RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی بانک اقتصاد نوین انجام شد:

امضای تفاهمنامه ساخت مدرسه بانک اقتصاد نوین در کرمانشاه

۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳کد خبر: 238471
ایستانیوز: تفاهمنامه ساخت مدرسه اهدایی بانک اقتصاد نوین به روستایی در استان کرمانشاه با حضور مدیرعامل این بانک و معاون سازمان توسعه، نوسازی و تجهیز مدارس کشور به امضا رسید.
به گزارش پابگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، علیرضا بلگوری در مراسم امضای این تفاهمنامه اظهار داشت: به عنوان یک بانک خصوصی، همیشه خود را به ویژه در مواقع حوادث ناگوار در کنار مردم می داند، افزود: شاید به عنوان یک بانک خصوصی و در نگاه نخست باید به سودآوری و درآمدزایی فکر می کردیم اما این بانک از همان بدو تاسیس، توجه به ایفای مسوولیت های اجتماعی را در دستور کار قرار داده و به ویژه در حوزه علم، دانش و ارتقای سطح سواد مردم به ویژه در مناطق محروم، گام های بزرگی را برداشته است.
وی با اشاره به آغاز ساخت مدرسه از سوی بانک اقتصاد نوین در سال 87 ادامه داد: تاکنون 32 پروژه مدرسه سازی از سوی این بانک شروع شده که برخی از آنها به بهره برداری رسیده و برخی نیز در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.
بلگوری با قدردانی از تمامی کسانی که در این راه خیر، بانک اقتصاد نوین را همراهی کردند، خاطرنشان کرد: در تلاشیم که با راه اندازی کمپینی، از مشارکت تمامی افراد در راستای بهبود ساخت مدارس و بالابردن سطح آموزش مردم بهره بگیریم.
وی در عین حال از رسانه ها خواست تا به کمک بانک ها بیایند و به ایجاد یک فضای شفاف اطلاع رسانی کمک کنند. به عبارت دیگر رسانه ها نباید تنها نقاط ضعف و منفی بانک ها را بیینند بلکه باید نقاط قوت و مثبت آنها را نیز مورد توجه قرار دهند.
مدیرعامل بانک اقتصاد نوین با تاکید بر این نکته که بانک ها در بدترین شرایط نیز خدمات دهی خود را به مردم قطع نکرده اند، اظهار داشت: آنها دوست دارند تا بهترین خدمات را در کمترین زمان ممکن به مردم ارائه بدهند.
به گفته وی، بانک اقتصاد نوین هم با بهره گیری از ابزارهای نوین سعی کرده است تا این مهم را محقق کند و گامی مهم در راستای افزایش رضایت مشتریان بردارد.
شهری، معاون پشتیبانی و مشارکت های مردمی سازمان توسعه، نوسازی و تجهیز مدارس هم در سخنانی با قدردانی از دست اندرکاران بانک اقتصاد نوین به دلیل گام برداشتن در راه خیر مدرسه سازی، اظهار داشت: این بانک از جمله بانک هایی است که در ساخت تعداد قابل توجهی مدرسه در سطح کشور مشارکت داشته است که این امر جای ستایش و قدردانی دارد.
وی با اشاره به ابعاد تلخ و فاجعه بار زلزله کرمانشاه، از همدلی و حضور و مشارکت آگاهانه مردم در حمایت از زلزله زدگان و ثبت کارنامه ای درخشان در این زمینه سپاسگزاری کرد و گفت: در این فاجعه، تعداد زیادی مدرسه دچار تخریب شدند که با کمک خیران مدرسه سازی چون بانک اقتصاد نوین، تعدادی از آنها به چرخه آموزش استان برگشته است.
غلامرضا کاظمی دینان، مشاور رییس کل بانک مرکزی هم در این جلسه با اشاره به این نکته که بانک اقتصاد نوین همیشه در پی خلق زیبایی ها بوده است، افزود: همین زیبایی آفرینی باعث جلب اعتماد و رضایت مردم و مشتریان شده است.
وی توجه به مسوولیت های اجتماعی را در دستور کار همیشگی بانک اقتصاد نوین خواند و اظهار امیدواری کرد که بقیه سازمان ها و نهادها هم به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.
سیدمالک حسینی، مدیر روابط عمومی وزارت اقتصاد نیز ساخت 32 مدرسه را اقدامی بزرگ خواند و گفت: احداث این مدارس درحالی صورت گرفته است که بانک اقتصاد نوین تکلیفی در این زمینه نداشته است.
وی همچنین تخصیص بودجه چاپ سررسیدها به زلزله زدگان کرمانشاه از سوی بانک ها را اقدامی مثبت و ارزنده ارزیابی کرد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *