RSS
امروز سه شنبه ، ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
آخرین اخبار

صورت‌های مالی سال ٩٦ بانک صادرات ایران تصویب شد

مخالف تمام‌قد کینز

امضاء شرایط عمومی ضمانتنامه اعتبار خریدار فیمابین صندوق ضمانت صادرات و بانک پارسیان

ارائه خدمات بانک شهر در مراکز عرضه دام پایتخت

برگزاری کلاس آموزشی بیمه های مسئولیت بیمه ما

موافق تصمیم شورای عالی بورس هستیم

افزایش شفافیت بازار سرمایه با حضور موسسات رتبه‌بندی

واگذاری چهار سیلوی دولتی

مهلت تعویض دسته چک‌ها دو ماه تمدید شد

جشنواره عید تا عید بانک ایران زمین

نام نویسی بیش از ۱۶ هزار مشتری در طرح عید تا عید ایران خودرو

لوح یادبود چهارمین همایش ملی کیفیت به بانک انصار اعطاء شد

چشم انداز صنعت دارو تا سال ۲۰۳۵

تقویت ۲۷۱۸ واحدی شاخص کل بورس

سپ به سامانه نسیم بانک مرکزی متصل شد

افزایش ۱۳۳ هزار تومانی قیمت سکه

امکان بازگشت مبلغ بیمه دریافتی از مشترکان گاز وجود دارد

افزایش قیمت خُرده‌فروشی ۹ گروه مواد خوراکی

پیش‌بینی جهش۸۰درصدی قیمت خودرو

افتتاح ۹ طرح صنعتی و اشتغال ۱۴۹ نفر در سال ۱۳۹۶

وجه تضمین اولیه قراردادهای آتی سکه ۱۰ میلیون شد

بانک ها بهترین پناهگاه برای مردم هستند

زیان ۱۳۹۵ ریالی هر سهم بانک تجارت

اقدامات بانک صادرات برای سودآوری بیشتر

چرا دو سوم بودجه سالیانه کشور در کمیسیون تلفیق بررسی نمی‌شود؟

حسین کریم خان زند:

رشد ۲۸.۵ درصدی بیمه نوین در سال ۹۶

۱۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵کد خبر: 237967
ایستانیوز: رشد ۲۸.۵درصدی بیمه نوین در سال ۱۳۹۶حاصل تصمیم سازی در مدیریت تغییر، پذیرش و انطباق تمام اعضای شرکت است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، حسین کریم خان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین در دیدار پایان سال با نمایندگان شرکت که به همت انجمن صنفی نمایندگان نمایندگان استان تهران برگزار شده بود با اشاره به رشد ۲۸.۵درصدی شرکت در سال ۹۶بدون احتساب رشته شخص ثالث گفت: این میزان رشد حاصل تلاش تک تک اعضا در بیمه نوین برای تغییر فرهنگ سازمان است. ما در کنار تغییراتی که در سال ۱۳۹۵برای بخش های عملیاتی و فرآیندهای رسمی و سایر پیشرفت‌ها در نظر گرفته بودیم به دنبال شیوه های تغییر و تحول در بینش و نگرش کارکنان بودیم.
وی ادامه داد: با توجه به فرآیند طولانی تغییر در فرهنگ سازمانی، گام هایی را برای این تغییرات در نظر گرفتیم که خوشبختانه در سال ۹۶نتایج قابل قبولی در اولویت‌های عملکردی تعیین‌شده به دست آوردیم و همچنان استمرار در پیگیری دستاوردها و بازنگری در شرایط و همسوسازی اعضا در دستور کار است.
مدیرعامل بیمه نوین در بخش دیگری از صحبت های خود به نقش شبکه فروش به عنوان بخش بزرگی از فرآیند تغییر فرهنگ سازمانی اشاره و تصریح کرد: بخشی از فرآیند تغییر در فرهنگ، مربوط به افراد و تعاملات، دانش و ایده های آنهاست. ارتقای دانش و مهارت شبکه فروش ارتباط مستقیمی با تحقق اهداف آنها و شرکت بیمه دارد چراکه بزرگ ترین دارایی نمایندگان دانش و اطلاعات آنهاست. در واقع نمایندگان هنگام فروش و تعامل با بیمه گذار دانش بیمه ای خود را عرضه می کند.
وی ادامه داد: مطالعه و به روز رسانی دانش در کنار دوره های آموزشی شرکت باید اولویت حرفه ای نمایندگان باشد. به همین منظور یکی از برنامه های تقویت کننده ما در شرکت بیمه نوین برای سال آینده تعریف و ایجاد نماینده کل با حدود اختیار و مجوز صدور در تمام رشته ها و امکان شبکه سازی و تقویت شبکه فروش است.
همچنین مدیرعامل بیمه نوین با تأکید بر اینکه ملاک مشتریان در خرید نیاز آنهاست نه اولویت های ما خاطرنشان کرد: توسعه برای شرکت بیمه، نوآوری در محصول و خدمت به صورت توأمان است. مشتری امروز بهترین خدمت را در کمترین زمان می خواهد. نتیجه نیازسنجی و نظرسنجی از بیمه گذاران شرکت در سال ۹۶محصول اتوپلاس بود که نیازهای متنوع و مغفول مشتریان را پیش بینی کرده است. این رویکرد توسعه ای در سال جدید ادامه دارد و سه خدمت جدید دیگر به محصول اتوپلاس اضافه می شود.
در ادامه کریم خان زند از راه اندازی کمیته تسهیل در فروش خبر داد و افزود: یکی از برنامه های شرکت در سال جاری، تشکیل و فعال سازی کمیته تسهیل در فروش با هدف بهبود فرآیندهای حوزه صدور و فروش با حضور منتخب مدیران ستادی و رؤسای شعب است که جلسات هفتگی منظم چالش ها، راهکارها و روش های افزایش فروش را مورد بررسی قرار می دهند و طبق نتایج حاصله در خصوص اصلاح فرآیندهای معیوب برنامه ریزی و سپس اقدام می کنند

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه نوین
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *