RSS
امروز سه شنبه ، ۳ مهر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

تکذیب برخی نقل و قول‌های منتسب به رییس کل بانک مرکزی

نقش بی بدیل بانک ملی ایران در اقتصاد بانک محور کشور

استقبال از نسخه ویندوزی پات

قانون منع به کارگیری بازنشستگان در شستا اجرا می‌شود

مدارس شهدای بانک دی در مناطق زلزله زده کرمانشاه افتتاح شد

۲۵ درصد از کل معاملات در اختیار ۵ کارگزار

تور بخشودگی جرایم تسهیلاتی در بانک مسکن پهن‌تر شد

تمدید پرداخت وام بدون سپرده به خریداران مسکن

تاسیس صندوق حمایت از شرکت‌های بیمه

بررسی سیستم نظارت بانکی با تاکید بر قوانین بانکداری

بانک مرکزی اطلاعات ۴۰۰ صرافی‌ را لو نداده است

مصوبات شورای بیمه تضمین اجرایی ندارد

آخرین وضعیت سهام بانک پارسیان

۱۳۶هزار زن خانه دار تحت پوشش تامین اجتماعی

سکه ۴میلیون ۷۰۰هزار تومان

کاهش مجدد روپیه در برابر دلار

پیش‌بینی شرایط بازار طلا از زبان رییس اتحادیه

عرضه ریالی نفت در بورس

افزایش ۳۵۵۲واحدی شاخص بورس

تورم بالای ۱۰ درصدی ۵ گروه کالایی در یک ماه + جدول

توضیحات بانک صادرات از صورت های مالی سال ۹۶

نقش آفرینی بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی

افزایش موجودی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملّی

دستگیری باند جعل اسکناس‌ و چک پول

کاردگر مدیرعامل بیمه دانا شد

یکپارچگی فرایندها منجر شد

اخذ سه گواهینامه در یک روز برای ایران کیش

۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۱/۲۶کد خبر: 239503
ایستانیوز:احمد هادی پور معاون طرح و برنامه ایران کیش با اشاره به اینکه ایران کیش در سال ۹۶ ، طی یک روز موفق به اخذ و تمدید سه گواهینامه ایزو ۹۰۰۱،ایزو ۱۰۰۱۵،ایزو۱۰۰۰۴ موفق شده است گفت: این موضوع نشان می دهد که در کنار استانداردسازی فرایند سازمان ، یکپارچگی فرایندها نیز شکل گرفته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، احمد هادی پور معاون طرح و برنامه ایران کیش درباره اخذ استاندارد 10004 برای نخستین بار که در سال گذشته توسط ایران کیش دریافت شد اظهارداشت: اخذ این استاندارد بیان کننده این است که نگاه مشخصی برای افزایش سطح کیفی رضایت مشتریان درایران کیش وجوددارد و در جهت یافتن علت نارضایتی ها و کاهش آن ها گام بردارد.
 
هادی پور با اشاره به اینکه ایران کیش در سال 96 ، طی یک روز موفق به اخذ و تمدید سه گواهینامه ایزو 9001،ایزو 10015،ایزو10004 موفق شده است گفت: این موضوع نشان می دهد که در کنار استانداردسازی فرایند سازمان ، یکپارچگی فرایندها نیز شکل گرفته است.
 
وی اضافه می کند: باید برای میزان رضایتمندی سازوکاری تعبیه شده و در جهت حل مشکلات مردم ، طبق استاندارد ها اقدام کنیم ، این که چگونه سوالات رضایت سنجی با چه شاخص هایی تعیین و بازخورد ها چگونه و به کدام واحدها ارجاع داده بشود و در صدد اجرای این بازخورها چگونه گام برداشته شود طبق این استاندارد مشخص خواهد شد .
گفتنی است استاندارد 10004برای طراحی، برنامه ریزی و اجرای فرآیند پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان تدوین می شود
برطبق این استاندارد سازی ، تمام ذینفعان شناسایی می شوند، درادامه برای اکثر خدمات محصولات شاخص هایی تعریف می شود شاخص هایی که میزان رضایت استفاده و تمایل به استفاده از محصولات راتعریف می کند .
این استاندارد راهنمایی مطلوب برای تدوین روش های حرفه ای برای اندازه گیری میزان رضایت مشتریان است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *