RSS
امروز پنج شنبه ، ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
آخرین اخبار

اطلاعیه بانک کارآفرین در خصوص واگذاری چک‌های غیر صیادی

برگریزان استارتاپ‌ها در چله تابستان

نرخ ارز در بازار آزاد چطور تعیین می‌شود؟

بودجه‌ریزی عملیاتی کلید خورد

جلسه ویژه نوبخت با ۳۸اقتصاددان امضاکننده نامه به رئیس‌جمهور

ممنوعیت ۱۳۹۹ قلم کالای وارداتی بازنگری شد

آینده کشاورزی ایران چگونه رقم می خورد؟

قیمت ارز کاهش می یابد

یارانه مردادماه امشب در حساب سرپرستان خانوار

دردسر دلار برای طلا

برگ برنده بسته جدید ارزی

افزایش نرخ مبادله ای پوندو یورو

اگر یارانه ها بالا نرود اقتصاد قفل می شود

مواد اولیه تولید از پرداخت مابه‌التفاوت نرخ ارز مستثنا شود

پرداخت وام ۵میلیونی بازنشستگان از مهرماه

ترخیص کالاهای معاف از پرداخت سود بازرگانی طبق سنوات گذشته

صرافی یک بانک پملب شد!

انتشار کتاب آموزشی و بهسازی منابع انسانی با رویکرد صنعت بیمه

اجرایی شدن بیمه تکمیلی واعطای وام به خبرنگاران

کاهش ۹۰ هزار تومانی قیمت سکه

جزییات بخشنامه جدید ارزی

اطلاعیه بانک سرمایه در موردعدم پذیرش چک های غیرصیادی از ۲۸ مرداد

اطلاعیه بانک سرمایه در موردعدم پذیرش چک های غیرصیادی از ۲۸ مرداد

کاهش شاخص بورس

رییس اتاق تهران خواستار اصلاح ماده ۵ مصوبه ارزی دولت شد

علیپوردر جمع مدیران و رؤسای شعب بیمه نوین ،

نیازهای اساسی صنعت بیمه را بشناسید

۱۵:۲ - ۱۳۹۷/۲/۲کد خبر: 240012
ایستانیوز: دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران گفت : صنعت بیمه برای تقویت ساختار و بهبود الگوهای خدمت رسانی خود نیازمند نگاه و تفکر سیستمی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، هم زمان با نخستین نشست سراسری مدیران ستادی و رؤسای شعب سیدمحمد علیپور؛ دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در جمع مدیران و رؤسای شعب بیمه نوین با اعلام این مطلب افزود: هماهنگی بین اجزای یک سیستم نکته‌ای است که در فعالیت‌های تخصصی باید روی آن تمرکز کرد و برای رویارویی با چالش‌ها، از حالت انفعال خارج شد. اگر ما صنعت بیمه را یک کل در نظر بگیریم این نکته قابل تأمل است که وضعیت تک تک عناصر آن بر عملکرد و کارکرد کل این سیستم، مؤثر است.
وی در ادامه گفت: صنعت بیمه نیز به‌عنوان یک صنعت تخصصی و خدمت رسان باید نقش مثبت و اثربخش خود را در توسعه اقتصادی و اجتماعی به عنوان یک عنصر اثرگذار ایفا کند و برای آنکه مورد وثوق اجتماع باشد، باید برای اعتمادسازی در جامعه، به صورت برنامه‌مند تلاش کنند چرا که تصویرِ خوب با خدماتِ خوب ساخته می‌شود.
علیپور در بخش دیگری از صحبت های خود به نقش شبکه فروش شرکت های بیمه در ایجاد اعتماد عمومی به این صنعت خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین نکات قوت در شرکت های بیمه برخورداری از شبکه فروشِ توانمند، صادق و اطمینان‌بخش، است. نمایندگان به عنوان بخشی مهمی از این مجموعه می توانند در استقرار سیستم کارا و متمرکز در ایجاد زنجیره خدمات ارزش آفرین، در چرخه اعتماد جامعه مؤثر باشند.
دبیرکل سندکای بیمه گران ایران در پایان نیز با اشاره به عملکرد بیمه نوین تصریح کرد: شرایط پایدار کنونی بیمه نوین، حاصل هماهنگی و تعامل سازنده بین اضلاعِ تجربه،تخصص و انگیزه در این شرکت است. خوشبختانه این شرکت در چند سال اخیر با برنامه ریزی و هدف گذاری موفق شده است موقعیت خود را بهبود بخشد و در این مسیر تک تک اعضای این شرکت سهیم بوده اند.
 نخستین نشست سراسری مدیران ستادی و رؤسای شعب بیمه نوین در سال ۱۳۹۷با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و معاونان این شرکت و دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران به عنوان میهمان این گردهمایی برگزار شد و طی آن علاوه بر ارائه گزارش عملکرد و برنامه های عملیاتی سال ۹۷و مقالاتی از سوی مدیریت های مختلف، ۹پنل تخصصی توسط رؤسای شعب به طور گروهی ارائه شد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *