RSS
امروز دوشنبه ، ۱ مرداد ۱۳۹۷
آخرین اخبار

قیمت سهم‌ها در بورس شروع به ریزش کرد

قیمت سکه آتی به مرز ۴ میلیون تومان رسید

بالا بودن حجم نقدینگی هر بازاری را دچار تلاطم می کند

قیمت سکه از ۳ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان گذشت

انتشار ۶ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت

جزییات مدل آزمایشگاهی ارز رمزپایه ملی اعلام شد

آغاز طرح گسترده بیمه تکمیلی رایگان رانندگان

نرخ سود ۲۱درصدی در بانک‌های خصوصی

دیدار هیات سرمایه گذاری کنسرسیوم فیلیپینی – چینی با مدیرعامل بانک صنعت و معدن

کاهش سقف مجاز موقعیت‌های تعهدی باز خرید سکه

فهرست همه گیرندگان ارز رسمی منتشر می‌شود

تعاونی‌های سهام عدالت بزودی تسویه حساب می‌شوند

با تسهیلات خرید دین بانک ملّی، دین خود را بپردازید!

حمایت گروه مالی سامان از جشنواره کیش

بانک‌های نظامی در بانک‌های دولتی ادغام می‌شوند

پول دانه‌درشت‌ها را از جیب مردم نپردازید

حباب ۷۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در بازار

بورس آتی سکه بسته نشده است

التهابات بازار ارز و تکرار سناریوی سال‌های گذشته

شاخص ملی کسب و کار در وضعیت قرمز

کار به بخش خصوصی سپرده شود

موافقت دولت با تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

عزم دولت برای مدیریت نقدینگی

برگزاری مجمع سالیانه بانک سینا با حداکثر سهامداران

افزایش نرخ تمام ارزها در اولین روز مرداد ماه

اهدای تندیس جشنواره «بانک محبوب من» به بانک ملی

۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۱/۲۷کد خبر: 239671
ایستانیوز:تندیس چهارمین دوره جشنواره «بانک محبوب من» به بانک ملی ایران اهدا شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، جشنواره «بانک محبوب من» هر ساله با هدف اعتلای سطح کیفی خدمات بانکداری و بهبود ارتباط مردم با بانک‌ها برگزار می شود و برآیند نتایج به دست آمده از این نظرسنجی اینترنتی نشان می دهد ۸۷ درصد مشتریان بانک ملی ایران و ۶.۱۳ درصد غیرمشتریان، این بانک را به عنوان بانک برتر و محبوب خود برگزیده اند.
 
حبیب الله رشید ارده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران در مراسم اهدای تندیس این جشنواره با بیان اینکه بانک ملی ایران همانند کشتی بزرگی است که دیگر بانک ها از آن پیروی می کنند، گفت: ارزیابی بانک ملی ایران از دیدگاه مشتریان توسط بخش های غیردولتی خارج از بانک همواره یکی از اهداف ما بوده است و از این رو ارزیابی صورت گرفته در این جشنواره ارزشمند است.
 
وی تاکید کرد: بانک ملی ایران در دوره قبلی این جشنواره نیز جزو سه بانک برتر کشور بوده است و آگاه کردن مدیران بانکی کشور از نظرات مردم یکی از مهم ترین دستاوردهای این جشنواره به شمار می رود.
 
لازم به ذکر است، شاخص ارزیابی انتخاب برترین بانک در این جشنواره که با حضور تمامی بانک های کشور برگزار شد، نظرات و دیدگاه های مردم درباره خدمات بانک ها به‌عنوان شاخص اصلی سنجش کیفیت و عملکرد بوده است و حدود ۱۰۰ هزار نفر نیز در آن مشارکت کردند.
 
در این دوره حدود ۱۹ هزار نفر اعلام کردند که در بانک ملی ایران حساب دارند. در ادامه، بیش از ۱۶ هزار نفر از مشتریان بانک ملی ایران و بیش از ۶۸۰۰ نفر از کسانی که اساسا مشتری بانک ملی ایران نیستند، این بانک را به عنوان بانک محبوب خود اعلام کرده اند. همچنین ۱۶ هزار و ۴۰۰ نفر از مشتریان کنونی بانک ملی ایران به همراه یک هزار و ۲۵۳ نفر از کسانی که مشتری این بانک نیستند، بانک ملی ایران را به دیگران توصیه کرده اند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *