RSS
امروز جمعه ، ۴ خرداد ۱۳۹۷
آخرین اخبار

احتمال جایگزین شدن طلا با پول برای پرداخت به ایران

مغایرت ارز مجازی با قانون پولشویی

پیشنهاد صندوق بین المللی پول به سعودی‌ها

خطر بروز سفته بازی در بازار مسکن

تقدیر امام جمعه ارومیه از بانک مهر اقتصاد

عذرخواهی بانک تجارت برای اختلال درخدمات الکترونیک

پیش بینی یک موسسه آمریکایی از نتایج اقتصادی تحریم ایران

اعلام زمان مجمع فوق العاده بانک قوامین

امرالهی مدیر عامل بیمه رازی استعفاء داد

علت توقف عرضه های اولیه، هیجان بورس است

معاملات آتی بورس فلزات لندن به یوآن

صدور و تمدید غیرحضوری دفترچه‌های درمانی

گرانی طلا

رشد قیمت سکه / دلار یک تومان گران شد

کاهش متقاضیان انواع تسهیلات خرید مسکن

بلاک چین وارد عرصه بانکداری می شود

۴محصول ایران خودرو گران شد

شرط حذف وثیقه از وام اشتغال روستایی

آسان پرداخت ۶ خردادماه به مجمع می‌رود

رئیس‌جمهوری: تامین ارز مورد نیاز مردم

مدیریت ریسک قیمت و ارتقای شفافیت با قراردادهای آتی

ادامه توزیع سود سهام عدالت مشمولان باقی مانده

ایران نرخ مرجع زعفران را در دنیا تعیین می کند

وزارت امور خارجه تحریم رییس کل بانک مرکزی را محکوم کرد

دیدار مدیران و کارکنان بانک دی با جانبازان آسایشگاه ثارالله

علیپوردر جمع مدیران و رؤسای شعب بیمه نوین ،

نیازهای اساسی صنعت بیمه را بشناسید

۱۵:۲ - ۱۳۹۷/۲/۲کد خبر: 240012
ایستانیوز: دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران گفت : صنعت بیمه برای تقویت ساختار و بهبود الگوهای خدمت رسانی خود نیازمند نگاه و تفکر سیستمی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، هم زمان با نخستین نشست سراسری مدیران ستادی و رؤسای شعب سیدمحمد علیپور؛ دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در جمع مدیران و رؤسای شعب بیمه نوین با اعلام این مطلب افزود: هماهنگی بین اجزای یک سیستم نکته‌ای است که در فعالیت‌های تخصصی باید روی آن تمرکز کرد و برای رویارویی با چالش‌ها، از حالت انفعال خارج شد. اگر ما صنعت بیمه را یک کل در نظر بگیریم این نکته قابل تأمل است که وضعیت تک تک عناصر آن بر عملکرد و کارکرد کل این سیستم، مؤثر است.
وی در ادامه گفت: صنعت بیمه نیز به‌عنوان یک صنعت تخصصی و خدمت رسان باید نقش مثبت و اثربخش خود را در توسعه اقتصادی و اجتماعی به عنوان یک عنصر اثرگذار ایفا کند و برای آنکه مورد وثوق اجتماع باشد، باید برای اعتمادسازی در جامعه، به صورت برنامه‌مند تلاش کنند چرا که تصویرِ خوب با خدماتِ خوب ساخته می‌شود.
علیپور در بخش دیگری از صحبت های خود به نقش شبکه فروش شرکت های بیمه در ایجاد اعتماد عمومی به این صنعت خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین نکات قوت در شرکت های بیمه برخورداری از شبکه فروشِ توانمند، صادق و اطمینان‌بخش، است. نمایندگان به عنوان بخشی مهمی از این مجموعه می توانند در استقرار سیستم کارا و متمرکز در ایجاد زنجیره خدمات ارزش آفرین، در چرخه اعتماد جامعه مؤثر باشند.
دبیرکل سندکای بیمه گران ایران در پایان نیز با اشاره به عملکرد بیمه نوین تصریح کرد: شرایط پایدار کنونی بیمه نوین، حاصل هماهنگی و تعامل سازنده بین اضلاعِ تجربه،تخصص و انگیزه در این شرکت است. خوشبختانه این شرکت در چند سال اخیر با برنامه ریزی و هدف گذاری موفق شده است موقعیت خود را بهبود بخشد و در این مسیر تک تک اعضای این شرکت سهیم بوده اند.
 نخستین نشست سراسری مدیران ستادی و رؤسای شعب بیمه نوین در سال ۱۳۹۷با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و معاونان این شرکت و دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران به عنوان میهمان این گردهمایی برگزار شد و طی آن علاوه بر ارائه گزارش عملکرد و برنامه های عملیاتی سال ۹۷و مقالاتی از سوی مدیریت های مختلف، ۹پنل تخصصی توسط رؤسای شعب به طور گروهی ارائه شد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *