RSS
امروز دوشنبه ، ۲ مهر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

تکذیب برخی نقل و قول‌های منتسب به رییس کل بانک مرکزی

نقش بی بدیل بانک ملی ایران در اقتصاد بانک محور کشور

استقبال از نسخه ویندوزی پات

قانون منع به کارگیری بازنشستگان در شستا اجرا می‌شود

مدارس شهدای بانک دی در مناطق زلزله زده کرمانشاه افتتاح شد

۲۵ درصد از کل معاملات در اختیار ۵ کارگزار

تور بخشودگی جرایم تسهیلاتی در بانک مسکن پهن‌تر شد

تمدید پرداخت وام بدون سپرده به خریداران مسکن

تاسیس صندوق حمایت از شرکت‌های بیمه

بررسی سیستم نظارت بانکی با تاکید بر قوانین بانکداری

بانک مرکزی اطلاعات ۴۰۰ صرافی‌ را لو نداده است

مصوبات شورای بیمه تضمین اجرایی ندارد

آخرین وضعیت سهام بانک پارسیان

۱۳۶هزار زن خانه دار تحت پوشش تامین اجتماعی

سکه ۴میلیون ۷۰۰هزار تومان

کاهش مجدد روپیه در برابر دلار

پیش‌بینی شرایط بازار طلا از زبان رییس اتحادیه

عرضه ریالی نفت در بورس

افزایش ۳۵۵۲واحدی شاخص بورس

تورم بالای ۱۰ درصدی ۵ گروه کالایی در یک ماه + جدول

توضیحات بانک صادرات از صورت های مالی سال ۹۶

نقش آفرینی بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی

افزایش موجودی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملّی

دستگیری باند جعل اسکناس‌ و چک پول

کاردگر مدیرعامل بیمه دانا شد

اهدای تندیس جشنواره «بانک محبوب من» به بانک ملی

۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۱/۲۷کد خبر: 239671
ایستانیوز:تندیس چهارمین دوره جشنواره «بانک محبوب من» به بانک ملی ایران اهدا شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، جشنواره «بانک محبوب من» هر ساله با هدف اعتلای سطح کیفی خدمات بانکداری و بهبود ارتباط مردم با بانک‌ها برگزار می شود و برآیند نتایج به دست آمده از این نظرسنجی اینترنتی نشان می دهد ۸۷ درصد مشتریان بانک ملی ایران و ۶.۱۳ درصد غیرمشتریان، این بانک را به عنوان بانک برتر و محبوب خود برگزیده اند.
 
حبیب الله رشید ارده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران در مراسم اهدای تندیس این جشنواره با بیان اینکه بانک ملی ایران همانند کشتی بزرگی است که دیگر بانک ها از آن پیروی می کنند، گفت: ارزیابی بانک ملی ایران از دیدگاه مشتریان توسط بخش های غیردولتی خارج از بانک همواره یکی از اهداف ما بوده است و از این رو ارزیابی صورت گرفته در این جشنواره ارزشمند است.
 
وی تاکید کرد: بانک ملی ایران در دوره قبلی این جشنواره نیز جزو سه بانک برتر کشور بوده است و آگاه کردن مدیران بانکی کشور از نظرات مردم یکی از مهم ترین دستاوردهای این جشنواره به شمار می رود.
 
لازم به ذکر است، شاخص ارزیابی انتخاب برترین بانک در این جشنواره که با حضور تمامی بانک های کشور برگزار شد، نظرات و دیدگاه های مردم درباره خدمات بانک ها به‌عنوان شاخص اصلی سنجش کیفیت و عملکرد بوده است و حدود ۱۰۰ هزار نفر نیز در آن مشارکت کردند.
 
در این دوره حدود ۱۹ هزار نفر اعلام کردند که در بانک ملی ایران حساب دارند. در ادامه، بیش از ۱۶ هزار نفر از مشتریان بانک ملی ایران و بیش از ۶۸۰۰ نفر از کسانی که اساسا مشتری بانک ملی ایران نیستند، این بانک را به عنوان بانک محبوب خود اعلام کرده اند. همچنین ۱۶ هزار و ۴۰۰ نفر از مشتریان کنونی بانک ملی ایران به همراه یک هزار و ۲۵۳ نفر از کسانی که مشتری این بانک نیستند، بانک ملی ایران را به دیگران توصیه کرده اند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *