RSS
امروز پنج شنبه ، ۲۶ مهر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

جزییات ورود اولین صندوق بازنشستگی به بازار سهام

تلاش بانک مرکزی برای خروج از سوئیفت

بررسی ۷ پرونده در دادسرای پولی و بانکی

بررسی عملکرد شعب بانک ایران زمین

واگذاری ۷۶۰ میلیارد تومان از اموال دولت در آبان ماه

کاهش قیمت طلا همزمان با افزایش دلار

امکان حضور تعاونی‌های سهامی خاص در فرابورس ایران

بانک صادرات ایران با «سپهر دانش» بانکداری را به مدارس برد

حضور بیمه آسیا در نمایشگاه بین المللی بورس،بانک ،بیمه و خصوصی سازی

رشد سهم تعاونی های حوزه پتروشیمی در معاملات بورس کالا

موزه بانک ملّی ایران میزبان سفیر کره جنوبی

عملکرد موفق شش‌ماهه اول بیمه‌‌کوثر

همراهی همه جانبه بانک ملت با زائران راهپیمایی اربعین حسینی

برندگان جشنواره های باشگاه مشتریان بانک سپه مشخص شدند

گرامیداشت روز عصای سفید با حمایت بانک مسکن

بانک پارسیان بانک پیشرو در حوزه دانش بنیان است

۱۱شعبه بانک آینده به سامانه خدمات بانکی نابینایان مجهز است

عرضه ۱۹۸ هزار تن فولاد و دو هزار تن سیمان در تالار محصولات صنعتی

پیش بینی ریز ۵۰ درصدی برای دلار

سکان وزارتخانه‌های اقتصادی به چه کسانی سپرده شود

شرکت های شستا روی دستش ماند

اطلاعیه انجمن لیزینگ درباره فعالیت برخی شرکت‌ها

پخش زنده مراسم قرعه‌کشی سپرده‌های قرض‌الحسنه بانک‌انصار

قرار داشتن ایران در فهرست سیاه FATF مبنای کارشناسی ندارد

تداوم رشد بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران عنوان کرد

دستاوردهای کم نظیر بانک ملی در بانکداری دیجیتال

۱۵:۴ - ۱۳۹۷/۲/۵کد خبر: 241272
ایستانیوز:عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: برخی دستاوردهای بانک ملی ایران در حوزه بانکداری الکترونیک و دیجیتال کم نظیر و حتی بی نظیر است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،مسعود خاتونی در بازدید از شعبه دانشگاه تبریز با بیان این که عملکرد اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی در همه بخش ها قابل تقدیر است، افزود: این دستاورد حاصل تلاش تک تک همکاران است.
وی با اشاره به این که امروز بانکداری الکترونیک و دیجیتال مفهوم تازه ای پیدا کرده است، اظهار کرد: بخش اعظم مصوبات هیات مدیره بانک ملی ایران به حوزه فناوری اطلاعات بر می گردد، چرا که بانکداری دنیا با سرعت به این سمت در حال حرکت است.
وی همچنین توسعه خدمات در حوزه بانکداری دیجیتال را نیازمند سرمایه گذاری زیاد دانست و خاطرنشان کرد: طبیعی است که منابع بانک برای این کار محدود است و از این روست که موضوع بانکداری کارمزدمحور در دستور کار قرار گرفته است.
خاتونی پیام رسان «بله» و سامانه «بام» را از بهترین دستاوردهای بانک ملی ایران در سال های اخیر دانست و گفت: خدمت تازه بانک که همان رمز یک بار مصرف کارت است و از طریق یک اپلیکیشن ارائه خواهد شد، برای همیشه امنیت کارت های بانکی را تامین خواهد کرد.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در ادامه از مرکز فناوری اطلاعات اداره امور شعب استان بازدید کرد و در جریان مسائل این بخش قرار گرفت.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *