RSS
امروز دوشنبه ، ۲ مهر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

استقبال از نسخه ویندوزی پات

قانون منع به کارگیری بازنشستگان در شستا اجرا می‌شود

مدارس شهدای بانک دی در مناطق زلزله زده کرمانشاه افتتاح شد

۲۵ درصد از کل معاملات در اختیار ۵ کارگزار

تور بخشودگی جرایم تسهیلاتی در بانک مسکن پهن‌تر شد

تمدید پرداخت وام بدون سپرده به خریداران مسکن

تاسیس صندوق حمایت از شرکت‌های بیمه

بررسی سیستم نظارت بانکی با تاکید بر قوانین بانکداری

بانک مرکزی اطلاعات ۴۰۰ صرافی‌ را لو نداده است

مصوبات شورای بیمه تضمین اجرایی ندارد

آخرین وضعیت سهام بانک پارسیان

۱۳۶هزار زن خانه دار تحت پوشش تامین اجتماعی

سکه ۴میلیون ۷۰۰هزار تومان

کاهش مجدد روپیه در برابر دلار

پیش‌بینی شرایط بازار طلا از زبان رییس اتحادیه

عرضه ریالی نفت در بورس

افزایش ۳۵۵۲واحدی شاخص بورس

تورم بالای ۱۰ درصدی ۵ گروه کالایی در یک ماه + جدول

توضیحات بانک صادرات از صورت های مالی سال ۹۶

نقش آفرینی بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی

افزایش موجودی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملّی

دستگیری باند جعل اسکناس‌ و چک پول

کاردگر مدیرعامل بیمه دانا شد

دلیل اصلی‌ صعودی شدن بازار سرمایه

شکست بسترسازی برای حذف نفت ایران

توسط رییس جمهور

دستور خصوصی‌سازی واقعی خودروسازان صادر شد

۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲کد خبر: 237636
ایستانیوز:رئیس سازمان خصوصی سازی با انتقاد از کیفیت پایین خودروهای داخلی اعلام کرد: رئیس جمهور ۲ سال قبل در جلسه ای دستور خصوصی سازی واقعی دو خودروساز بزرگ را صادر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،میرعلی اشرف عبدالله‌پوری حسینی با بیان اینکه خصوصی شدن ایران خودرو و سایپا یک ضرورت است گفت: من دو سال قبل در جلسه ستاد اقتصادی که با حضور آقایان نوبخت، جهانگیری و نهاوندیان و به ریاست حسن روحانی برگزار شد، حضور داشتم. در آن جلسه به رئیس جمهور گفتم که دولت حدود ۲۰ درصد از سهام ایران خودرو و سایپا را در اختیار دارد ولی عملا این دو شرکت دولتی هستند و لذا این خصوصی سازی نیست.
 
به گزارش ایستانیوز به نقل از مهر، وی افزود: در آن جلسه رئیس جمهور دستور داد که همان سهم حدود ۲۰ درصدی که متعلق به دولت است را نیز بفروشید تا سهم دولت به صفر برسد.
 
رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه دستور رئیس جمهور در هیئت دولت نیز باید به تصویب برسد تا عملیاتی شود، گفت: حدود دو سال است که منتظریم این دستور به هیئت دولت برسد تا تصویب شود.
 
وی با انتقاد از کیفیت پایین خودروهای تولید داخل گفت: علی رغم اینکه باید از تولید داخل حمایت کرد ولی از وضعیت بد خودروهای داخلی خجالت می کشم.
 
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی دلیل تولید خودروی بی کیفیت توسط ایران خودرو و سایپا را مدیریت غیراقتصادی این دو خودروساز عنوان کرد و گفت: من زمانی که نماینده مجلس ششم بودم، برای تصویب قانون تجمیع عوارض که مسئول پیگیری آن بودم، بارها با خودروسازان دعوا کردم.
 
وی گفت: خودروسازان به شدت با این قانون مخالف بودند و بارها علیه این طرح انتقاد کردند. به نظر من این شیوه مدیریت در صنعت خودرو، بدترین نوع ممکن است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *