RSS
امروز سه شنبه ، ۶ فروردین ۱۳۹۸
آخرین اخبار

تشکیل ستاد بحران بیمه دی در استان گلستان

بازدید روسای شعب استان های گلستان و مازندران بیمه ما از مناطق سیل زده

بیمه کوثر در کنار سیل زدگان گلستان از روز اول حادثه

آمادگی بیمه آسیا برای پرداخت خسارت سیل استان های گلستان و مازندران

پرداخت خسارت زیان‌دیدگان سیل در شمال کشور

استمهال پرداخت بدهی محکومین رانندگی مازندران و گلستان

نقش آفرینی بورس کالا در رونق تولید

وضعیت ارز دانشجویی در سال۹۸ چگونه خواهد بود؟

بزرگترین اشتباه اقتصادی دولت در سال۹۷ چه بود؟

رشد ۵۳۵ واحدی شاخص بورس

در تحقق شعار سال تمام توان خود را به کار خواهیم بست

وضعیت اقتصاد ایران در سال ۹۸

بانکداران رفاه به یاری سیل زدگان شتافتند

هشدار به بانک های ناتراز

حق بیمه شخص ثالث ۱۵ درصد گران شد

حضور فعال بانک رفاه در مناطق سیل زده

کمک به سیل زدگان، قابل کسر درآمد مشمول مالیات پرداخت کنندگان است

قیمت طلای جهانی گران شد

رشد ۸۲۰۰۰ واحدی شاخص کل بورس

استقرار پایگاه کمک رسانی بانک قرض الحسنه مهر ایران در گلستان

رشد ۱۵۰ درصدی ارزش معاملات بازار سهام

یک کشتارگاه دولتی ۱۱ میلیارد تومان فروخته شد

مسابقه اینستاگرامی نوروزی بانک شهر

پرداخت فوری خسارت قربانیان سیل شمال کشور

آمادگی بیمه پارسیان جهت رسیدگی به پرونده های بیمه‌گذاران آسیب دیده از سیل

اهدای تندیس جشنواره «بانک محبوب من» به بانک ملی

۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۱/۲۷کد خبر: 239671
ایستانیوز:تندیس چهارمین دوره جشنواره «بانک محبوب من» به بانک ملی ایران اهدا شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، جشنواره «بانک محبوب من» هر ساله با هدف اعتلای سطح کیفی خدمات بانکداری و بهبود ارتباط مردم با بانک‌ها برگزار می شود و برآیند نتایج به دست آمده از این نظرسنجی اینترنتی نشان می دهد ۸۷ درصد مشتریان بانک ملی ایران و ۶.۱۳ درصد غیرمشتریان، این بانک را به عنوان بانک برتر و محبوب خود برگزیده اند.
 
حبیب الله رشید ارده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران در مراسم اهدای تندیس این جشنواره با بیان اینکه بانک ملی ایران همانند کشتی بزرگی است که دیگر بانک ها از آن پیروی می کنند، گفت: ارزیابی بانک ملی ایران از دیدگاه مشتریان توسط بخش های غیردولتی خارج از بانک همواره یکی از اهداف ما بوده است و از این رو ارزیابی صورت گرفته در این جشنواره ارزشمند است.
 
وی تاکید کرد: بانک ملی ایران در دوره قبلی این جشنواره نیز جزو سه بانک برتر کشور بوده است و آگاه کردن مدیران بانکی کشور از نظرات مردم یکی از مهم ترین دستاوردهای این جشنواره به شمار می رود.
 
لازم به ذکر است، شاخص ارزیابی انتخاب برترین بانک در این جشنواره که با حضور تمامی بانک های کشور برگزار شد، نظرات و دیدگاه های مردم درباره خدمات بانک ها به‌عنوان شاخص اصلی سنجش کیفیت و عملکرد بوده است و حدود ۱۰۰ هزار نفر نیز در آن مشارکت کردند.
 
در این دوره حدود ۱۹ هزار نفر اعلام کردند که در بانک ملی ایران حساب دارند. در ادامه، بیش از ۱۶ هزار نفر از مشتریان بانک ملی ایران و بیش از ۶۸۰۰ نفر از کسانی که اساسا مشتری بانک ملی ایران نیستند، این بانک را به عنوان بانک محبوب خود اعلام کرده اند. همچنین ۱۶ هزار و ۴۰۰ نفر از مشتریان کنونی بانک ملی ایران به همراه یک هزار و ۲۵۳ نفر از کسانی که مشتری این بانک نیستند، بانک ملی ایران را به دیگران توصیه کرده اند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *