RSS
امروز پنج شنبه ، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

بیمارستان تامین اجتماعی خوی امسال به بهره برداری می رسد

۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۲/۱کد خبر: 239948
ایستانیوز:معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: بیمارستان ٣٦ تختخوابی خوی در سال جاری به بهره برداری می رسد و بیمارستان های ٩٦ تختخوابی دزفول، ١٦٠ تختخوابی آبادان، ٦٤ تختخوابی لنگرود، ١٠٠ تختخوابی هدایت و٥٥٠ تختخوابی دکتر فیاض بخش تهران در زمره پروژه های در حال ساخت این سازمان هستند که در سالهای آتی مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکترمهدی درخشان با بیان اینکه در حال حاضر این سازمان ٧٠ بیمارستان ملکی فعال در کل کشور در اختیار دارد، افزود: تهران با ١٠ بیمارستان، خوزستان با ٦ بیمارستان و مازندران با ٥ بیمارستان استان هایی هستند که دارای بیشترین بیمارستان های ملکی این سازمان هستند.
وی افزود: بیمارستان های حضرت ولی عصر(عج) قائمشهر، ٢٩ بهمن تبریز و ١٧ شهریور مشهد نیز جزو قدیمی ترین بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی به شمار می روند.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با اشاره به قدمت برخی بیمارستان های این سازمان اظهار داشت: بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان از سال ١٣٣٧ تاکنون در حال خدمت رسانی است و شهید معیری، شهید فیاض بخش و شریعت رضوی نیز به عنوان قدیمی ترین بیمارستان های این سازمان در استان تهران در حال ارائه خدمات هستند.
وی با بیان اینکه برخی بیمارستان های تامین اجتماعی به صورت تخصصی در کشور فعالیت می کنند، گفت: بیمارستان شهید لواسانی تهران در بخش جراحی قلب، بیمارستان شهید معیری تهران در بخش ارتوپدی و بیمارستان شهید شریعت رضوی تهران در بخش داخلی قلب به صورت تخصصی خدمت رسانی می کنند.
دکتر درخشان اظهارداشت: بیمارستان شهید فیاض بخش تهران با دارا بودن ٤٤٨ تخت بیمارستانی، بیشترین تخت را در میان بیمارستان های این سازمان به خود اختصاص داده است  و از این حیث بیمارستان های شریعتی اصفهان( ٣٥٨ تخت)، استاد عالی نسب تبریز( ٣٠٠ تخت)، امام رضا(ع) ارومیه و شهدای کارگر یزد(٢٥٦ تخت) و دکتر غرضی اصفهان(٢٥٤ تخت) در جایگاههای بعدی قرار دارند.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: یک هزار و ١٠ پزشک عمومی، ٢ هزار و ٥١٥ پزشک متخصص و ١٢ هزار و ٩٥٣ نفر کادر پرستاری در بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی شاغل هستند و به بیمه شدگان و بازنشستگان خدمات ارائه می کنند.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:تامین اجتماعی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *