RSS
امروز دوشنبه ، ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
آخرین اخبار

تراز تجاری مثبت ۲۷۱ میلیون دلار شد

پدر تجارت چای ایران در گذشت

سعید لیلاز قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو دیزل شد

هشدار به خریداران طلا

طرح ممنوعیت واگذاری سکه بهار آزادی اعلام وصول شد

تعداد وام‌های مسکن پرداختی ۲ برابر شد

مشتریان خوش «پیمان» بانک صادرات جایزه ویژه می‌گیرند

کاربران کانون جوانه‎های بانک ملی، مدیران اقتصادی آینده ایران

بانک رفاه پیشقراول حوزه سلامت

تفحص از بانک مرکزی کلید خورد

اعضای هیات مدیره ایران خودرو انتخاب شدند

نسبت‌های عجیب نرخ ارز در سامانه سنا

سرگردانی خریداران خودروهای پیش خرید خارجی

جزییات بازگشایی نماد معاملاتی «های وب»

تغییرات نرخ تورم در ۱۶ ماه گذشته

لزوم اصلاح نقشه ارزی کشور

کاهش قیمت سکه در بازار

رشد ۲۸۱۸ واحدی شاخص کل بورس

برگزاری کارگاه آموزشی بیمه های عمر و پس انداز بیمه آسیا

راه‌اندازی سامانه‌ای برای اعلام قیمت ارز برای عامه مردم

خریدوفروش مصنوعات طلا در حد صفر است

صنعت بیمه بر پایه دانش بیم‌سنجی استوار است

تهیه بیمه نامه عمر از محل خسارت فوت

بیمه کارآفرین نه به سهامداران سود داد نه به هیات مدیره پاداش

اطمینان نهاوندیان در مورد کنترل نوسانات ارزی

علیپوردر جمع مدیران و رؤسای شعب بیمه نوین ،

نیازهای اساسی صنعت بیمه را بشناسید

۱۵:۲ - ۱۳۹۷/۲/۲کد خبر: 240012
ایستانیوز: دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران گفت : صنعت بیمه برای تقویت ساختار و بهبود الگوهای خدمت رسانی خود نیازمند نگاه و تفکر سیستمی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، هم زمان با نخستین نشست سراسری مدیران ستادی و رؤسای شعب سیدمحمد علیپور؛ دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در جمع مدیران و رؤسای شعب بیمه نوین با اعلام این مطلب افزود: هماهنگی بین اجزای یک سیستم نکته‌ای است که در فعالیت‌های تخصصی باید روی آن تمرکز کرد و برای رویارویی با چالش‌ها، از حالت انفعال خارج شد. اگر ما صنعت بیمه را یک کل در نظر بگیریم این نکته قابل تأمل است که وضعیت تک تک عناصر آن بر عملکرد و کارکرد کل این سیستم، مؤثر است.
وی در ادامه گفت: صنعت بیمه نیز به‌عنوان یک صنعت تخصصی و خدمت رسان باید نقش مثبت و اثربخش خود را در توسعه اقتصادی و اجتماعی به عنوان یک عنصر اثرگذار ایفا کند و برای آنکه مورد وثوق اجتماع باشد، باید برای اعتمادسازی در جامعه، به صورت برنامه‌مند تلاش کنند چرا که تصویرِ خوب با خدماتِ خوب ساخته می‌شود.
علیپور در بخش دیگری از صحبت های خود به نقش شبکه فروش شرکت های بیمه در ایجاد اعتماد عمومی به این صنعت خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین نکات قوت در شرکت های بیمه برخورداری از شبکه فروشِ توانمند، صادق و اطمینان‌بخش، است. نمایندگان به عنوان بخشی مهمی از این مجموعه می توانند در استقرار سیستم کارا و متمرکز در ایجاد زنجیره خدمات ارزش آفرین، در چرخه اعتماد جامعه مؤثر باشند.
دبیرکل سندکای بیمه گران ایران در پایان نیز با اشاره به عملکرد بیمه نوین تصریح کرد: شرایط پایدار کنونی بیمه نوین، حاصل هماهنگی و تعامل سازنده بین اضلاعِ تجربه،تخصص و انگیزه در این شرکت است. خوشبختانه این شرکت در چند سال اخیر با برنامه ریزی و هدف گذاری موفق شده است موقعیت خود را بهبود بخشد و در این مسیر تک تک اعضای این شرکت سهیم بوده اند.
 نخستین نشست سراسری مدیران ستادی و رؤسای شعب بیمه نوین در سال ۱۳۹۷با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و معاونان این شرکت و دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران به عنوان میهمان این گردهمایی برگزار شد و طی آن علاوه بر ارائه گزارش عملکرد و برنامه های عملیاتی سال ۹۷و مقالاتی از سوی مدیریت های مختلف، ۹پنل تخصصی توسط رؤسای شعب به طور گروهی ارائه شد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *