RSS
امروز یکشنبه ، ۳۰ دی ۱۳۹۷
آخرین اخبار

وظیفه بانک توسعه تعاون ارائه خدمات تخصصی بانکی به تعاونگران است

وزیر اقتصاد: از ممنوع‌الخروجی رییس خصوصی‌سازی بی‌اطلاعم

قدردانی از بانک سامان درهمایش ملی تجلیل ازبرگزیدگان مسئولیت‌پذیری

عرضه مرحله سوم نفت در بورس قطعی شد

رضایت اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی درودگران از بانک توسعه تعاون

تسهیلات ارزان‌قیمت بانک‌پاسارگاد برای فعالان اقتصادی

محصول بانک رفاه محصول برتر ایرانی شد

حکم قطعی پرونده ۵ صراف صادر شد

ارسال لایحه CFT به مجمع تشخیص مصلحت نظام

ثبت افزایش سرمایه ۱۲درصدی «فخاس»

سودسازی ۹۰۱ریالی «شتران» برای هرسهم

سود ۴۴ تومانی برای هرسهم «فسرب»

سود ۴ریالی در گزارش ۹ ماهه «خشرق»

افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی در «سمگا»

افزایش سرمایه «اتکام» تصویب شد

باجه بانک سینا در یاسوج به بهره برداری رسید

حمایت از اشتغال و کسب و کار با اعطای تسهیلات بدون سود

اعلام زمان برگزاری مجمع صاحبان سهام بانک گردشگری

آغاز ثبت نام در آزمون استخدامی بانک ملی ایران

واریز سود سهام عدالت مشمولان ادامه دارد

اقتصاد پویا و مولد در سایه صلح جاری است

رکورد شکنی سهام بانک دی در بازار سرمایه

نرخ دلار ۱۱هزارو ۳۳۴تومان

مدیرعامل سایپا تغییر کرد

بیمه‌ها به پلاسکو چقدر خسارت دادند؟

علیپوردر جمع مدیران و رؤسای شعب بیمه نوین ،

نیازهای اساسی صنعت بیمه را بشناسید

۱۵:۲ - ۱۳۹۷/۲/۲کد خبر: 240012
ایستانیوز: دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران گفت : صنعت بیمه برای تقویت ساختار و بهبود الگوهای خدمت رسانی خود نیازمند نگاه و تفکر سیستمی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، هم زمان با نخستین نشست سراسری مدیران ستادی و رؤسای شعب سیدمحمد علیپور؛ دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در جمع مدیران و رؤسای شعب بیمه نوین با اعلام این مطلب افزود: هماهنگی بین اجزای یک سیستم نکته‌ای است که در فعالیت‌های تخصصی باید روی آن تمرکز کرد و برای رویارویی با چالش‌ها، از حالت انفعال خارج شد. اگر ما صنعت بیمه را یک کل در نظر بگیریم این نکته قابل تأمل است که وضعیت تک تک عناصر آن بر عملکرد و کارکرد کل این سیستم، مؤثر است.
وی در ادامه گفت: صنعت بیمه نیز به‌عنوان یک صنعت تخصصی و خدمت رسان باید نقش مثبت و اثربخش خود را در توسعه اقتصادی و اجتماعی به عنوان یک عنصر اثرگذار ایفا کند و برای آنکه مورد وثوق اجتماع باشد، باید برای اعتمادسازی در جامعه، به صورت برنامه‌مند تلاش کنند چرا که تصویرِ خوب با خدماتِ خوب ساخته می‌شود.
علیپور در بخش دیگری از صحبت های خود به نقش شبکه فروش شرکت های بیمه در ایجاد اعتماد عمومی به این صنعت خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین نکات قوت در شرکت های بیمه برخورداری از شبکه فروشِ توانمند، صادق و اطمینان‌بخش، است. نمایندگان به عنوان بخشی مهمی از این مجموعه می توانند در استقرار سیستم کارا و متمرکز در ایجاد زنجیره خدمات ارزش آفرین، در چرخه اعتماد جامعه مؤثر باشند.
دبیرکل سندکای بیمه گران ایران در پایان نیز با اشاره به عملکرد بیمه نوین تصریح کرد: شرایط پایدار کنونی بیمه نوین، حاصل هماهنگی و تعامل سازنده بین اضلاعِ تجربه،تخصص و انگیزه در این شرکت است. خوشبختانه این شرکت در چند سال اخیر با برنامه ریزی و هدف گذاری موفق شده است موقعیت خود را بهبود بخشد و در این مسیر تک تک اعضای این شرکت سهیم بوده اند.
 نخستین نشست سراسری مدیران ستادی و رؤسای شعب بیمه نوین در سال ۱۳۹۷با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و معاونان این شرکت و دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران به عنوان میهمان این گردهمایی برگزار شد و طی آن علاوه بر ارائه گزارش عملکرد و برنامه های عملیاتی سال ۹۷و مقالاتی از سوی مدیریت های مختلف، ۹پنل تخصصی توسط رؤسای شعب به طور گروهی ارائه شد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *