RSS
امروز یکشنبه ، ۱۸ آذر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

کاهش قیمت ارز کاغذ را ارزان نکرد

بانکداری اسلامی در جهان چقدر شیوع دارد؟

کاهش ۱۹۱ واحدی شاخص کل بورس

اینترنت بانک؛ از گوشی‌های هوشمند تا کاربران هوشمندتر

با پرداخت هدفمند تسهیلات از تولید ایرانی حمایت کنیم

۳۷۵ پیشنهاد برای ارتقای بهره وری در بانک مسکن

افزایش ۳۰ درصدی ارزش دارایی‌های موسسات غیرمجاز

تعیین تکلیف سه هزار میلیارد ریال از املاک مازاد بانک ملی

آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن

بازار سرمایه، نهاد تامین مالی بلند مدت

از طریق بورس‌کالا به مکانیسم بازار احترام بگذاریم

پرداخت ۴۰ درصد خسارت صنعت بیمه در زلزله کرمانشاه از سوی بیمه البرز

تحول «بیمه سامان» در زیرساخت عملیات بیمه گری

نقش کمرنگ اوراق بدهی در تأمین مالی بنگاه‌های کوچک

کاهش قیمت سکه و طلا

مجوز اعطای ۱۴.۸میلیارد دلار تسهیلات برای ۲۰ بانک

دلار ۱۱۳۰۰تومان شد

بانک رفاه مفتخر به دریافت جایزه تعالی منابع انسانی شد

عضویت داریوش محمدی در هیات مدیره بیمه میهن تایید شد

واگذاری بلوک ۶۸.۰۹ درصدی سهام یک پتروشیمی

شاخص بازار کار طی ۵سال چه تغییراتی کرد؟

مجلس مرجع تعیین تکلیف بازنشستگانی می‌شود که جایگزینی ندارند؟

تامین اعتبار ۱۰۰میلیارد تومانی برای حمایت از صادرات

آغازمحدودیت تراکنش بانکی برای هر کدملی

نرخ ارز در بازار واقعی نیست

توسط رییس جمهور

دستور خصوصی‌سازی واقعی خودروسازان صادر شد

۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲کد خبر: 237636
ایستانیوز:رئیس سازمان خصوصی سازی با انتقاد از کیفیت پایین خودروهای داخلی اعلام کرد: رئیس جمهور ۲ سال قبل در جلسه ای دستور خصوصی سازی واقعی دو خودروساز بزرگ را صادر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،میرعلی اشرف عبدالله‌پوری حسینی با بیان اینکه خصوصی شدن ایران خودرو و سایپا یک ضرورت است گفت: من دو سال قبل در جلسه ستاد اقتصادی که با حضور آقایان نوبخت، جهانگیری و نهاوندیان و به ریاست حسن روحانی برگزار شد، حضور داشتم. در آن جلسه به رئیس جمهور گفتم که دولت حدود ۲۰ درصد از سهام ایران خودرو و سایپا را در اختیار دارد ولی عملا این دو شرکت دولتی هستند و لذا این خصوصی سازی نیست.
 
به گزارش ایستانیوز به نقل از مهر، وی افزود: در آن جلسه رئیس جمهور دستور داد که همان سهم حدود ۲۰ درصدی که متعلق به دولت است را نیز بفروشید تا سهم دولت به صفر برسد.
 
رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه دستور رئیس جمهور در هیئت دولت نیز باید به تصویب برسد تا عملیاتی شود، گفت: حدود دو سال است که منتظریم این دستور به هیئت دولت برسد تا تصویب شود.
 
وی با انتقاد از کیفیت پایین خودروهای تولید داخل گفت: علی رغم اینکه باید از تولید داخل حمایت کرد ولی از وضعیت بد خودروهای داخلی خجالت می کشم.
 
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی دلیل تولید خودروی بی کیفیت توسط ایران خودرو و سایپا را مدیریت غیراقتصادی این دو خودروساز عنوان کرد و گفت: من زمانی که نماینده مجلس ششم بودم، برای تصویب قانون تجمیع عوارض که مسئول پیگیری آن بودم، بارها با خودروسازان دعوا کردم.
 
وی گفت: خودروسازان به شدت با این قانون مخالف بودند و بارها علیه این طرح انتقاد کردند. به نظر من این شیوه مدیریت در صنعت خودرو، بدترین نوع ممکن است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *