کاهش پیدا می‌کند، اعتماد به صورت‌های مالی بیشتر می‌شود، بهره‌وری افزایش می یابد، از هزینه‌کرد غیر ضرروی جلوگیری می‌شود و در نهایت رسالت اصلی سازمان تحقق یافته و سودآوری بانک حفظ می شود.
ماهیکار در بخش پایانی سخنان خود به کارکردها و مسئولیت‌های راهبردی روسای شعب اشاره کرد و گفت این کارکردها می‌تواند تحقق اهداف و برنامه‌های بانک در سال جاری را به دنبال داشته باشد لذا نظارت گسترده روسای شعب بر عملکرد شعب از کلیدواژه‌های تحقق شعار «خدمات بهتر، تسهیلات بیشتر، تولید پایدار بخش کشاورزی» است. 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *