RSS
امروز سه شنبه ، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

مدیرعامل بانک ملت تاکید کرد

پیوند تجاری با شرکت‌های معتبر داخلی در دستور کار بانک ملت

۱۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۲/۶کد خبر: 241307
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملت گفت: پیوند تجاری با برندها و شرکت‌های معتبر داخلی باید در دستور کار باشگاه قرار گیرد تا بتوانیم در راه تحقق شعار امسال در باشگاه مشتریان گام برداریم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محمد بیگدلی در هفتمین سالگرد تولد باشگاه مشتریان بانک ملت با اشاره به عملکرد بانک در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اظهارداشت: بانک ملت تنها به عنوان سازمانی اقتصادی مطرح نبوده و به مسئولیت‌های اجتماعی نیز اهمیت می‌دهد.
وی افزود: اقداماتی نظیر رونمایی از طرح هفت‌واره، آزادسازی بیش از ۱۶ هزار زندانی غیرعمد، خریداری و ارسال بیش از ۱۰۰ هزار جفت کفش برای محرومان، خروج ۱۰۰ هزار نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد با تسهیلات قرض الحسنه بانک ملت و تبدیل شدن آنها به کارآفرین، احداث ۶۲ مدرسه در مناطق محروم و احداث ۱۴ واحد خانه بهداشت در مناطق محروم اقداماتی بوده که بانک ملت با حمایت مشتریان و سهامداران خود در راستای هدف مسئولیت‌های اجتماعی انجام داده است.
مدیرعامل بانک ملت با اشاره به فعالیت‌های باشگاه مشتریان نیز گفت: باشگاه از بهمن ماه سال ۸۹ بعد از خصوصی سازی بانک ملت فعالیت‌های خود را آغاز کرده و اکنون با ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار عضو، بزرگترین باشگاه مشتریان در شبکه بانکی کشور است.
بیگدلی با بیان اینکه هدف اصلی ما در باشگاه خلق ارزش افزوده برای مشتریان است، گفت: در این مسیر علاوه بر شناسایی نیازها و ارج نهادن مشتریان جوایزی نیز به آنها اعطا می‌شود و توسعه روابط با شرکای تجاری، یک رابطه برد برد را ایجاد می‌کند که مشتریان، شرکا، بانک و باشگاه از آن منتفع می‌شوند.
مدیرعامل بانک ملت خاطرنشان کرد: اساس و فلسفه باشگاه حول محور خلق ارزش افزوده به مشتریان بوده که با برقراری ارتباط مستقیم، نیاز مشتری در بانک ملت به محصول تبدیل و ارائه می‌شود و هدف‌مان است که رویکرد مشتریان از وفاداری به هواداری تبدیل شود که در این راه قدم‌های مثبتی برداشته شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال ۹۷ با عنوان حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری، پیوند تجاری با برندها و شرکت‌های معتبر داخلی باید در دستور کار باشگاه قرار گیرد تا بتوانیم در راه تحقق شعار امسال در باشگاه مشتریان گام برداریم.
به نوشته ایبنا، مدیرعامل بانک ملت با بیان اینکه باید سهم از کیف پول مشتری را افزایش داد٬ چرا که این امر موجب انتفاع همه ذینفعان خواهد شد٬ گفت: باید مدلی یکپارچه بر اساس تأمین منافع همه ذینفعان باشگاه طراحی شود.
 



برچسب‌ها:بانک ملت
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *