RSS
امروز دوشنبه ، ۲۵ تیر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

رسانه ها، دارایی بازار سرمایه

واگذاری ۱.۷ میلیارد سهم دولت در یک شرکت فولادی

تقسیم هشت تومان سود برای هر سهم "بورس"

دریافت الحاقیه افزایش سرمایه بیمه بدنه اتومبیل

بازار ثانویه ارز ساختار نادرست را اصلاح نمی‌کند

زمان تحویل سکه‌های پیش فروش اعلام شد

مدیران بانکی امروز به مجلس می‌روند

تاثیر ارز دولتی درخروج سرمایه از بازار سهام

۲ چالش امسال بانک‌ها

کریم خان زند عضو شورای‌عالی بیمه شد

جزییات دریافت الحاقیه بیمه بدنه خودرو

ایران ارقام برنده مناقصه بانک سامان شد

انتخاب اعضای هیات مدیره جدید شرکت بورس

میزبانی تالار صنعتی از عرضه ۲۴ هزار تن فولاد

کاهش ۲۰۰ هزار تومانی وجه تضمین اولیه قراردادهای آتی سکه

بیمه تکمیلی رانندگان جاده تا آخر تیر اجرایی می شود

وزن دلار ایرانی‌ها

یارانه تیر ماه امشب واریز می‌شود

جلوگیری از چندگانگی و چند نرخی در بازار ارز

برخی با خصوصی‌سازی‌ منافعشان به خطر می‌افتد

با وجود همه تلاش‌های دشمنان ایران، درآمدهای ارزی و ریالی افزایش یافت

افزایش درآمد مالیاتی امسال ۶.۷درصد

افزایش قیمت طلا

هشدار صندوق بین‌المللی پول به آمریکا

دو توصیه‌ مقام‌ معظم رهبری به دولت

توسط رییس جمهور

دستور خصوصی‌سازی واقعی خودروسازان صادر شد

۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲کد خبر: 237636
ایستانیوز:رئیس سازمان خصوصی سازی با انتقاد از کیفیت پایین خودروهای داخلی اعلام کرد: رئیس جمهور ۲ سال قبل در جلسه ای دستور خصوصی سازی واقعی دو خودروساز بزرگ را صادر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،میرعلی اشرف عبدالله‌پوری حسینی با بیان اینکه خصوصی شدن ایران خودرو و سایپا یک ضرورت است گفت: من دو سال قبل در جلسه ستاد اقتصادی که با حضور آقایان نوبخت، جهانگیری و نهاوندیان و به ریاست حسن روحانی برگزار شد، حضور داشتم. در آن جلسه به رئیس جمهور گفتم که دولت حدود ۲۰ درصد از سهام ایران خودرو و سایپا را در اختیار دارد ولی عملا این دو شرکت دولتی هستند و لذا این خصوصی سازی نیست.
 
به گزارش ایستانیوز به نقل از مهر، وی افزود: در آن جلسه رئیس جمهور دستور داد که همان سهم حدود ۲۰ درصدی که متعلق به دولت است را نیز بفروشید تا سهم دولت به صفر برسد.
 
رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه دستور رئیس جمهور در هیئت دولت نیز باید به تصویب برسد تا عملیاتی شود، گفت: حدود دو سال است که منتظریم این دستور به هیئت دولت برسد تا تصویب شود.
 
وی با انتقاد از کیفیت پایین خودروهای تولید داخل گفت: علی رغم اینکه باید از تولید داخل حمایت کرد ولی از وضعیت بد خودروهای داخلی خجالت می کشم.
 
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی دلیل تولید خودروی بی کیفیت توسط ایران خودرو و سایپا را مدیریت غیراقتصادی این دو خودروساز عنوان کرد و گفت: من زمانی که نماینده مجلس ششم بودم، برای تصویب قانون تجمیع عوارض که مسئول پیگیری آن بودم، بارها با خودروسازان دعوا کردم.
 
وی گفت: خودروسازان به شدت با این قانون مخالف بودند و بارها علیه این طرح انتقاد کردند. به نظر من این شیوه مدیریت در صنعت خودرو، بدترین نوع ممکن است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *