RSS
امروز سه شنبه ، ۲۶ تیر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

نگرانی بخش خصوصی از نحوه تخصیص ارز و تأمین مواد اولیه تولید

بخش خصوصی واقعی به دنبال ارز سوبسیدی نیست

کشور آرایش جنگی به خود بگیرد

استفاده بخشی از اقساط وصولی مسکن ‌مهر برای خانه‌اولی‌ها

صدور ماهانه نیم میلیون «سپهر کارت» جدید در شعب بانک صادرات

ارایه خدمات حضوری ارزی در ساختمان فردوسی بانک مرکزی

برگزاری مجمع بانک گردشگری لغو شد

یارانه ۳.۵میلیون تومانی برای سهمیه ۱۰۰یورویی ارز مسافرتی

افزایش تولید گندم مرغوب با کمک بورس کالا

خودرویی‌ها مجددا بازار را به دست گرفتند

تغییر در مشخصات قرارداد آتی زعفران

راه اندازی نرم‌افزار موبایل‌وب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

بیمه‌های دولتی اروپایی ریسک همکاری با ایران را پوشش دهند

کاهش ۲۰میلیونی مراجعه به شعب تامین اجتماعی!

راهکارهای بهبود اشتغال در کشورهای موفق جهان

رشد ۳۵ درصدی پرداخت تسهیلات در بانک مسکن

بیمه‌‌کوثر در مسیر رشد و بالندگی

پاسخگویی سریع با سامانه هوش تجاری

مدیرعامل به پرداخت ملت، مدیر شایسته ملی شد

امکان پرداخت عوارض خروج از کشور حجاج با «بله» فراهم شد

اطلاعیه انجمن بلاکچین ایران در مورد خبر مصادره ۵۰۰ بیت کوین

تقدیر رییس هیات مدیره کارخانه دارویی بایرافلاک از بانک صنعت ومعدن

انتشار شماره ۲۵۲ مجله بانک ملّی ایران

ارتقای روابط بورسی ایران و غنا

درج یک شرکت جدید در پایه فرابورس

یکپارچگی فرایندها منجر شد

اخذ سه گواهینامه در یک روز برای ایران کیش

۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۱/۲۶کد خبر: 239503
ایستانیوز:احمد هادی پور معاون طرح و برنامه ایران کیش با اشاره به اینکه ایران کیش در سال ۹۶ ، طی یک روز موفق به اخذ و تمدید سه گواهینامه ایزو ۹۰۰۱،ایزو ۱۰۰۱۵،ایزو۱۰۰۰۴ موفق شده است گفت: این موضوع نشان می دهد که در کنار استانداردسازی فرایند سازمان ، یکپارچگی فرایندها نیز شکل گرفته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، احمد هادی پور معاون طرح و برنامه ایران کیش درباره اخذ استاندارد 10004 برای نخستین بار که در سال گذشته توسط ایران کیش دریافت شد اظهارداشت: اخذ این استاندارد بیان کننده این است که نگاه مشخصی برای افزایش سطح کیفی رضایت مشتریان درایران کیش وجوددارد و در جهت یافتن علت نارضایتی ها و کاهش آن ها گام بردارد.
 
هادی پور با اشاره به اینکه ایران کیش در سال 96 ، طی یک روز موفق به اخذ و تمدید سه گواهینامه ایزو 9001،ایزو 10015،ایزو10004 موفق شده است گفت: این موضوع نشان می دهد که در کنار استانداردسازی فرایند سازمان ، یکپارچگی فرایندها نیز شکل گرفته است.
 
وی اضافه می کند: باید برای میزان رضایتمندی سازوکاری تعبیه شده و در جهت حل مشکلات مردم ، طبق استاندارد ها اقدام کنیم ، این که چگونه سوالات رضایت سنجی با چه شاخص هایی تعیین و بازخورد ها چگونه و به کدام واحدها ارجاع داده بشود و در صدد اجرای این بازخورها چگونه گام برداشته شود طبق این استاندارد مشخص خواهد شد .
گفتنی است استاندارد 10004برای طراحی، برنامه ریزی و اجرای فرآیند پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان تدوین می شود
برطبق این استاندارد سازی ، تمام ذینفعان شناسایی می شوند، درادامه برای اکثر خدمات محصولات شاخص هایی تعریف می شود شاخص هایی که میزان رضایت استفاده و تمایل به استفاده از محصولات راتعریف می کند .
این استاندارد راهنمایی مطلوب برای تدوین روش های حرفه ای برای اندازه گیری میزان رضایت مشتریان است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *