RSS
امروز چهارشنبه ، ۲۱ آذر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

اصلاح آیین‌نامه‌های شورای عالی بیمه در دستور کار است

احراز هویت سهامدار ۱۰۲ ساله در سامانه سجام

بیمه سامان برای هر سهم ۲۳۶ریال سود شناسایی کرد

هزینه تنزیل اوراق دولتی، هزینه قابل قبول مالیاتی شد

عملکرد مثبت بانک توسعه صادرات در واگذاری اموال مازاد

اتوپلاس نوین، دغدغه و نگرانی مشتریان را رفع می کند

پیاده سازی پارکینگ هوشمند توسط شرکت فناپ زیرساخت

دریافت نشان تعالی منابع انسانی در جایزه استاندارد ۳۴۰۰۰ توسط بیمه زندگی خاورمیانه

مدیریت منابع انسانی بیمه دی برنده جایزه مدل ۳۴۰۰۰ شد

آغاز به کار مرکز تخصصی بیمه‌های زندگی شرکت بیمه نوین

وین‌کارت خود را کارت سوخت کنید جایزه ببرید

"سعید معادی" مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون شد

چالش کسب‌وکارها در سال ۲۰۱۹

سکه ۳میلیون و ۶۱۰هزار تومان شد

قیمت خرید دلار بازهم کاهشی شد

کاهش ۶۸۰ واحدی شاخص کل بورس

قراردادهای آتی سبد سهام، ۲۵ آذر در بورس تهران

مقاله برتر بیمه آسیا در همایش ملی بیمه و توسعه

تابلوی اوراق تسهیلات مسکن باز قرمز شد

نایب قهرمانی تیم شنای بانوان بانک ملی

نقش موزه بانک ملّی در استراتژی فرهنگی

بانک صادرات١٢٠ هزار فقره وام قرض‌الحسنه پرداخت کرد

تمدیدبیمه تکمیلی مستمری بگیران تامین اجتماعی

سرمایه گذاری ۱۰هزار میلیارد تومانی چادرملو در معدن

اعلام اسامی برندگان قرعه‌کشی سومین هفته جشنواره پرداخت الکترونیکی بانک کشاورزی

یکپارچگی فرایندها منجر شد

اخذ سه گواهینامه در یک روز برای ایران کیش

۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۱/۲۶کد خبر: 239503
ایستانیوز:احمد هادی پور معاون طرح و برنامه ایران کیش با اشاره به اینکه ایران کیش در سال ۹۶ ، طی یک روز موفق به اخذ و تمدید سه گواهینامه ایزو ۹۰۰۱،ایزو ۱۰۰۱۵،ایزو۱۰۰۰۴ موفق شده است گفت: این موضوع نشان می دهد که در کنار استانداردسازی فرایند سازمان ، یکپارچگی فرایندها نیز شکل گرفته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، احمد هادی پور معاون طرح و برنامه ایران کیش درباره اخذ استاندارد 10004 برای نخستین بار که در سال گذشته توسط ایران کیش دریافت شد اظهارداشت: اخذ این استاندارد بیان کننده این است که نگاه مشخصی برای افزایش سطح کیفی رضایت مشتریان درایران کیش وجوددارد و در جهت یافتن علت نارضایتی ها و کاهش آن ها گام بردارد.
 
هادی پور با اشاره به اینکه ایران کیش در سال 96 ، طی یک روز موفق به اخذ و تمدید سه گواهینامه ایزو 9001،ایزو 10015،ایزو10004 موفق شده است گفت: این موضوع نشان می دهد که در کنار استانداردسازی فرایند سازمان ، یکپارچگی فرایندها نیز شکل گرفته است.
 
وی اضافه می کند: باید برای میزان رضایتمندی سازوکاری تعبیه شده و در جهت حل مشکلات مردم ، طبق استاندارد ها اقدام کنیم ، این که چگونه سوالات رضایت سنجی با چه شاخص هایی تعیین و بازخورد ها چگونه و به کدام واحدها ارجاع داده بشود و در صدد اجرای این بازخورها چگونه گام برداشته شود طبق این استاندارد مشخص خواهد شد .
گفتنی است استاندارد 10004برای طراحی، برنامه ریزی و اجرای فرآیند پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان تدوین می شود
برطبق این استاندارد سازی ، تمام ذینفعان شناسایی می شوند، درادامه برای اکثر خدمات محصولات شاخص هایی تعریف می شود شاخص هایی که میزان رضایت استفاده و تمایل به استفاده از محصولات راتعریف می کند .
این استاندارد راهنمایی مطلوب برای تدوین روش های حرفه ای برای اندازه گیری میزان رضایت مشتریان است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *