RSS
امروز جمعه ، ۲ فروردین ۱۳۹۸
آخرین اخبار

سال نو،‌ سال اوج گرفتن بانک قدرتمند صادرات

رشد مسکن حدود نرخ تورم خواهد بود

روند صعودی طلای جهانی متوقف شد

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت نوروز ۹۸

توزیع ۱۰۰۰ بسته مواد غذایی بین خانواده های کودکان کار

رتبه ایران در ۸ شاخص اقتصادی

بودجه ۹۷ بدون کسری بسته شد

۶ راه حل فوری برای مدیریت بازار خودرو

حمایت صندوق بین‌المللی پول از توقف رشد نرخ بهره توسط فدرال رزرو

کاهش بیش از ۳۰ درصدی معاملات مسکن در پایتخت

دولت بانک‌ها را برای رونق بازار مسکن به میدان بیاورد

مجلس به دنبال تصویب قانون سپرده‌گذاری ارزی

صرافی‌های منتخب از شنبه آینده خدمات ارزی ارائه می‌دهند

تورم سال ۹۷ حدود ۲۷ درصد اعلام شد

هیچ یک از اموال امانی مشتریان از بانک خارج نشده است

پرداخت کامل حقوق و مزایای کارکنان دولت در سال ۱۳۹۷

پیام رئیس‌جمهوری به مناسبت آغاز سال نو

سالِ جدید، سالِ «رونق تولید»

شش راهبرد بانک مرکزی در سال "رونق تولید"

فهرست خدمات دهی ۱۸ بانک و بیمه‌ در نوروز ۹۸ اعلام شد

اهتمام جدی دولت در محدودیت نرخ تورم و تقویت پول ملی در ۹۸

ثبت شرکت متناظر INSTEX در ایران با سرمایه یک میلیارد ریالی

قانون بودجه سال آینده کل کشور ابلاغ شد

ایجاد فضای رانتی در صنعت خودروسازی با واگذاری سهام متقاطع شرکت‌ها

بانک ملت تندیس زرین زُبدگی دیجیتال گرفت

توسط رییس جمهور

دستور خصوصی‌سازی واقعی خودروسازان صادر شد

۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲کد خبر: 237636
ایستانیوز:رئیس سازمان خصوصی سازی با انتقاد از کیفیت پایین خودروهای داخلی اعلام کرد: رئیس جمهور ۲ سال قبل در جلسه ای دستور خصوصی سازی واقعی دو خودروساز بزرگ را صادر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،میرعلی اشرف عبدالله‌پوری حسینی با بیان اینکه خصوصی شدن ایران خودرو و سایپا یک ضرورت است گفت: من دو سال قبل در جلسه ستاد اقتصادی که با حضور آقایان نوبخت، جهانگیری و نهاوندیان و به ریاست حسن روحانی برگزار شد، حضور داشتم. در آن جلسه به رئیس جمهور گفتم که دولت حدود ۲۰ درصد از سهام ایران خودرو و سایپا را در اختیار دارد ولی عملا این دو شرکت دولتی هستند و لذا این خصوصی سازی نیست.
 
به گزارش ایستانیوز به نقل از مهر، وی افزود: در آن جلسه رئیس جمهور دستور داد که همان سهم حدود ۲۰ درصدی که متعلق به دولت است را نیز بفروشید تا سهم دولت به صفر برسد.
 
رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه دستور رئیس جمهور در هیئت دولت نیز باید به تصویب برسد تا عملیاتی شود، گفت: حدود دو سال است که منتظریم این دستور به هیئت دولت برسد تا تصویب شود.
 
وی با انتقاد از کیفیت پایین خودروهای تولید داخل گفت: علی رغم اینکه باید از تولید داخل حمایت کرد ولی از وضعیت بد خودروهای داخلی خجالت می کشم.
 
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی دلیل تولید خودروی بی کیفیت توسط ایران خودرو و سایپا را مدیریت غیراقتصادی این دو خودروساز عنوان کرد و گفت: من زمانی که نماینده مجلس ششم بودم، برای تصویب قانون تجمیع عوارض که مسئول پیگیری آن بودم، بارها با خودروسازان دعوا کردم.
 
وی گفت: خودروسازان به شدت با این قانون مخالف بودند و بارها علیه این طرح انتقاد کردند. به نظر من این شیوه مدیریت در صنعت خودرو، بدترین نوع ممکن است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *