RSS
امروز دوشنبه ، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
آخرین اخبار

تعیین تکلیف بیش از ٨٥ هزار میلیارد ریال از مطالبات بانک صادرات

ریل گذاری اساسی سپرده گذاری مرکزی در بازار سرمایه

ایجادشعب جدید بانک ملی از محل انحلال شعب دارای بهره وری پایین

اتخاذ تدابیر لازم سران قوا برای حل مشکلات

بانک ملی، ارز گردشگران خارجی را می‌خرد+شعب منتخب

۶ هشدار به مشمولین سهام عدالت

بانک ملی در واگذاری املاک مازاد، جدی است

افزایش قیمت پوند /جدول

آزادسازی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد توسط بانک سینا

چرا بازار محصولات جدید شرکت‌های بیمه رونق ندارد؟

قدردانی نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت ازخدمات بانک ملی

در مراسمی از جانبازان موسسه اعتباری کوثرتجلیل شد

تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی بر حمایت از کالای ایرانی

تصمیمات جدید ستاد ساماندهی ارزی

معرفی فعالان نظام مدیریت دانش بانک صنعت و معدن در سال ۹۶

پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز پاسدار و جانباز

گام بلند بانک پاسارگاد در حمایت از تولید ملی

نسل جدیدخدمات پرداخت قبض بانک مسکن

اعطای تسهیلات خرد در بانک دی

موزه بانک سپه از زیباترین موزه‌های کشور است

پرداخت سود سهام عدالت افرادی که به تازگی شماره شبا داده‌اند

رکورد ثبت معاملات مالی شکست

بودجه دولت کجا خرج می‎شود؟

افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین۹۷ اعمال نشد

سهم بیمه البرز به تامین اجتماعی نرسید

توسط رییس جمهور

دستور خصوصی‌سازی واقعی خودروسازان صادر شد

۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲کد خبر: 237636
ایستانیوز:رئیس سازمان خصوصی سازی با انتقاد از کیفیت پایین خودروهای داخلی اعلام کرد: رئیس جمهور ۲ سال قبل در جلسه ای دستور خصوصی سازی واقعی دو خودروساز بزرگ را صادر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،میرعلی اشرف عبدالله‌پوری حسینی با بیان اینکه خصوصی شدن ایران خودرو و سایپا یک ضرورت است گفت: من دو سال قبل در جلسه ستاد اقتصادی که با حضور آقایان نوبخت، جهانگیری و نهاوندیان و به ریاست حسن روحانی برگزار شد، حضور داشتم. در آن جلسه به رئیس جمهور گفتم که دولت حدود ۲۰ درصد از سهام ایران خودرو و سایپا را در اختیار دارد ولی عملا این دو شرکت دولتی هستند و لذا این خصوصی سازی نیست.
 
به گزارش ایستانیوز به نقل از مهر، وی افزود: در آن جلسه رئیس جمهور دستور داد که همان سهم حدود ۲۰ درصدی که متعلق به دولت است را نیز بفروشید تا سهم دولت به صفر برسد.
 
رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه دستور رئیس جمهور در هیئت دولت نیز باید به تصویب برسد تا عملیاتی شود، گفت: حدود دو سال است که منتظریم این دستور به هیئت دولت برسد تا تصویب شود.
 
وی با انتقاد از کیفیت پایین خودروهای تولید داخل گفت: علی رغم اینکه باید از تولید داخل حمایت کرد ولی از وضعیت بد خودروهای داخلی خجالت می کشم.
 
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی دلیل تولید خودروی بی کیفیت توسط ایران خودرو و سایپا را مدیریت غیراقتصادی این دو خودروساز عنوان کرد و گفت: من زمانی که نماینده مجلس ششم بودم، برای تصویب قانون تجمیع عوارض که مسئول پیگیری آن بودم، بارها با خودروسازان دعوا کردم.
 
وی گفت: خودروسازان به شدت با این قانون مخالف بودند و بارها علیه این طرح انتقاد کردند. به نظر من این شیوه مدیریت در صنعت خودرو، بدترین نوع ممکن است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *