RSS
امروز پنج شنبه ، ۳ خرداد ۱۳۹۷
آخرین اخبار

احتمال جایگزین شدن طلا با پول برای پرداخت به ایران

مغایرت ارز مجازی با قانون پولشویی

پیشنهاد صندوق بین المللی پول به سعودی‌ها

خطر بروز سفته بازی در بازار مسکن

تقدیر امام جمعه ارومیه از بانک مهر اقتصاد

عذرخواهی بانک تجارت برای اختلال درخدمات الکترونیک

پیش بینی یک موسسه آمریکایی از نتایج اقتصادی تحریم ایران

اعلام زمان مجمع فوق العاده بانک قوامین

امرالهی مدیر عامل بیمه رازی استعفاء داد

علت توقف عرضه های اولیه، هیجان بورس است

معاملات آتی بورس فلزات لندن به یوآن

صدور و تمدید غیرحضوری دفترچه‌های درمانی

گرانی طلا

رشد قیمت سکه / دلار یک تومان گران شد

کاهش متقاضیان انواع تسهیلات خرید مسکن

بلاک چین وارد عرصه بانکداری می شود

۴محصول ایران خودرو گران شد

شرط حذف وثیقه از وام اشتغال روستایی

آسان پرداخت ۶ خردادماه به مجمع می‌رود

رئیس‌جمهوری: تامین ارز مورد نیاز مردم

مدیریت ریسک قیمت و ارتقای شفافیت با قراردادهای آتی

ادامه توزیع سود سهام عدالت مشمولان باقی مانده

ایران نرخ مرجع زعفران را در دنیا تعیین می کند

وزارت امور خارجه تحریم رییس کل بانک مرکزی را محکوم کرد

دیدار مدیران و کارکنان بانک دی با جانبازان آسایشگاه ثارالله

حسین کریم خان زند:

رشد ۲۸.۵ درصدی بیمه نوین در سال ۹۶

۱۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵کد خبر: 237967
ایستانیوز: رشد ۲۸.۵درصدی بیمه نوین در سال ۱۳۹۶حاصل تصمیم سازی در مدیریت تغییر، پذیرش و انطباق تمام اعضای شرکت است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، حسین کریم خان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین در دیدار پایان سال با نمایندگان شرکت که به همت انجمن صنفی نمایندگان نمایندگان استان تهران برگزار شده بود با اشاره به رشد ۲۸.۵درصدی شرکت در سال ۹۶بدون احتساب رشته شخص ثالث گفت: این میزان رشد حاصل تلاش تک تک اعضا در بیمه نوین برای تغییر فرهنگ سازمان است. ما در کنار تغییراتی که در سال ۱۳۹۵برای بخش های عملیاتی و فرآیندهای رسمی و سایر پیشرفت‌ها در نظر گرفته بودیم به دنبال شیوه های تغییر و تحول در بینش و نگرش کارکنان بودیم.
وی ادامه داد: با توجه به فرآیند طولانی تغییر در فرهنگ سازمانی، گام هایی را برای این تغییرات در نظر گرفتیم که خوشبختانه در سال ۹۶نتایج قابل قبولی در اولویت‌های عملکردی تعیین‌شده به دست آوردیم و همچنان استمرار در پیگیری دستاوردها و بازنگری در شرایط و همسوسازی اعضا در دستور کار است.
مدیرعامل بیمه نوین در بخش دیگری از صحبت های خود به نقش شبکه فروش به عنوان بخش بزرگی از فرآیند تغییر فرهنگ سازمانی اشاره و تصریح کرد: بخشی از فرآیند تغییر در فرهنگ، مربوط به افراد و تعاملات، دانش و ایده های آنهاست. ارتقای دانش و مهارت شبکه فروش ارتباط مستقیمی با تحقق اهداف آنها و شرکت بیمه دارد چراکه بزرگ ترین دارایی نمایندگان دانش و اطلاعات آنهاست. در واقع نمایندگان هنگام فروش و تعامل با بیمه گذار دانش بیمه ای خود را عرضه می کند.
وی ادامه داد: مطالعه و به روز رسانی دانش در کنار دوره های آموزشی شرکت باید اولویت حرفه ای نمایندگان باشد. به همین منظور یکی از برنامه های تقویت کننده ما در شرکت بیمه نوین برای سال آینده تعریف و ایجاد نماینده کل با حدود اختیار و مجوز صدور در تمام رشته ها و امکان شبکه سازی و تقویت شبکه فروش است.
همچنین مدیرعامل بیمه نوین با تأکید بر اینکه ملاک مشتریان در خرید نیاز آنهاست نه اولویت های ما خاطرنشان کرد: توسعه برای شرکت بیمه، نوآوری در محصول و خدمت به صورت توأمان است. مشتری امروز بهترین خدمت را در کمترین زمان می خواهد. نتیجه نیازسنجی و نظرسنجی از بیمه گذاران شرکت در سال ۹۶محصول اتوپلاس بود که نیازهای متنوع و مغفول مشتریان را پیش بینی کرده است. این رویکرد توسعه ای در سال جدید ادامه دارد و سه خدمت جدید دیگر به محصول اتوپلاس اضافه می شود.
در ادامه کریم خان زند از راه اندازی کمیته تسهیل در فروش خبر داد و افزود: یکی از برنامه های شرکت در سال جاری، تشکیل و فعال سازی کمیته تسهیل در فروش با هدف بهبود فرآیندهای حوزه صدور و فروش با حضور منتخب مدیران ستادی و رؤسای شعب است که جلسات هفتگی منظم چالش ها، راهکارها و روش های افزایش فروش را مورد بررسی قرار می دهند و طبق نتایج حاصله در خصوص اصلاح فرآیندهای معیوب برنامه ریزی و سپس اقدام می کنند

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه نوین
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *