RSS
امروز جمعه ، ۲۳ آذر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

هشدار رییس سابق فدرال‌رزرو درباره وقوع بحران مالی در آمریکا

مراقب صفحات جعلی پرداخت‌های بانکی آنلاین باشید

مدیرعامل بیمه ملت تعیین شد

پرداخت عوارض خروج از کشور الکترونیکی شد

راز از نفس افتادن قیمت دلار

سناتور آمریکایی: برجام پولی به ایران نداد

کشف قیمت ۳۱۵۰ ریالی «زکشت» در فرابورس

آموزشگاه سه کلاسه شهدای بانک رفاه افتتاح شد

شرط سازمان مالیاتی برای احتساب هزینه تنزیل اوراق بهادار اسلامی

۱۲۰برنده جشنواره آوای زرین بانک کشاورزی مشخص شدند

گزارش عملکرد تسهیلاتی بانک توسعه تعاون

صدور مجوز افزایش سرمایه بیمه تعاون

فرصت پایانی برای ارسال اثر به جشنواره عکس «نگاه به آینده»

بخش خصوصی به تامین مالی از طریق بورس کالا و انرژی متمایل است

تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم فروش املاک مازاد

آمادگی شعب ارزی بانک ها و صرافی ها جهت خرید ارز

به شرکت‌های تعاونی سهام عدالت نیاز نداریم

بدهکار بزرگ بانکی دستگیر شد

نرخ تورم در عراق و افغانستان، ۰.۲ درصد

نرخ دلار۹۹۰۰ تومان

دلیل اختلال هسته معاملات فرابورس مشخص شد

کاهش ۸۸۲ واحدی شاخص کل بورس

بیمه سامان اساسنامه خود را به روز کرد

زیان سهامداران از اخلال در هسته معاملات بازار سرمایه

در بازار ارز چه خبر است؟

اهدای تندیس جشنواره «بانک محبوب من» به بانک ملی

۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۱/۲۷کد خبر: 239671
ایستانیوز:تندیس چهارمین دوره جشنواره «بانک محبوب من» به بانک ملی ایران اهدا شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، جشنواره «بانک محبوب من» هر ساله با هدف اعتلای سطح کیفی خدمات بانکداری و بهبود ارتباط مردم با بانک‌ها برگزار می شود و برآیند نتایج به دست آمده از این نظرسنجی اینترنتی نشان می دهد ۸۷ درصد مشتریان بانک ملی ایران و ۶.۱۳ درصد غیرمشتریان، این بانک را به عنوان بانک برتر و محبوب خود برگزیده اند.
 
حبیب الله رشید ارده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران در مراسم اهدای تندیس این جشنواره با بیان اینکه بانک ملی ایران همانند کشتی بزرگی است که دیگر بانک ها از آن پیروی می کنند، گفت: ارزیابی بانک ملی ایران از دیدگاه مشتریان توسط بخش های غیردولتی خارج از بانک همواره یکی از اهداف ما بوده است و از این رو ارزیابی صورت گرفته در این جشنواره ارزشمند است.
 
وی تاکید کرد: بانک ملی ایران در دوره قبلی این جشنواره نیز جزو سه بانک برتر کشور بوده است و آگاه کردن مدیران بانکی کشور از نظرات مردم یکی از مهم ترین دستاوردهای این جشنواره به شمار می رود.
 
لازم به ذکر است، شاخص ارزیابی انتخاب برترین بانک در این جشنواره که با حضور تمامی بانک های کشور برگزار شد، نظرات و دیدگاه های مردم درباره خدمات بانک ها به‌عنوان شاخص اصلی سنجش کیفیت و عملکرد بوده است و حدود ۱۰۰ هزار نفر نیز در آن مشارکت کردند.
 
در این دوره حدود ۱۹ هزار نفر اعلام کردند که در بانک ملی ایران حساب دارند. در ادامه، بیش از ۱۶ هزار نفر از مشتریان بانک ملی ایران و بیش از ۶۸۰۰ نفر از کسانی که اساسا مشتری بانک ملی ایران نیستند، این بانک را به عنوان بانک محبوب خود اعلام کرده اند. همچنین ۱۶ هزار و ۴۰۰ نفر از مشتریان کنونی بانک ملی ایران به همراه یک هزار و ۲۵۳ نفر از کسانی که مشتری این بانک نیستند، بانک ملی ایران را به دیگران توصیه کرده اند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *