RSS
امروز سه شنبه ، ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
آخرین اخبار

اختصاص هزینه هدایای تبلیغاتی برای آزادی زندانیان

اپلیکیشن پرداخت صاپ ٤٠ سکه بهار آزادی جایزه می‌دهد

تعطیلی خزانه جواهرات ملی در روز ۲۸ اسفند ماه

موزه بانک ملی ایران در ایام نوروز میزبان گردشگران است

۱۰ هزار میلیارد تومان وام خرید مسکن پرداخت شد

ادامه اصلاح مقررات بازار پایه فرابورس

پرداخت بیش از ۱۳ میلیارد ریال خسارت در یک فقره جرحی

تولید بیش از ۴ هزار خودرو در روز

رشد ۳۳۷۶واحدی شاخص بورس

کدام ارزها بیشترین وابستگی را به اقتصاد چین دارند؟

نفت برای هفتمین بار به بورس می‌آید

کاهش قیمت طلای جهانی

وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران وارد پکن شد

چرخ ادغام بانک ها به راه افتاد

قیمت دلار امروز به ۱۲۸۹۰ تومان رسید

مرغ محبوب‌ترین گوشتِ جهان ثروتمند است

اعلام نظر در باره پالرمو و CFT با رعایت منافع ملی

اقتصاد سالم زیر چتر ابزارهای مالی اسلامی

بازدید مدیرعامل بانک ملت از ۲ شرکت داروسازی در استان خراسان رضوی

مدیرعامل بانک ملت در جمع فرزندان شاهد:تکریم خانواده شهدا را وظیفه و افتخار می دانم

شرط بازگشت ارزش به پول ملی

تفکیک مصارف پایه پولی خلق شده توسط بانک مرکزی

در خصوص واگذاری شرکتهای"تامین سرمایه"

۱۱ هزار میلیارد ریال در بورس انرژی تامین مالی شد

۱۵۰ شعبه بانک تجارت میزبان مشتریان در تعطیلات نوروز

یکپارچگی فرایندها منجر شد

اخذ سه گواهینامه در یک روز برای ایران کیش

۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۱/۲۶کد خبر: 239503
ایستانیوز:احمد هادی پور معاون طرح و برنامه ایران کیش با اشاره به اینکه ایران کیش در سال ۹۶ ، طی یک روز موفق به اخذ و تمدید سه گواهینامه ایزو ۹۰۰۱،ایزو ۱۰۰۱۵،ایزو۱۰۰۰۴ موفق شده است گفت: این موضوع نشان می دهد که در کنار استانداردسازی فرایند سازمان ، یکپارچگی فرایندها نیز شکل گرفته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، احمد هادی پور معاون طرح و برنامه ایران کیش درباره اخذ استاندارد 10004 برای نخستین بار که در سال گذشته توسط ایران کیش دریافت شد اظهارداشت: اخذ این استاندارد بیان کننده این است که نگاه مشخصی برای افزایش سطح کیفی رضایت مشتریان درایران کیش وجوددارد و در جهت یافتن علت نارضایتی ها و کاهش آن ها گام بردارد.
 
هادی پور با اشاره به اینکه ایران کیش در سال 96 ، طی یک روز موفق به اخذ و تمدید سه گواهینامه ایزو 9001،ایزو 10015،ایزو10004 موفق شده است گفت: این موضوع نشان می دهد که در کنار استانداردسازی فرایند سازمان ، یکپارچگی فرایندها نیز شکل گرفته است.
 
وی اضافه می کند: باید برای میزان رضایتمندی سازوکاری تعبیه شده و در جهت حل مشکلات مردم ، طبق استاندارد ها اقدام کنیم ، این که چگونه سوالات رضایت سنجی با چه شاخص هایی تعیین و بازخورد ها چگونه و به کدام واحدها ارجاع داده بشود و در صدد اجرای این بازخورها چگونه گام برداشته شود طبق این استاندارد مشخص خواهد شد .
گفتنی است استاندارد 10004برای طراحی، برنامه ریزی و اجرای فرآیند پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان تدوین می شود
برطبق این استاندارد سازی ، تمام ذینفعان شناسایی می شوند، درادامه برای اکثر خدمات محصولات شاخص هایی تعریف می شود شاخص هایی که میزان رضایت استفاده و تمایل به استفاده از محصولات راتعریف می کند .
این استاندارد راهنمایی مطلوب برای تدوین روش های حرفه ای برای اندازه گیری میزان رضایت مشتریان است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *