RSS
امروز پنج شنبه ، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

فاینکس، ملاک سنجش بازار سرمایه

۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴کد خبر: 237821
ایستانیوز:مدیرعامل بورس کالای ایران گفت: برگزاری فاینکس برای بازار سرمایه ایران ضروری است و این رویداد، مهم‌ترین فرصت تعامل ارکان با فعالان این بازار محسوب می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، حامد سلطانی نژاد درباره برگزاری یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: همواره بخش های مختلف بازار سرمایه کشور با یکدیگر هم افزایی دارند و فعالیت آنها به هم مرتبط است. به عنوان مثال بورس کالا باید با شرکت های تامین سرمایه نقطه قراری داشته باشد تا توسعه ای که در صندوق های کالایی رخ داده را مرور، مشکلات را بررسی و اگر نیاز است اصلاحاتی در فرآیند بازار ایجاد کند و نمایشگاه جایی برای اینگونه تعاملات است.
 
وی با تاکید بر اینکه برگزاری این نمایشگاه فرصتی به وجود می آورد تا تمامی فعالان حوزه بازار سرمایه کشور با همفکری یکدیگر نقشه راه آینده را ترسیم کنند، عنوان کرد: در فاینکس یازدهم تعیین نقش هر یک از فعالان در توسعه بازار سرمایه امکان پذیر است و از این مسیر برنامه ریزی بهتری برای رسیدن به اهداف صورت می گیرد.
 
مدیرعامل بورس کالای ایران با اشاره به اینکه فاینکس بهترین گزینه برای آموزش است، اظهار کرد: وقتی قصد دارید دانش آموزان یا دانشجویان را با بازار سرمایه آشنا کنید، نمایشگاه، بهترین انتخاب است و عیار بازار سرمایه را مشخص می کند.
 
به گفته سلطانی نژاد، نقش بازار سرمایه هر سال در اقتصاد پررنگ تر می شود و با وجود فعالیت هایی که بورس طی چند سال اخیر داشته، همچنان از برخی جوانب برای مردم ناشناخته است و نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فرصتی است تا آحاد جامعه بازار سرمایه را بشناسند.
 
مدیرعامل بورس کالای ایران برنامه این بورس در فاینکس یازدهم را تشریح کرد و گفت: در سال های اخیر ابزارهای مالی توسعه پیدا کردند و طی برگزاری فاینکس و در غرفه بورس کالای ایران، این ابزارها و نحوه استفاده از آنها معرفی می شود.
 
سلطانی نژاد افزود: در غرفه بورس کالا ضمن برگزاری برنامه های آموزشی، در خصوص صندوق های سرمایه گذاری کالایی و همچنین پیرامون موضوع معاملات مشتقه و دارایی پایه با فعالان بازار هم اندیشی و طبق قرار هر سال، نشست خبری با خبرنگاران برگزار می شود. در پایان مدیرعامل بورس کالای ایران با اشاره به اینکه نمایشگاه سال گذشته در حوزه فرهنگ سازی و آموزش دستاوردهای خوبی داشت ابراز امیدواری کرد فاینکس یازدهم در همین مسیر حرکت کند.
 
یادآور می شود، فاینکس ۲۰۱۸ از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین ۹۷ برگزار می شود، شرکت های علاقه مند به مشارکت در یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه برای اطلاع از جزئیات این رویداد مهم می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی iranfinex.ir مراجعه یا با شماره تلفن ۴۲۹۱۷۰۰۰ داخلی ۱۳۳ و ۱۱۶ تماس بگیرند.
 
حامیان رسانه ای فاینکس ۲۰۱۸
 
لازم به ذکر است، فاینکس ۲۰۱۸ از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین ۹۷ برگزار می شود و شبکه خبری «ایبِنا»، پایگاه خبری بازار سرمایه «سنا» و «فاینکس تی وی» حامیان ویژه و رسانه ای یازدهمین دوره نمایشگاه بورس بانک و بیمه «فاینکس ۲۰۱۸» هستند.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *