RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

اجرای قانون بیمه شخص ثالث؛ اولویت صندوق تامین خسارت بدنی

۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۲/۴کد خبر: 240160
ایستانیوز:رییس صندوق تامین خسارت بدنی کشور اجرای تبصره ۵ ماده ۲۴ قانون بیمه شخص ثالث را اولویت این صندوق در سال ۹۷ اعلام کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارت بدنی کشور، علی جباری در دیدار مدیر و کارکنان روابط عمومی صندوق تامین خسارت بدنی کشور گفت: امسال رویکرد اصلی صندوق، رویکرد فرهنگی است و باید با فرهنگ سازی به کاهش تصادفات و تبع آن تلفات حوادث رانندگی کمک کنیم.
 
وی افزود: سال گذشته کمیته کاهش تلفات جاده ای و گسترش فرهنگ بیمه در صندوق راه اندازی شد، که این کمیته مسئولیت تببین و اجرای تبصره ۵ ماده ۲۴ قانون بیمه شخص ثالث را برعهده دارد؛ امیدواریم در سال ۹۷ به طور مستمر و کاربردی این کمیته فعال و پویا پیش برود.
 
جباری در توضیح تبصره ۵ گفت:در قانون شخص ثالث آمده است که صندوق می تواند با تصویب مجمع عمومی، حداکثر تا ۲ درصد از منابع مالی خود را جهت تعمیم امر بیمه، گسترش فرهنگ بیمه، ترغیب رانندگان فاقد بیمه نامه شخص ثالث به اخذ بیمه نامه و پیشگیری از زیان های ناشی از حوادث رانندگی از طریق عقد قرارداد با وزارتخانه ها و دستگاههای اجرائی ذی ربط از قبیل سازمان صدا و سیما، وزارتخانه های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان اختصاص دهد.
 
وی ادامه داد: دستگاه های نامبرده شده در این تبصره کاملا مشخص می کنند جامعه هدف فرهنگ سازی از نظر قانونگدار در گام اول دانش آموزان، دانشجویان، جوانان و در گام بعد عموم جامعه با همکاری اصحاب رسانه اعم از صدا و سیما و رسانه های الکترونیک و چاپی هستند.
 
تشکیل کمیته مشورتی رسانه ای برای جلوگیری از حوادث رانندگی
 
در این دیدار، کامران ناقوسی مدیر روابط عمومی صندوق با ارائه گزارشی از فعالیت های روابط عمومی در سال ۹۶ و توضیحاتی درباره جلسات کمیته کاهش تلفات جاده ای و گسترش فرهنگ بیمه گفت: در سال ۹۶ با حضور و عضویت مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی، سرهنگ جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور و دکتر گراوند استاد دانشگاه و فعال آسیب های اجتماعی، عزیززاده دبیر شورای فنی صندوق جلسات کمیته برگزار شد.
 
وی افزود: همان گونه که قانون به روشنی مشخص کرده است تدابیر و پیشنهادات لازم در جهت اجرای این تبصره در کارگروه تبیین و تدوین شد و با محوریت «پیشگیری از زیان اقتصادی و اجتماعی حوادث رانندگی» برای سال ۹۷ آماده اجرا است.
 
ناقوسی از تشکیل کمیته مشورتی رسانه ها خبرداده و اظهار داشت: بزودی به منظور بهره مندی از نظریات و مشاوره اصحاب رسانه در خصوص فرهنگ سازی، کمیته مشورتی رسانه تشکیل خواهد شد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *