RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

مدیرعامل بانک پارسیان مطرح کرد:

رونمایی از جدیدترین خدمات بانکی در فاینکس ۲۰۱۸

۱۲:۳ - ۱۳۹۷/۱/۲۵کد خبر: 239479
ایستانیوز:تفاوت یازدهمین دوره از نمایشگاه بین المللی بورس،بانک و بیمه نسبت به دیگر سال ها ، تقارن آن با اعلام نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری است. از این رو دو نهاد بانکی و بازار سرمایه می تواند خدمات خود در خصوص تامین مالی بنگاه های داخلی را به مخاطبان در این نمایشگاه ارائه دهند.
به گزارش پایگاه خبری بازارهای مالی(ایستانیوز)، کوروش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان در این زمینه به پایگاه سنا گفت: این دوره از نمایشگاه ویژگی­ های خاصی دارد که برگزاری آن می تواند بازتاب و انعکاسی از آن ویژگی ­ها برای بازار مالی کشور باشد.
وی در ادامه بیان کرد: از مهمترین ویژگی های این دوره نام گذاری سال جدید به نام سال حمایت از تولید کالای ایرانی است. این نامگذاری به عنوان یک موضوع بسیار مهم مطرح است که دو بازار پول و سرمایه نقش بی بدیلی در این موضوع دارند و باید به طور برجسته به آن بپردازند.
پرویزیان همچنین توضیح داد: این مسئله می­ تواند به عنوان تابلوی مشخصی از این نمایشگاه مطرح شود. حضور بانک­ها، شرکت­ های بزرگ مالی، نهادهای مالی و شرکت­ های تامین سرمایه در این نمایشگاه باید بتواند حمایت ویژه ­ای از دسترسی تولیدکنندگان به منابع مالی را فراهم کند.  
مدیرعامل بانک پارسیان در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به اثرات فرهنگی فاینکس 2018 بیان کرد: نمایشگاه های اینچنین تخصصی، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. نهادهای شرکت کننده می توانند خدمات و برنامه های خود را به صورت ساده تر در معرض دید عموم قرار دهند. تا مردم آن را ملاحظه کنند و نسبت به کارهایی که در حوزه های مختلف در حال انجام است آگاه شوند.
وی در تشریح این موضوع بیان کرد: به عنوان مثال امروزه بانک داری دچار تغییر و تحولات بنیادی شده است، به این صورت که بانک­ ها از حالت شعبه ­ای به بانک­ های الکترونیک تبدیل می ­شوند. امکاناتی که بانک­ها برای مردم فراهم کرده ­اند، زیرساخت ­هایی که مهیا است و خدمات متنوعی که در سبد کالایی آنها است همگی می ­تواند عرضه شود .
پرویزیان ادامه داد: معرفی این خدمات می تواند در جامعه امیدواری بیشتری ایجاد کند که ما می­ توانیم در سطح منطقه و در فضای بین­ المللی با اتکا بر دانش، توان، ظرفیت و پتانسیل­ های داخلی خود حرف ­هایی برای گفتن داشته باشیم.
مدیرعامل بانک پارسیان با بیان اینکه نظام بانکی کشور باید از فرصت فاینکس ۲۰۱۸ بهره‌بردای بهتری داشته باشد، افزود: مسائل و چالش‌های نظام بانکی به سرعت به اقتصاد کشور تعمیم پیدا می‌کند و لازم است از رویدادهایی که سایر حوزه‌های مالی نیز در آن حضور دارند برای هم اندیشی و حل این چالش‌ها استفاده کرد.
پرویزیان در پایان بیان کرد: بانک پارسیان نیز در یازدهمین دوره از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه حضور فعالی دارد. بانک پارسیان در حال برنامه ریزی برای ارائه خدمات جدید است و مطمئنا از این فرصت بیشترین استفاده را می کند. به عنوان مثال تغییر در ساختارهای مالی این بانک از موضوعات بسیار مهم است که مطمئنا در نمایشگاه به تشریح آن ها پرداخته می شود.
 
 



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *