RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

حمایت مدیرعامل فرابورس از اقدامات ارزشمند دکتر قالیباف اصل در بورس تهران

۱۵:۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶کد خبر: 238059
ایستانیوز:مدیرعامل فرابورس ایران نسبت به هجمه‌هایی اخیرا به مدیریت بورس اوراق بهادار تهران و انتقادات انجام شده نسبت به اقدامات این مجموعه در خرید ساختمان جدید و عرضه‌های اولیه در اینستاگرام خود واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، امیر هامونی مدیر عامل فرابورس در اینستاگرام خود نوشت: با توجه به هجمه‌هایی که اخیرا به مدیریت بورس اوراق بهادار تهران و استاد و برادر ارجمندم جناب آقای دکتر قالیباف ‌اصل برای برخی اقدامات این مجموعه در خرید ساختمان جدید و عرضه‌های اولیه صورت‌گرفته است وظیفه ذاتی خود می‌دانم حمایت خود را از ایشان اعلام کنم.
 
بر کسی پوشیده نیست که دکتر قالیباف‌اصل از همان ابتدا که هدایت بورس تهران را بر عهده گرفته‌اند همچون مدیری شایسته از هیچ تلاش و کوششی برای توسعه و ارتقای این بورس دریغ نکرده و با حرکتی هوشمندانه از جانب ایشان، پروژه ساختمان جدید این مجموعه در شرایط سخت مالی کلید خورد.
 
بورس تهران با سرمایه‌ای نه چندان زیاد به کمک سهامداران صبور خود که از سود نقدی چشم پوشیدند، با تزریق منابع مالی حاصل از آن به پروژه ساختمان جدید هم‌اکنون شاهد پروژه‌ای عظیم به ارزش چند صد میلیارد تومان است که به عنوان یک دارایی ارزشمند نه تنها می‌تواند سمبل بورس تهران باشد بلکه یک دارایی با ارزش برای بازار سرمایه کشور به شمار می‌رود.
 
از طرفی در شرایطی که در بورس‌های مطرح دنیا هر ساله شاهد عرضه اولیه و ورود بعضا تا 300 شرکت جدید به بورس‌ها هستیم و در حالی که در این بورس‌ها، بازارها به صورت پویا و زنده همواره در حال رشد و توسعه هستند، اما هجمه‌های سازمان‌یافته‌ نسبت به ورود شرکت‌های جدید و عرضه‌های اولیه در بازار سرمایه موجب شده اجازه رشد و ترقی به بورس‌ها داده نشود. بعضا اخاذی از شرکت‌هایی که منتظر عرضه اولیه هستند عرصه را برای ورود شرکت‌های جدید تنگ کرده‌ و این‌چنین مانع جریان خون تازه در رگ‌های بازار سرمایه کشور شده‌اند که در درازمدت به کوچک شدن بازار سرمایه خواهد انجامید.
 
به امید روزی که با برابری و انصاف میان یکدیگر حکم برانیم و به دور از تخریب و قربانی کردن عزیزان زحمتکش بازار سرمایه ‌و با تقویت فرهنگ حمایت از عملکرد مثبت یکدیگر شاهد رشد و توسعه روز افزون بازار سرمایه باشیم.
 
آرزو داریم خانواده بزرگ بازار سرمایه با بهره‌مندی از فضایی ‌همدلانه، تلاشی مجدانه و کوششی جمعی در سایه ایزد منان همواره پاینده و سرافراز بماند و هر لحظه شاهد تعالی ‌فردی و سازمانی یکایک اعضای این خانواده باشیم.‌

 

33

 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *