RSS
امروز دوشنبه ، ۷ خرداد ۱۳۹۷
آخرین اخبار

حق بیمه قراردادهای حمل و نقل مواد نفتی کاهش یافت

مجمع آپ ٥٩ تومان سود تقسیم کرد

پول سپرده‌گذاران موسسات مالی از کجا پرداخت شد؟

فهرست شرکت‌های اروپایی فعال در ایران‌

تحریم های جدید برای کالاهای عربی

هواپیمای اختصاصی روحانی در لیست تحریم آمریکا

بدهکار بزرگ بانکی از کشور گریخت

نرخ مالیات بر درآمد سال‌۹۷ +جدول

دیدار مدیر منطقه ای بانک ایران زمین و مدیر استانی بیمه آرمان

از ایجاد بانک‌های سرمایه‌گذاری برای رونق‌دهی به تولید تا اصلاح ساختار بانک مرکزی

بازگشت شبکه صرافان مجاز به فعالیت

پروژه‌های میدکو، با حمایت بانک پاسارگاد به بهره‌برداری رسیده‌اند

تولید ۳۷۹.۹میلیارد ریال حق بیمه توسط بیمه دی

تمدید طرح خدمت میان بانک ملی و توسعه صادرات

بانک مرکزی آمریکا خواستار حفظ استقلال خود در مقابل کاخ سفید شد

روایت های «سفیران فرهنگی» بانک صادرات از دریچه دوربین

شفافیت شرکت های سرمایه گذاری بیشتر می شود

کاهش ریسک همکاری‌ با کشورها در شرایط جدید ضرورت دارد

زمان حل و فصل مشکلات بانکی تعیین شد

ارتباط بانک‌های ایرانی با «سوئیفت» حفظ می‌شود؟

پس از افت به ۱۴۰۰ دلار می رسد

تراکنش میلیاردی بانک شهر در نمایشگاه قرآن

لزوم استانداردسازی صورت‌های مالی بانک‌ها

افزایش قیمت طلا و سکه در بازار

بیمه البرز زائران حرم امام خمینی (ره ) را بیمه کرد

علیپوردر جمع مدیران و رؤسای شعب بیمه نوین ،

نیازهای اساسی صنعت بیمه را بشناسید

۱۵:۲ - ۱۳۹۷/۲/۲کد خبر: 240012
ایستانیوز: دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران گفت : صنعت بیمه برای تقویت ساختار و بهبود الگوهای خدمت رسانی خود نیازمند نگاه و تفکر سیستمی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، هم زمان با نخستین نشست سراسری مدیران ستادی و رؤسای شعب سیدمحمد علیپور؛ دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در جمع مدیران و رؤسای شعب بیمه نوین با اعلام این مطلب افزود: هماهنگی بین اجزای یک سیستم نکته‌ای است که در فعالیت‌های تخصصی باید روی آن تمرکز کرد و برای رویارویی با چالش‌ها، از حالت انفعال خارج شد. اگر ما صنعت بیمه را یک کل در نظر بگیریم این نکته قابل تأمل است که وضعیت تک تک عناصر آن بر عملکرد و کارکرد کل این سیستم، مؤثر است.
وی در ادامه گفت: صنعت بیمه نیز به‌عنوان یک صنعت تخصصی و خدمت رسان باید نقش مثبت و اثربخش خود را در توسعه اقتصادی و اجتماعی به عنوان یک عنصر اثرگذار ایفا کند و برای آنکه مورد وثوق اجتماع باشد، باید برای اعتمادسازی در جامعه، به صورت برنامه‌مند تلاش کنند چرا که تصویرِ خوب با خدماتِ خوب ساخته می‌شود.
علیپور در بخش دیگری از صحبت های خود به نقش شبکه فروش شرکت های بیمه در ایجاد اعتماد عمومی به این صنعت خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین نکات قوت در شرکت های بیمه برخورداری از شبکه فروشِ توانمند، صادق و اطمینان‌بخش، است. نمایندگان به عنوان بخشی مهمی از این مجموعه می توانند در استقرار سیستم کارا و متمرکز در ایجاد زنجیره خدمات ارزش آفرین، در چرخه اعتماد جامعه مؤثر باشند.
دبیرکل سندکای بیمه گران ایران در پایان نیز با اشاره به عملکرد بیمه نوین تصریح کرد: شرایط پایدار کنونی بیمه نوین، حاصل هماهنگی و تعامل سازنده بین اضلاعِ تجربه،تخصص و انگیزه در این شرکت است. خوشبختانه این شرکت در چند سال اخیر با برنامه ریزی و هدف گذاری موفق شده است موقعیت خود را بهبود بخشد و در این مسیر تک تک اعضای این شرکت سهیم بوده اند.
 نخستین نشست سراسری مدیران ستادی و رؤسای شعب بیمه نوین در سال ۱۳۹۷با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و معاونان این شرکت و دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران به عنوان میهمان این گردهمایی برگزار شد و طی آن علاوه بر ارائه گزارش عملکرد و برنامه های عملیاتی سال ۹۷و مقالاتی از سوی مدیریت های مختلف، ۹پنل تخصصی توسط رؤسای شعب به طور گروهی ارائه شد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *