RSS
امروز سه شنبه ، ۳ خرداد ۱۴۰۱
آخرین اخبار

بیمه سامان، حامی نمایشگاه صنعت نساجی یزد

آینده نئوبانک ها، ارائه سرویس در شبکه های اجتماعی است

۶۲ شرکت مادرتخصصی دولتی زیان‌ده هستند

امنیت غذایی ایران از لوکزامبوگ بیشتر است

عقب نشینی از اوج

سودآوری خوب در انتظار شرکت‌های فعال در بازارهای جهانی

قیمت نهایی عرضه بلوکی ایران خودرو و سایپا: بسیار بالاتر از قیمت تابلو

۱۹ پذیرش جدید در بورس کالا

مدل خصوصی سازی باید اصلاح شود

چشم انداز طلای جهانی در میانه نگرانی‌های رکودی و تورم بی‌سابقه

پرپتانسیل ترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری کشور

آمادگی بانک توسعه صادرات برای اعطای تسهیلات به صنایع پلیمری دانش بنیان

آنلاین حساب باز کنید و وام بگیرید

منتظر بیت کوین ۹ هزار دلاری باشید

تکرار سرنوشت تلخ لونا برای ارز کاردانو

آماده باش برای تغییرات در بانکداری مرکزی

مجوز افزایش سرمایه ۳۹ درصدی بیمه فرابورسی صادر شد

تعاملات صنعت بیمه با نهادهای مرتبط افزایش می یابد

بیمه دی برنده مناقصه درمان تکمیلی جامعه ایثارگری بنیاد شهید شد

راهکارهای توسعه همکاری های بانکی ایران و قزاقستان

ابلاغیه جدید بورس کالا درخصوص ثبت سفارش

سازمان بورس اجازه بستن کد بورسی سهامداران را ندارد

مدیر امورحوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا منصوب شد

یکی از مطالبات کلان بانک سامان تعیین تکلیف شد

اعتبار کارت‌های نقدی بانک‌پاسارگاد (با تاریخ انقضای خرداد ماه۱۴۰۱) تمدید شد

توسط رییس جمهور

دستور خصوصی‌سازی واقعی خودروسازان صادر شد

۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲کد خبر: 237636
ایستانیوز:رئیس سازمان خصوصی سازی با انتقاد از کیفیت پایین خودروهای داخلی اعلام کرد: رئیس جمهور ۲ سال قبل در جلسه ای دستور خصوصی سازی واقعی دو خودروساز بزرگ را صادر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،میرعلی اشرف عبدالله‌پوری حسینی با بیان اینکه خصوصی شدن ایران خودرو و سایپا یک ضرورت است گفت: من دو سال قبل در جلسه ستاد اقتصادی که با حضور آقایان نوبخت، جهانگیری و نهاوندیان و به ریاست حسن روحانی برگزار شد، حضور داشتم. در آن جلسه به رئیس جمهور گفتم که دولت حدود ۲۰ درصد از سهام ایران خودرو و سایپا را در اختیار دارد ولی عملا این دو شرکت دولتی هستند و لذا این خصوصی سازی نیست.
 
به گزارش ایستانیوز به نقل از مهر، وی افزود: در آن جلسه رئیس جمهور دستور داد که همان سهم حدود ۲۰ درصدی که متعلق به دولت است را نیز بفروشید تا سهم دولت به صفر برسد.
 
رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه دستور رئیس جمهور در هیئت دولت نیز باید به تصویب برسد تا عملیاتی شود، گفت: حدود دو سال است که منتظریم این دستور به هیئت دولت برسد تا تصویب شود.
 
وی با انتقاد از کیفیت پایین خودروهای تولید داخل گفت: علی رغم اینکه باید از تولید داخل حمایت کرد ولی از وضعیت بد خودروهای داخلی خجالت می کشم.
 
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی دلیل تولید خودروی بی کیفیت توسط ایران خودرو و سایپا را مدیریت غیراقتصادی این دو خودروساز عنوان کرد و گفت: من زمانی که نماینده مجلس ششم بودم، برای تصویب قانون تجمیع عوارض که مسئول پیگیری آن بودم، بارها با خودروسازان دعوا کردم.
 
وی گفت: خودروسازان به شدت با این قانون مخالف بودند و بارها علیه این طرح انتقاد کردند. به نظر من این شیوه مدیریت در صنعت خودرو، بدترین نوع ممکن است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *