RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
آخرین اخبار

نرخ تورم فروردین ۸.۱ درصد شد

صدور مجوز ۳۰ میلیارد دلار فاینانس

فروش ارز مسافرتی در شهر فرودگاهی امام با خودپرداز

بررسی عملکرد شعب تحت پوشش مدیریت ۳ استان بانک ایران زمین

طرح عیدانه موسسه ملل یک ماه تمدید شد

حمایت ۳۱ هزار میلیارد ریالی بانک ملی از بنگاه های کوچک و متوسط

فرهنگ سازی در جهت کاهش تصادفات نیازامروز جامعه

مدیر حرفه ایی بانک ملت بعد از ۷ سال بازگشت

بیمارستان تامین اجتماعی خوی امسال به بهره برداری می رسد

بهبود جزیی شرایط کسب و کار در زمستان ۹۶

سردر گمی مشتریان در بازار خودرو

سیاست‌های جدید برای توزیع ارز مسافرتی رونمایی شد

وضعیت ارز دانشجویی امروز مشخص می‌شود

سکه در حال حاضر حباب ندارد

صرافی‌ها سکه هم نمی‌فروشند

کاهش ۲۵۸ واحدی شاخص بورس

درج یک شرکت ۳۰۰ میلیارد تومانی در فرابورس

افزایش ۱۳.۷ درصدی تولید انواع خودرو در سال ۹۶

بانک سینا در پیام رسان های داخلی

سارقان عابربانک‌ها دستگیر شدند

شفاف‌سازی تاثیرات دلار ۴۲۰۰ تومانی در تجارت

دلالان به دنبال ارز گردشگران

سیزدهمین جشنواره بین المللی پروژه‌های دانش‌آموزی با حمایت انصار

فروش بیش از ۲۰۰ مورد از املاک مازاد بانک تجارت در سال ۹۶

پیام تبریک مدیر عامل بانک تجارت به مناسبت روز جانباز

اهدای تندیس جشنواره «بانک محبوب من» به بانک ملی

۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۱/۲۷کد خبر: 239671
ایستانیوز:تندیس چهارمین دوره جشنواره «بانک محبوب من» به بانک ملی ایران اهدا شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، جشنواره «بانک محبوب من» هر ساله با هدف اعتلای سطح کیفی خدمات بانکداری و بهبود ارتباط مردم با بانک‌ها برگزار می شود و برآیند نتایج به دست آمده از این نظرسنجی اینترنتی نشان می دهد ۸۷ درصد مشتریان بانک ملی ایران و ۶.۱۳ درصد غیرمشتریان، این بانک را به عنوان بانک برتر و محبوب خود برگزیده اند.
 
حبیب الله رشید ارده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران در مراسم اهدای تندیس این جشنواره با بیان اینکه بانک ملی ایران همانند کشتی بزرگی است که دیگر بانک ها از آن پیروی می کنند، گفت: ارزیابی بانک ملی ایران از دیدگاه مشتریان توسط بخش های غیردولتی خارج از بانک همواره یکی از اهداف ما بوده است و از این رو ارزیابی صورت گرفته در این جشنواره ارزشمند است.
 
وی تاکید کرد: بانک ملی ایران در دوره قبلی این جشنواره نیز جزو سه بانک برتر کشور بوده است و آگاه کردن مدیران بانکی کشور از نظرات مردم یکی از مهم ترین دستاوردهای این جشنواره به شمار می رود.
 
لازم به ذکر است، شاخص ارزیابی انتخاب برترین بانک در این جشنواره که با حضور تمامی بانک های کشور برگزار شد، نظرات و دیدگاه های مردم درباره خدمات بانک ها به‌عنوان شاخص اصلی سنجش کیفیت و عملکرد بوده است و حدود ۱۰۰ هزار نفر نیز در آن مشارکت کردند.
 
در این دوره حدود ۱۹ هزار نفر اعلام کردند که در بانک ملی ایران حساب دارند. در ادامه، بیش از ۱۶ هزار نفر از مشتریان بانک ملی ایران و بیش از ۶۸۰۰ نفر از کسانی که اساسا مشتری بانک ملی ایران نیستند، این بانک را به عنوان بانک محبوب خود اعلام کرده اند. همچنین ۱۶ هزار و ۴۰۰ نفر از مشتریان کنونی بانک ملی ایران به همراه یک هزار و ۲۵۳ نفر از کسانی که مشتری این بانک نیستند، بانک ملی ایران را به دیگران توصیه کرده اند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *