RSS
امروز سه شنبه ، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

سیگنال دلار نهفته به بازار سکه

گزارش عجیب رییس سازمان برنامه درباره نرخ تورم

یک فوریت طرح برخی از احکام مالیاتی بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد

شرط تایید صلاحیت مدیران عامل شرکت های بیمه

کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟

افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری

روزگار مستاجران سیاه شد

قربانیان شتاب تورم تولیدکننده در آخرین ماه سال

جزئیات بیستمین جلسه حراج شمش طلا اعلام شد

رونمایی از سامانه پرداخت الکترونیک خسارات بیمه دی

۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰کد خبر: 238196
ایستانیوز:سامانه پرداخت(اتوماتیک) الکترونیک خسارات بیمه دی در این شرکت رونمایی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی،   از سامانه پرداخت(اتوماتیک) الکترونیک خسارات بیمه دی در شرکت بیمه دی با حضور مدیرعامل بانک دی، مدیرعامل شرکت بیمه دی و معاونین حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک و بیمه رونمایی شد.
 
بر اساس این گزارش، در این مراسم ابتدا محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، از ایجاد چنین رویدادی ابراز خرسندی کرد و گفت: کار کردن به صورت تیمی در شکل گیری انواع محصولات و خدمات مشترک بین بانک و شرکت بیمه دی می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد.
 
وی بر اهمیت تشکیل شرکت بیمه دی و نقش سازنده آن تاکید کرد و افزود: شرکت بیمه دی از انسجام خوبی برخوردار است و با ایجاد یک کار جمعی به راحتی می تواند در جهت رفع مشکلات و برآورده ساختن نیازهای مخاطبین جامعه هدف تاثیرگزار باشد؛ همچنین در بسیاری از شهرهایی که دسترسی به بانک دی برای مشتریان دشوار است، شرکت بیمه دی با دارا بودن نمایندگی در بسیاری از شهرها و شهرستان‌های کشور با بهره مندی از ظرفیت های موجود قادر خواهد بود این عدم دسترسی به شعبه بانک را پوشش دهد.
 
در ادامه این مراسم مجید بختیاری، مدیرعامل شرکت بیمه دی بر اهمیت کار جمعی تاکید کرد و گفت: مجموعه بیمه دی با مجوز از بیمه مرکزی در حال حاضر در تمام رشته های بیمه ای دارای مجوز است و ۴۹ شعبه در کشور دارد که در بین شرکت های بیمه ای بخش خصوصی و کوچک جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است.
 
بختیاری ادامه داد: شرکت بیمه دی قریب به ۶۰۰ نمایندگی در سراسر کشور دارد و حتی در شهرهایی که فاصله شان تا مرکز استان بسیار دور است، توانسته با ایجاد نمایندگی نیازهای مشتریانش را مرتفع نماید که از این نظر نیز جایگاه سوم را در بین شرکت های بیمه ای دارد.
 
مدیرعامل بیمه دی افزود: جامعه آماری شرکت بیمه دی در حدود ۱۷۰۰ نفر بیمه شده است که این مجموعه توانسته با ایجاد همکاری و هم افزایی متقابل با بانک دی، پاسخگوی نیازهای جامعه هدف خود باشد، البته در شرایطی که بانک دی در بسیاری از شهرها فاقد شعبه می باشد، نمایندگی بیمه دی در آن شهرها توانسته تسهیلات خوبی را به بیمه شدگان ارائه نماید.
 
وی در پایان با ابراز خرسندی بر نقش مدیریت کارتابل و داشبرد مدیریتی اهتمام داشت و گفت: بدون شک با همکاری متقابل بین بانک و بیمه و تداوم کار تیمی در آینده ای نزدیک نیز شاهد ایجاد سرویس های جدید بیمه ای و ارائه تسهیلات بهتر به جامعه هدف که همان خانواده معظم شاهد و ایثارگر هستند، خواهیم بود.
 
محمدعلی بخشی زاده معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی نیز با بیان این که این سامانه دارای دو بخش مجزا است که وظیفه پردازش و پرداخت خسارات اعلام شده به بانک دی را به صورت اتوماتیک دارد گفت: بخش اول متشکل از یک وب سرویس است و داده های مربوط به تراکنش ها را دریافت می کند، پس از دریافت اطلاعات و انجام پردازش های لازم مبلغ خسارت از سپرده بیمه دی کسر و به سپرده زیان دیده واریز  می شود و  بخش دوم سامانه ای است که جهت مدیریت سرویس ها طراحی شده و مدیر پروژه به وسیله این سامانه مجوز های دسترسی به قسمت های مختلف وب سرویس را کنترل می نماید.
 
وی قابلیت های خاص این پروژه را پیاده سازی کارتابل سرویس های یاقوت عنوان کرد که بر اساس آن برای اولین بار در بانک دی برداشت از سپرده های مشترک را امکان پذیر می نماید، همچنین از قابلیت های BigData در قسمت مانیتورینگ این پروژه نیز استفاده شده است.
 
گفتنی است از طریق سامانه پرداخت الکترونیک خسارات بیمه دی، از این پس بیمه شوندگان می توانند خسارات خود را به صورت آنلاین پرداخت نمایند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *